coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش قیمت دوج کوین در پی اظهار نظر ایلان ماسک

افزایش قیمت دوج کوین در پی اظهار نظر ایلان ماسک و رشد بیش از 9 درصدی این ارز بعد از آنکه مدیر تسلا تایید کرد که ارزهای دیجیتال خود را نخواهد فروخت

ایلان ماسک ارزهای خود را نخواهد فروخت و هولد خواهد کرد. دوج‌کوین هم اکنون در صرافی‌ها در قیمت 0.11 دلار معامله می‌شود. به غیر از میم کوین سگ، این میلیاردر صاحب بیت کوین و اتریوم است.

افزایش قیمت دوج کوین بار دیگر در پی اظهار نظر Elon Musk

ماسک در ابتدا ترکیب سبد رمزارزهای خود را در رویداد “The B Word”، یک کنفرانس آنلاین که در ماه ژوئیه (تیر) برگزار شد، فاش کرد. در طول این رویداد، ماسک تصریح کرد که علاقه‌ای به افزایش قیمت بیت‌کوین و فروش آن ندارد و گفت که می‌خواهد بزرگترین رمزارز به موفقیت برسد.

افزایش قیمت دوج کوین

در ماه اکتبر (مهر)، این کارآفرین تصریح کرد که سه رمزارز را “از روی کنجکاوی” خریداری کرده است، در حالی که از پیروانش خواست که تمام سرمایه خود را روی کریپتو سرمایه گذاری نکنند. در آن زمان، ماسک همچنین مالکیت شیبا اینو سکه رقیب دوج کوین را رد کرد که باعث شد شیبا با افت موقت قیمت مواجه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین پروژه ها و ارزهای Web 3.0 کدامند؟

در حالی که اندازه ذخایر رمزارزهای ماسک نامعلوم است، تسلا در اوایل فوریه (اواسط بهمن) گزارش داد که بیش از 2 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد. این سازنده پیشرو خودروهای الکتریکی در اوایل سال 2021 (اواخر 1399) 1.5 میلیارد دلار در بزرگترین رمزارز سرمایه گذاری کرده است.

ماسک به مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy اشاره کرد که پیش‌بینی کرد ارزهای ضعیف‌تر سقوط خواهند کرد و فرار سرمایه از سایر دارایی‌ها به بیت‌کوین تشدید خواهد شد.  ثروتمندترین فرد جهان این اظهار نظر سیلور را به تمسخر گرفت و گفت صحبت‌هایش غیر قابل پیش‌بینی نبوده است.

مطالب مرتبط:

پس از اینکه شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) نسبت به سال گذشته 7.9 درصد افزایش یافت که بالاترین سطح در بیش از 40 سال گذشته است، ماسک در توئیتر از دنبال کنندگان خود در مورد “نرخ تورم احتمالی” در چند سال آینده سؤال کرد. خود ماسک به دنبال کنندگانش توصیه می‌کرد که در شرکت‌هایی که محصولات باکیفیت تولید می‌کنند، دارای پشتوانه فیزیکی یا سهام هستند، سرمایه گذاری کنند.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: U°Today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر