;
coinex

ویدیو آنباکسینگ لو رفته گلکسی A53 5G دو ویژگی مهم این گوشی را فاش کرد

اخیرا ویدیویی از گلکسی A53 5G در یوتیوب منتشر شده که برخی مشخصات گوشی را فاش می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، شایعات قبلی درباره حذف شارژرها از سری A صحت دارند؛ در ادامه بیشتر به جزییات این موضوع می‌پردازیم.

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های میا‌ن‌رده سری A را در تاریخ 17 مارس (26 اسفند)‌ رونمایی کند. این کمپانی اعلام نکرده که دقیقا کدام گوشی‌های سری A را معرفی می‌کند؛ اما پیش‌بینی می‌شود که Galaxy A53 5G و Galaxy A73 5G در این رویداد کار خود را آغاز کنند.

حالا که زمان کوتاهی تا تاریخ رونمایی باقی مانده، اخبار مربوط به سری A سامسونگ بیشتر از قبل منتشر می‌شوند. اخیرا ویدیویی از گلکسی A53 5G منتشر شده که ویژگی‌هایی از این گوشی را فاش کرده است.

ویدیوی لو رفته از گلکسی A53 5G

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی در یک نسخه 5G راه‌اندازی می‌شود. ظاهر این گوشی هم شبیه به تمام رندرهایی است که تابه‌حال دیده‌ایم. اما در این ویدیوی آنباکسینگ، دو ویژگی مهم فاش شده است.

در جعبه گوشی گلکسی A53 5G، یک گوشی به همراه کابل شارژر تبدیل USB-C و سوزن سینی سیم‌کارت دیده می‌شود و از آداپتور شارژر خبری نیست. پیش از این اخباری درباره حذف آداپتور شارژر از جعبه گوشی‌های میان‌رده سری A و M شنیده بودیم که حالا با انتشار این ویدیو، مطمئن شدیم که در نسل جدید سری A، خبری از آداپتور شارژر نیست.

این خبر می‌تواند برای بسیاری از کاربران ناامید کننده باشد. سامسونگ بعد از اپل، اولین شرکت اندرویدی بود که شارژر را از جعبه گوشی‌های پرچمدار خود حذف کرده و قصد دارد این روند را در گوشی‌های میان‌رده خود نیز ادامه دهد.

نکته دیگری که در این ویدیو توجه را به خود جلب می‌کند، حذف جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری است. یکی از افشاگرهای معروف به نام TechInsider، فهرستی از مشخصات گلکسی A53 5G را منتشر کرده و مدعی شده بود که جک هدفون جای خود را به پورت USB-C می‌دهد. ویدیوی لو رفته، این خبر را نیز تایید می‌کند.

ویدیو آنباکسینگ لو رفته گلکسی A53 5G دو ویژگی مهم این گوشی را فاش کرد

اما از لحاظ مشخصات ظاهری و طراحی گوشی هم باید گفت که ماژول دوربین، مثل تصاویری که در رندرهای سری A مشاهده کردیم، به‌صورت یکپارچه با بدنه گوشی و با کمی برجستگی طراحی شده است. گفته می‌شود که گلکسی A53 5G به لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز خواهد شد.

همانطور که در ویدیو پیداست، پورت USB-C، گریل اسپیکر و سینی سیمکارت در لبه پایینی گوشی قرار گرفته‌اند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز در لبه سمت راست گوشی دیده می‌شوند.

آنچه از مشخصات گلکسی A53 5G می‌دانیم

Galaxy A53 5G از نمایشگر 6.5 اینچی S-AMOLED با رزولوشن +FHD برخوردار می‌شود. در زیر پنل پشتی و برای تامین قدرت دستگاه نیز یک تراشه اگزینوس 1280 در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به رم گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و تکنولوژی شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی دوربین و در قسمت طراحی پانچ قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ویدیوی آنباکسینگ گلکسی A53 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر