;
coinex

فروشگاه NFT یاهو راه‌اندازی می‌شود، اما با چه شرکتی همکاری می‌کند؟

یاهو و کیف پول Blocto با همکاری یکدیگر فروشگاه NFT یاهو را راه‌اندازی می کنند و احتملا تا پایان ماه مارس این فروشگاه در دسترس قرار می‌گیرد.

پورتو، شرکت بلاکچین که کیف پول Blocto را ایجاد کرده است، همکاری خود را با یاهو تایوان برای راه اندازی فروشگاه NFT اعلام کرده است.

راه اندازی رسمی برای اواخر ماه مارس (اوایل فروردین 1401) برنامه ریزی شده است. فروشگاه NFT یاهو تایوان با مجموعه “A-Hoo”، که نشان رسمی یاهو تایوان می باشد، ورود خود را به دنیای NFT نشان خواهد داد.

فروشگاه NFT یاهو از قدرت رسانه‌ای بزرگ خود استفاده خواهد کرد

مدیر عامل پورتو، هسوان لی (Hsuan Lee)، اظهار داشت که بلاکتو تجربه زیادی در زمینه همکاری بلاکچین دارد و با شرکت های بزرگی مانند Vault by CNN، MotoGP Ignition و Yahoo Taiwan همکاری کرده است.

هسوان لی گفت:

با تخصص ما در فناوری بلاکچین، بلاکتو در حال ایجاد این پلتفرم با یاهو تایوان است تا هرکسی بتواند NFTهایی مانند A-Hoo را به راحتی خرید و جمع آوری کند.

فروشگاه NFT یاهو تایوان با اولین مجموعه NFT خود با نشان رسمی خود، A-Hoo، که تصویر آن به طور گسترده در محصولات مارک یاهو تایوان نمایش داده می شود، آغاز به کار خواهد کرد. مجموعه A-Hoo همچنین برای تجارت در بازار NFT Blocto، BloctoBay، در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، یاهو تایوان برنامه‌هایی برای ایجاد مشارکت با برندهای محلی و سازمان‌های غیرانتفاعی برای انتشار مشترک مجموعه‌های NFT دارد.

مطالب مرتبط:

براساس گفته Chen-te lin مدیر منطقه‌ای یاهو در تایوان، یاهو کاملا متعهد است تا کاربرانش بهترین تجربه را از تکنولوژی داشته‌ باشند. او باور دارد که این پیشرفت‌ها پایه توسعه و اعمال نفوذ بر روی اکوسیستم یاهو در سراسر منابع این پلتفرم می‌شود.

با همکاری کیف پول Blocto و اعمال نفوذ یاهو تایوان بر روی رسانه‌ها و تجارت الکترونیک  برای راه اندازی فروشگاه NFT یاهو تایوان، این سرویس برای همگان در دسترس خواهد بود تا سازندگان محلی کار خود را به NFT گسترش دهند.

فروشگاه NFT یاهو

پرتو شرکت بلاکچین است که استفاده این تکنولوژی را برای همگان بسیار آسان و بدون عذاب کرده است. حال در کنار یاهو قرداد دارد که 900 میلیون مخاطب در سراسر دنیا دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Coinquora

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر