coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزییاتی از رم، حافظه و رنگ بندی وان پلاس 10 پرو منتشر شد

اخیرا اطلاعات جدیدی درباره مشخصات پرچمدار وان پلاس، از جمله رم، حافظه و رنگ بندی وان پلاس 10 پرو منتشر شده است. انتشار اخبار جدید نشان از این دارند که این گوشی به زودی در هند راه‌اندازی می‌شود.

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که One Plus 10 Pro همراه با هدفون OnePlus Bullets Wireless Z2 در تاریخ 22 یا 24 مارس (2 یا 4 فروردین) رونمایی می‌شود.

این گوشی پرچمدار در اوایل سال 2022 در چین راه‌اندازی شد؛ اما در رویداد رونمایی، اس نسخه استاندارد وان پلاس 10 خبری نبود. کمپانی وان پلاس هنوز هم تاریخ دقیقی را برای عرضه و رونمایی گوشی‌های سری وان پلاس در بازار هند و جهان مشخص نکرده است. با این‌حال، یکی از افشاگرهای معروف، جزییاتی از رم، حافظه و رنگ بندی وان پلاس 10 پرو را فاش کرده است.

رم، حافظه و رنگ بندی وان پلاس 10 پرو

Ishan Agarwal، افشاگر معروف و معتبر، جزییاتی از نسخه‌های مختلف رم و حافظه و همچنین رنگ بندی وان پلاس 10 پرو برای بازار هند را با وب‌سایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته است.

رم، حافظه و رنگ بندی وان پلاس 10 پرو

گفته می‌شود که به غیر از این موارد، سایر مشخصات وان پلاس 10 پرو با نسخه چینی یکسان هستند. برای مثال، این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و سیستم شارژ باسیم 80 واتی مجهز شده است. OnePlus 10 Pro پیش از این در پلتفرم‌های تاییدیه مختلفی رویت شده و برخی مشخصات آن فاش شده است.

بنابر گزارش‌های جدید، رنگ بندی وان پلاس 10 پرو در بازار هند، مشابه رنگ بندی گوشی در بازار چین خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را در رنگ سبز و مشکی خریداری کنند.

اخبار جدید مدعی هستند که گوشی وان پلاس 10 پرو در دو نسخه به بازار می‌آید؛ نسخه‌ای با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی و دیگری با رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی. اینطور که به نظر می‌رسد، وان پلاس قصد ندارد نسخه مجهز به رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی را در بازار هند عرضه کند.

سایر مشخصات وان پلاس 10 پرو

OnePlus 10 Pro از نمایشگر 6.7 اینچی 2K Fluid AMOLED LTPO 2.0 برخوردار شده و یک لایه محافظ گوریلا گلس وکتوس هم برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی تاییدیه MEMC را دریافت کرده و از +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. سوراخ پانچ هم در بالا و سمت چپ نمایشگر قرار گرفته تا دوربین سلفی را درون خود جای دهد. نمایشگر وان پلاس 10 پرو از رفرش ریت 120 هرتزی بهره می‌برد.

رم، حافظه و رنگ بندی وان پلاس 10 پرو

از دیگر مشخصات وان پلاس 10 پرو می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو، اندروید 12، رابط کاربری OxygenOS و اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر اشاره کرد.

اما درباره تنظیمات دوربین وان پلاس 10 پرو هم باید گفت که از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید انگل 50 مگاپیکسلی و لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو بهره می‌برد. یک دوربین 32 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است.

وان پلاس 10 پرو از سیستم صوتی Hi-Res و Dolby Atmos برخوردار شده و برای تغذیه و روشن ماندن، از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد. این باتری از سیستم شارژ 80 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. علاوه بر سیستم شارژ باسیم، تکنولوژی شارژ بی‌سیم 50 واتی AirVOOC نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

وان پلاس 10 پرو از پورت USB Type-C، بلوتوث 5.2، اتصال 4G و 5G، وای فای 6E، جی‌پی‌اس و NFC برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رویداد مشخصات و رنگ بندی وان پلاس 10 پرو سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر