coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش سریال Resident Evil چه زمانی است؟

تاریخ پخش سریال Resident Evil اعلام شد. نتفلیکس با رونمایی از چندین پوستر برای سریال Resident Evil تاریخ رسمی پخش سریال را مشخص کرد.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین محصول نتفلیکس در حال ساخت می‌باشد که براساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام ساخته شده است. تاکنون چندین بازی از این مجموعه بازی‌ها منتشر شده است. بعد از آن 6 فیلم که اقتباسی از بازی های ویدیویی بوده است نیز ساخته شده است که میلایووچ در آن نقش آفرینی کرده است.

تاریخ پخش سریال Resident Evil چه زمانی است؟

جدیدترین محصول نتفلکیس سریال رزدینت اویل (Resident Evil) است که براساس مجموعه بازی های ویدیویی ساخته شده است. اولین سری این بازی در سال 1996 عرضه شد. این بازی حول محور ترس و وحشت و موجودات زامبی است و سریال نیز بر همین اساس ساخته شده است. نزدیک به سه دهه پس از کشف ویروس T و شیوع آن می‌گذرد، این ویروس انسان ها را تبدیل به زامبی های خون خواری می‌کرد که مسبب آن شرکت آمبرلا بوده است که در این سریال اسرار تاریک آمبرلا فاش می‌شود.

رزیدنت اویل علاوه بر حضور در دنیای بازی و فیلم، چندین رمان، کامیک و انیمیشن نیز براساس آن ساخته شده است. نتفلیکس در بیانیه‌ای تاریخ پخش این مجموعه را اعلام کرده، در ادامه با ما همراه باشید.

براساس اعلام نتفلیکس فصل اول سریال «رزیدنت اویل» 8 قسمت خواهد بود که مدت زمان هر قمست 60 دقیقه خواهد بود. اندرو داب Andrew Dabb) مدیر اجرایی این سریال با سابقه کاری در سریال سوپر نچرال به بازیگران این سریال نیز اشاره‌ای داشته است، از جمله بازیگران این سریال می‌توان به لنس ریدیک (Lance Reddick)، الا بالینسکا (Ella Balinska) و تامارا اسمارت (Tamara Smart) اشاره کرد.

خلاصه‌ای از داستان سریال Resident Evil :

در سال 2036 و 14 سال پس از شیوع ویروسT، جیدن وسکر در حال جنگیدن برای زنده ماندن و بقا در جهانی که پر از خون آشام‌ است. او در گذشته نیز مشکلاتی داشته و همین برایش دردسر ایجاد کرده است. ارتباط پدرش با کمپانی آمبرلا و آنچه که بر سر خواهرش بیلی آمده او را عذاب می‌دهد.

در نهایت قرار است سریال  «Resident Evil» در 14 ژوئیه 2022 ( پنجشنبه 23 تیر 1401) در نتفلیکس نمایش داده می‌شود. در ادامه پوستر هایی از این سریال را مشاهده می‌کنید:(برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید)

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران عزیز تکراتو درباره تاریخ پخش سریال Resident Evil و فیلم های قبل از آن چیست؟ با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر