;
coinex

پخش زنده دربی 26 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده دربی 26 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده دربی را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده استقلال پرسپولیس امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پرسپولیس استقلال به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی استقلال پرسپولیس را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه دربی را تماشا کنید.

پخش زنده دربی 26 اسفند 1400

امروز تیم‌‌های پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر می‌روند تا حساس‌ترین بازی هفته بیست‌و‌سوم که با توجه به اتفاقات جدولی، تبدیل شده به حساس‌ترین بازی فصل، در ورزشگاه آزادی برگزار شود. چند روز مانده به سال جدید و چند روز پایانی قرن، باعث شده این دربی ویژه‌تر از بقیه دربی‌ها شود.

استقلال این روزها با 54 امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با شش امتیاز کمتر در رده دوم جدول ایستاده است. همین مورد به قدر کافی حساسیت فنی این بازی را مشخص می‌کند. پرسپولیس اگر می‌خواهد شانسی برای رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر داشته باشد، باید برنده از زمین خارج شود. استقلال هم اگر می‌خواهد به طلسم قهرمان‌نشدنش در لیگ برتر بعد از 10 سال پایان دهد، چاره‌ای به غیر از کسب امتیاز از دربی امروز ندارد.

پخش زنده دربی 26 اسفند 1400

پرسپولیس در دربی‌های رسمی و لیگی برد بیشتری از استقلال دارد؛ ولی در مجموع دربی‌ها یک پیروزی کمتر از رقیب دارد و در مقابل 26 برد استقلال، پرسپولیس 25 پیروزی دارد. اگر پرسپولیس به پیروزی در این بازی دست یابد، برای اولین بار در بیش از نیم‌قرن تقابل دو تیم تعداد بردهای دو تیم برابر می‌شود.

پرسپولیس در آستانه رسیدن به یک رکورد تاریخی هم هست. این تیم در دیدارهای خانگی آمار فوق‌العاده‌ای داشته و از لیگ نوزدهم در خانه باختی ندارد تا آمار بازی‌های بدون شکست این تیم به 27 برسد. اگر پرسپولیس در این مسابقه هم نبازد، با رکورد سپاهان که از لیگ سیزدهم تا پانزدهم در خانه شکست نخورد، برابر می‌شود.

ساعت بازی دربی کی است؟

ساعت بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده دربی

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده دربی 26 اسفند 1400 از شبکه ۳

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر