;
coinex

مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان

اپلیکیشن تیک تاک را که میشناسید. سرویس های چون تیک تاک منابع درآمدزایی خوبی هم هستند. با ما در مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان همراه باشید.

تیک تاک یک اپلیکیشن فوق العاده است! شاید با این مسئله مشکل داشته باشید اما آمارها نشان از محبوبیت فوق العاده اپلیکیشن چینی دارد. این اپلیکیشن که تا حد زیادی مشابه با اینستاگرام است، با برداشتن برخی محدودیت های اینستاگرام مانند دانلود در مدت کوتاهی‌ (کوتاه تر از اینستاگرام) به محبوبیت زیادی برسد.

تعداد کاربران تیک تاک در بازه زمانی تقریبا یک سوم اینستاگرام، به تعداد کاربران این شبکه اجتماعی رسید و البته از آن بالاتر هم رفت. اگر محدودیت های اعمال شده توسط دولت ایالات متحده آمریکا نبود،‌ احتمالا شکی در این باره وجود نداشت که تیک تاک در مسیری قرار داشت که آنرا به برترین شبکه اجتماعی دنیا بدل میکرد.

دولت ایالات متحده اما مشکلات فراوانی بر سر راه تیک تاک، در یکی از مهمترین بازارهای آن یعنی آمریکا پدید آورد و تلاش های زیادی در راه محدودیت تیک تاک و کاربران آن به بهانه های امنیتی پدید آورد.

به هر صورت، تیک تاک همچنان از محبوب ترین برنامه های اجتماعی دنیاست و به چیزی مشابه با اینستاگرام بدل شده. قابلیت ویدیوهای کوتاه در این شبکه اجتماعی، بستری بسیار مطابق میل و سلیقه اینفلوئنسرها پدید آورده است و چالش های گوناگونی در این شبکه اجتماعی به راه افتاده است.

امروز در تکراتو قصد داریم به معرفی مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان و همچنین بهترین تیک تاکر های ایرانی را به شما معرفی کنیم.

مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان

تیک تاک یکی از موفق ترین اپلیکیشن های ویدیو محور سالهای گذشته بوده که با جلب نظر تعداد زیادی از مخاطبین به بهترین شبکه اجتماعی دنیا بدل شده است.

اگر نگاهی به آمارهای معتبر در حوزه تعداد کاربران اپلیکیشن تیک تاک بیندازیم، به ارقام جالب توجه و فوق‌العاده‌ای برخواهیم خورد. موفقیت انفجاری این برنامه را می‌توان ناشی از قابلیت‌های متفاوت آن دانست که اجازه خلق محتوای متنوعی را به کاربران می‌دهند.

در ادامه به معرفی مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان و بهترین چالش های برنامه تیک تاک می پردازیم.

بهترین تیک تاکر دنیا
بهترین تیک تاکر دنیا

همانطور که می‌دانید برنامه TikTok اپلیکیشنی است که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاهی از خود در حال آشپزی، رقص یا انجام کارهای روزمره ضبط کنند و در ادامه با افزودن موسیقی یا افزایش یا کاهش سرعت ویدیو و یا افزودن فیلتر به آن، ویدیو خود را به اشتراک بگذارند.

مانند اینستاگرام، کاربران در این پلتفرم نیز می‌توانند برای ویدیوها کامنت بگذارند، آن‌ها را لایک یا اکانت کاربران دیگر را دنبال کنند. علاوه بر این، این ویدیوها را می‌توان در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام نیز به اشتراک گذاشت و یا حتی دانلود کرده و در حافظه ذخیره کرد. با ما در مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در دنیا همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

مشهورترین و بهترین تیک تاکرها

بخش اعظمی از کاربران اپلیکیشن تیک تاک را نوجوانان تشکیل می‌دهند؛‌ امری که با نگاهی به محبوب‌ترین ویدیوهای تیک تاک به آن پی خواهید برد. پاسخ سوال « چگونه در تیک تاک معروف شویم » را در داستان زندگی این افراد می‌توان یافت.

در ادامه با شماری از مشهورترین و بهترین تیک تاکرها آشنا می‌شویم؛ افرادی خلاق که به تولید محتوای جذاب در تیک تاک میپردازند.

بهترین تیک تاکر دنیا
بهترین تیک تاکر دنیا

پیش از آغاز بحث اصلی ذکر این نکته را نیز لازم یمدانم که با وجود فعالیت گسترده ایرانیان در تیک تاک،‌ متاستفانه آمار دقیق و درستی از بهترین تیک تاکر های ایرانی در دست نیست. در نتیجه بحث بهترین تیک تاکر های ایرانی را به موقعی دیگر که آماری در دست داشته باشیم، وا میگذاریم.

چارلی دی آملیو

در رده نخست مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان، نام چارلی دی آملیو قرار دارد. دی آملیو، کار خود را در سال 2019 و با آپلود ویدیوهای رقص با آهنگ‌های معروف آغاز کرد.

این نوجوان آمریکایی با 71.9 میلیون فالوور در برنامه تیک‌تاک به همراه 23.9 میلیون فالوور در اینستاگرام، 5.58 میلیون فالوور در یوتیوب و 3.3 میلیون فالوور در توییتر به عنوان نفر اول لیست تیک تاکر های معروف شناخته می‌شود؛‌ مقامی که در مارس (فروردین) گذشته، با گذشتن از لورن گری که در ادامه به معرفی او میپردازیم به دست آورد.

بهترین تیک تاکر دنیا
بهترین تیک تاکر دنیا

به عنوان یکی از مشهورترین تیک تاکرها آملیو در کارنامه خود همکاری با برخی از معروف ترین سلبریتی های آمریکایی و حتی کمپانی سونی را نیز دارد. سال 2019 بود که یکی از مدیران سابق گروه سونی موزیک به نام باربارا جونز، دی‌آملیو را در شرکت خود به نام Outshine Talent استخدام کرد. در ادامه، این ستاره محبوب در تبلیغات محصولات مشهور حضور یافت.

شاید بتوان نقطه اوج شهرت دی‌آملیو را اجرای برنامه در مسابقه NBA All Star امسال دانست. این ستاره برنامه تیک تاک قربانی آزار و اذیت‌های اینترنتی فراوانی بوده است. دی‌آملیو در ماه‌های گذشته حدود 50000 دلار به بیمارستان شهر خود، برای مقابله با پاندمی کرونا، کمک کرد.

ادیسون ری

ادیسون ری دومین نفر در لیست بهترین تیک تاکرهای خارجی است. او یک رقاص حرفه ای است که عمده محبوبیت خود در اینستاگرام را به دلیل به اشتراک گذاشتن ویدیوهای رقص به دست آورده است.

بهترین تیک تاکر دنیا
بهترین تیک تاکر دنیا

ری به عنوان یکی از مشهورترین تیک تاکرها ، رقص حرفه‌ای را از سن شش سالگی آغاز کرد. او همچنین در مسابقات مختلفی در سراسر آمریکا حضور داشته است.

ری فعالیت خود در اپلیکیشن تیک تاک را از سال گذشته آغاز کرد. او، همچون دی‌آملیو، ویدیوهایی از رقص با آهنگ‌های معروف روز منتشر می‌کند. در اوایل سال جاری، ری و والدینش قراردادی با گروه WME به امضا رساندند.

بیشتر بخوانید:

زک کینگ

یکی از بهترین تیک تاکرهای خارجی فعال در تیک تاک، زک کینگ است. فعالیت او در این شبکه اجتماعی تا حدی با سایر رقبایش متفاوت است. حرفه اصلی او شعبده بازی است. او که بیش از هر چیز با ویدیوهای شعبده‌بازی خود شناخته می‌شود، کار خود را با شبکه اجتماعی یوتیوب و در سال 2008 آغاز کرد.

بهترین تیک تاکر دنیا
بهترین تیک تاکر دنیا

کینگ در سال 2013 به عضویت وب‌سایت Vine درآمد و به یکی از ستون‌های اصلی آن تبدیل شد. او در سال 2016 حسابی در اپلیکیشن تیک تاک ساخته و تاکنون موفق به جذب 45 میلیون فالوور در این پلتفرم جدید شده است.

محتوای تولیدی کینگ به عنوان یکی از مشهورترین تیک تاکرها ، بسیار سرگرم‌کننده و جذاب بوده و جوایز فراوانی را برایش به همراه آورده‌اند. او همچنین نقشی کوتاه در انیمیشن Zootopia داشته است.

لورن گری

لورن گری که در ابتدای این گفتار به او اشاره کردیم نیز از دیگر نفرات در لیست بهترین تیک تاکرهای خارجی است. نخستین خواننده حاضر در لیست پرفالوورترین اعضای برنامه تیک تیک را می‌توان لورن گری دانست. او در سال 2015 به عضویت این اپلیکیشن درآمد. افزایش محبوبیت گری، منجر به آزار و اذیت او از جانب هم‌کلاسی‌هایش می‌شد.

گری در ادامه تصمیم به کوچ به لوس آنجلس و تمرکز بر شبکه‌های اجتماعی گرفت. در حال حاضر، او حدود 19.6 میلیون فالوور در اینستاگرام، 3.81 مشترک در یوتیوب، 1.2 میلیون دنبال‌کننده در توییتر و 45.3 میلیون مخاطب در اپلیکیشن تیک تاک دارد.

بهترین تیک تاکر دنیا
بهترین تیک تاکر دنیا

گری به عنوان یکی از مشهورترین تیک تاکرها در بازه بین مارس 2019 و مارس 2020 (فروردین 1398 تا فروردین 1399)، بیشترین فالوور تعداد را در برنامه تیک تاک در اختیار داشت. او تاکنون 8 قطعه منتشر کرده و در موزیک ویدیوهای خوانندگان مشهوری چون تیلور سوییفت و هاروی حضور داشته است.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم، متاستفانه آماری از بهترین تیک تاکر های ایرانی فعال در این شبکه اجتماعی نداریم. به محض اینکه اطلاعی از بهترین تیک تاکر های ایرانی  به دست بیاوریم این مظلب را آپدیت میکنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین تیک تاکرهای خارجی چیست؟ به نظر شما بهترین تیک تاکر جهان کیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر