;
coinex

ایلان ماسک پوتین را به مبارزه تن به تن دعوت کرد

ایلان ماسک روز گذشته، توییتی با موضوع “دعوت به مبارزه تن به تن پوتین بر سر اوکراین”، منتشر کرد. این توییت ابهامات و سوالات زیادی را در ذهن خوانندگان ایجاد کرده است. در ادامه به جزئیات دعوت ایلان ماسک از پوتین می‌پردازیم. با ما باشید.

مالک تسلا، ایلان ماسک با انتشار توییتی، رئیس جمهور روسیه را به مبارزه تن به تن دعوت کرد و از او پرسید که آیا این مبارزه را قبول می‌کنی؟ همراه ما باشید تا جزئیات این خبر را مطالعه کنیم.

دعوت ایلان ماسک از پوتین به مبارزه تن به تن

ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک روز دوشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به مبارزه‌ای دعوت کرد که این مبارزه سر اوکراین است. ایلان ماسک توییتی منتشر کرد که سر و صدای زیادی به پا کرد. در این توییت از پوتین، رئیس جمهور روسیه را به مبارزه تن به تن طلبید و سوال پرسید که آیا این مبارزه را قبول می‌کنی؟ او در این توییت کلمات «ولادیمیر پوتین» و «اوکراین» به روسی نوشت و در آخر هم حساب رسمی رئیس جمهور را تگ کرد!

چالش ایلان ماسک

با انتشار این توییت، یکی از 77 میلیون دنبال کننده ماسک نوشت: “بنیانگذار تسلا ممکن است به عواقب چالش خود فکر نکرده باشد!” ایلان ماسک در جواب این کامنت گفت که او “کاملا جدی است”.

وی افزود: “اگر رئیس جمهور روسیه می‌توانست به این راحتی غرب را تحقیر کند، این چالش را قبول می‌کرد اما نمی‌پذیرد.”

ایلان ماسک با شروع جنگ به صورت کاملا آشکار حمایت خود از اوکراین را نشان داد.  با قطع شدن اینترنت در اوکراین، او اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را برای این کشور فعال کرد.

کرملین بلافاصله پس از انتشار این توییت، واکنشی نشان نداد، اما رمضان قدیروف، رهبر چچن، پاسخی تمسخرآمیز در تلگرام منتشر کرد و گفت: «ایلان ماسک: من به شما توصیه نمی‌کنم قدرت خود را در برابر پوتین امتحان ایش کنید.» قدیروف گفت: “قدرت‌ شما بسیار متفاوت از هم است.”

ماسک 50 ساله متولد آفریقای جنوبی است که قبلاً حمایت خود را از اوکراین اعلام کرده بود و در این رابطه توییتی منشتر کرده بود: “اوکراین را قوی نگه دارید” و همچنین در این توییت، همدردی خود را با مردم بزرگ روسیه که خواهان این جنگ نیستند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: livemint

نظر شما راجع به این توییت چیست؟ به نظر شما منظور ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    با تحیات خداوند قادر سبحان و اوست که بر دلها رحمت و رأفت می نشاند … وجعل بینهما موده و رحمه … خوب است هر انسان منفعل بداندخداوند سبحانه وتعالی موجودی بر او چیره میسازد. زیرا کبر و غرور پسندیده نیست. و جنگ را همگان نفی می‌کنند.

    پاسخ

    بنام پروردگار عالمیان. امروز همه شاهد جنایات وحشیگری این موجود را دیدید من از طرف پروردگار از همه عزیزانی که زیر سایه پروردگار زندگی میکنند وهمیشه از سبحان الله در خواست کمک وهمیاری وهمچنین پروردگارم شما را دوست دارد من فقط خواستم پیقام برسانم. از تمام بندهای خوب واسمانی پرودگارم. در خواست داشتم که به این ادم هیچ یک درصد هم هم پیمان یا خدایی ناکرده دوستی نداشتهدباشید چون این تاوان جنایتی که در کمال بیشرمی به جنایت خود داره ادامه میده این دیگه به لیست سیاه وپرونده داره برسی واز شما میخواهم که از این ادم فاصله بگیرید وبرادر بزرگم ایلام جان خودتو نارحت نکن کارش تمام است من نارحت میشم خودتو درگیر این نکن بزار اسمان تصمیم نهای را بگیره

    پاسخ

    آره بابا اینا خیلی جنایتکارن . آدمای بد. بد .. ما خوبیم 🙂

    پاسخ

    داداش ایلام اسم یک شهره اون ایلانه
    سه سفحه بنویس برام بفرست

    پاسخ