;
coinex

آموزش کار با سایت Rarible ؛ بهترین سایت خرید و فروش NFT

اگر به دنبال یک وب‌سایت معتبر برای خرید و فروش NFT هستید، به این مقاله توجه کنید. ما در تکراتو، آموزش کار با سایت Rarible را برای شما توضیح می‌دهیم.

آموزش کار با سایت Rarible یکی از مهم‌ترین مسائلی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. اخیراً بازار NFTها رونق بسیاری داشته و ما تاکنون شاهد رشد چشمگیر قیمت توکن‌های غیر قابل تعویض بوده‌ایم. به همین دلیل هم بسیاری از افراد به دنبال این هستند که در بازار NFTها سرمایه‌‎گذاری کنند تا درآمد خوبی داشته باشند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، این نوشتار می‌تواند به شما کمک کند.

وب‌سایت‌های بسیار زیادی برای خرید و فروش NFTها وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه کنید، امنیت این سایت‌هاست. شما باید در نظر بگیرید که کدام پلتفرم برای خرید توکن غیرقابل تعویض شما مناسب است و سپس آن را انتخاب نمایید.

راریبل یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای خریدوفروش NFT در نظر گرفته می‌شود که طرفداران زیادی دارد. افراد بسیار زیادی برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال خود، از این پلتفرم استفاده می‌کنند. اگر شما هم برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال به‌خصوص آلت‌کوین‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اید، راریبل انتخاب بسیار خوبی است. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این نوشتار، نحوه کار کردن با این وب‌سایت را برای شما عزیزان توضیح دهیم. پس برای استفاده از این برنامه، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آموزش کار با سایت Rarible

برای اطلاع از آموزش کار با سایت Rarible خوب است بدانید که این پلتفرم از سال 2020 فعال بوده و تاکنون توانسته به یکی از پرچم‌داران بازارهای ارز دیجیتال تبدیل شود. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که راریبل یکی از پیش‌گامان اصلی بازارهای NFT در جهان به شمار می‌رود.

آموزش کار با سایت Rarible

این وب‌سایت، عرضه بی‌نهایت NFT را در اختیار شما قرار می‌دهد و به همین دلیل هم توانسته به یک بازار مطرح در سطح جهان تبدیل شود. این بدان معنی است که شما انواع NFTها را در این بازار پیدا می‌کنید. درنتیجه، دست شما برای انتخاب توکن‌های غیر قابل تعویض کاملاً باز است و هر NFT که تمایل داشته باشید را می‌توانید خریداری نمایید.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، بازارهای بسیاری برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال و NFTها وجود دارد. اگر گیج شده‌اید و نمی‌دانید که کدام برنامه را انتخاب کنید، نگاهی به لیست بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 بیندازید. در این لیست، بهترین و محبوب‌ترین سایت‌های خریدوفروش توکن غیر قابل معاوضه را مشاهده می‌کنید.

یکی از برنامه‌های مشهور برای این کار، پلتفرم اوپن سی (OpenSea) است که بسیاری از سرمایه‌گذاران از آن استفاده می‌کنند. پلتفرم‌های دیگری هم وجود دارد که مزیت‌های بسیاری دارند و شما به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما در این مقاله، ما تنها به بررسی آموزش کار با سایت Rarible می‌پردازیم. مطالعه این نوشتار می‌تواند تأثیر زیادی بر موفقیت شما داشته باشد. پس از خواندن آن غافل نشوید.

بازار NFT چیست؟

شاید اولین سؤالی که برای برخی از افراد در حین انجام معاملات دیجیتالی پیش بیاید، این است که بازار NFT چیست و چه مفهومی دارد؟ در این بخش، ما به این سؤال شما عزیزان پاسخ می‌دهیم و شما را با مفهوم بازار NFT آشنا می‌کنیم. همان طور که از نام آن مشخص است، بازار NFT مکانی برای خریدوفروش NFT است.

اما سؤال دیگری که ممکن است ذهن برخی از افراد مبتدی را به خود درگیر کند، این است که NFT چیست؟ این کلمه که مخفف اصطلاح انگلیسی Non-Fungible Tokens بوده و به معنی توکن غیر قابل تعویض است. برای مثال، یک کیلو طلای 24 عیار را در نظر بگیرید. این مقدار طلا با همین میزان طلای 24 عیار قابل تعویض است و می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی باهم عوض کنید؛ زیرا آن‌ها کاملاً به یکدیگر شبیه هستند و تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد.

از سوی دیگر، ممکن است چیزی به‌صورت غیر قابل تعویض باشد. این بدان معنی است که آن‌ها کاملاً منحصربه‌فرد هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها با چیز دیگری معاوضه کند. توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان NFTها این ویژگی را دارند. به این معنی که نمی‌توانید آن‌ها را با هیچ توکن دیگری معاوضه کنید و آن‌ها کاملاً خاص و منحصربه‌فرد هستند.

آموزش کار با سایت Rarible

نکته دیگری که درباره آموزش کار با سایت Rarible باید بدانید، این است که NFTها شباهت زیادی به ارزهای دیجیتال دارند و حتی افراد زیادی آن‌ها را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. به یاد داشته باشید که ارزها تنها به یک‌شکل دیده می‌شوند، اما توکن‌های غیر قابل تعویض به‌صورت عتیقه، آثار هنری، مجموعه‌های دیجیتالی و سایر موارد این‌چنینی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد مشاهده می‌شوند.

این توکن‌ها در شبکه بلاک‌چین ذخیره می‌شوند و کاربران می‌توانند برای احراز هویت و اعتبارسنجی هم از آن‌ها استفاده کنند. برای آموزش پلتفرم راریبل خوب است بدانید که تراکنش NFTها هم با ارزهای دیجیتال متفاوت است. بدین صورت که ارزهای دیجیتال هنگام تراکنش، به واحدهای کوچک‌تری تبدیل می‌شوند، درحالی‌که هر توکن به‌عنوان یک کل به فروش می‌رسد.

آموزش کار با سایت Rarible

نکته جالب‌توجه درباره NFTها این است که وقتی آن‌ها به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند، ارزش واقعی خود را از دست می‌دهند. بااین‌حال، هنرمند و سازنده NFT می‌تواند هر NFT را کپی کرده و آن را به دو توکن تبدیل نماید. سپس می‌تواند هر یک از این توکن‌ها را به‌صورت جداگانه به فروش برساند. البته به یاد داشته باشید که تعداد نسخه‌های تکرار شده همیشه مشخص است.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی dYdX

آموزش کار با صرافی FTX

تمرکز راریبل روی چیست؟

اکنون وقت آن رسیده که بدانید تمرکز اصلی راریبل روی چه موضوعی است؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال، خوب است بدانید که مهم‌ترین تمرکز این برنامه، این است که لیست خود را به‌خوبی به کاربران ارائه دهد. در آموزش کار با سایت Rarible مشاهده می‌کنیم که کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، برای خود یک NFT در بازار راریبل ایجاد کنند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این پلتفرم از جهات بسیاری به صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ شباهت دارد. اگر با این برنامه آشنا باشید، متوجه می‌شوید که هرکسی در این برنامه می‌تواند ارزهای رمزنگاری شده خود را در این پلتفرم فهرست کند. این کار هیچ هزینه و وقت اضافی از شما نخواهد گرفت. این موضوع درباره فهرست‌بندی و آموزش ساخت NFT در Rarible نیز صادق است.

آموزش کار با سایت Rarible

در آموزش پلتفرم راریبل مشاهده می‌کنیم که فرایند ایجاد فهرست در این وب‌سایت موجب می‌شود که شما NFTهای زیادی را در اختیار داشته باشید. بدین ترتیب، شما می‌توانید هر NFT که به دنبال آن هستید را پیدا کنید. شما می‌توانید انواع مجموعه‌های دیجیتالی، کارت‌های بیزینسی، هنرهای دیجیتالی و سایر موارد را به‌راحتی در این پلتفرم پیدا کنید.

ظاهر راریبل

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در حین آموزش ساخت NFT در Rarible باید درباره آن اطلاع داشته باشید، ظاهر این پلتفرم است. بازارهای مهمی برای خریدوفروش NFT وجود دارد که راریبل یکی از بهترین برنامه‌ها به شمار می‌رود. ظاهر این برنامه بسیار ساده است و هرکسی می‌تواند به‌راحتی از آن استفاده کند.

شما می‌توانید تصمیم بگیرید که NFT موردنظر خود را به دو صورت به فروش برسانید؛ شما می‌توانید آن‌ها را در همین زمان بخرید و این امکان را نیز دارید که آن را از طریق روش حراجی خریداری نمایید. این موضوع در آموزش کار با سایت Rarible کاملاً به خود شما بستگی دارد.

در بخشی از آموزش سایت راریبل مشاهده می‌کنیم که ین پلتفرم، گزینه‌ای از جست‌وجو دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید NFT موردنظر خود را جست‌وجو کنید. در این قسمت، شما می‌توانید NFTها را به روش‌های متفاوتی مرتب کنید و بر اساس دسته‌بندی‌های تعیین‌شده، فیلتر آن‌ها را قرار دهید. در نهایت، اطمینان پیدا کنید که چیزی که دوست داشته‌اید را یافتید. پس همان طور که دیدیم، گزینه‌های مفید بسیاری در این برنامه وجود دارد که کار شما را آسان‌تر می‌کنند.

آموزش کار با سایت Rarible

برای ادامه کار ساخت و فروش ان اف تی در سایت Rarible شما می‌توانید یکی از NFTهای موجود را انتخاب کنید. سپس گزینه‌ها و اطلاعات متفاوتی درباره هر یک مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آن‌‎ها استفاده نمایید. برای مثال، در آموزش پلتفرم راریبل با گزینه‌های مانند قیمت، میزان کمیاب بودن، مالک فعلی، صاحبان قبلی و هرگونه پیشنهاد درباره آن را مشاهده می‌کنید. این گزینه‌ها استفاده از Rarible را راحت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

کارمزد Rarible

اگر با بازار ارزهای دیجیتال و NFT آشنایی داشته باشید، می‌دانید که هنگام انجام تراکنش‌ها باید مقدار هزینه مشخصی پرداخت کنید. این موضوع درباره راریبل هم صادق است و شما برای انجام هر تراکنش، باید مقداری کارمزد پرداخت کنید. بدین ترتیب، هر زمانی که یک NFT خریداری کردید، باید هزینه‌های مربوط به فعال کردن گزینه فروش را پرداخت نمایید.

این هزینه در آموزش کار با سایت Rarible غالباً به‌عنوان بخشی از قیمت فروش در نظر گرفته می‌شود که خریدار NFT باید آن را پرداخت کند. برای مثال، شما این اتفاق را در گالری‌های هنری هم مشاهده می‌کنید. بدین صورت که این گالری مقدار مشخصی از سهم فروش هنر را برای نگهداری از آن هنر در گالری خود، دریافت می‌کند.

اگر می‌خواهید بدانید که هزینه کارمزد در این وب‌سایت چقدر است، با ادامه آموزش سایت راریبل با ما همراه باشید. شما برای هر تراکنش در این وب‌سایت، باید 2.5 درصد از کل تراکنش را به عنوان کمیسیون به این بازار پرداخت کنید. این در حالی است که برای استفاده از لیست، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت.

آموزش کار با سایت Rarible

هنگامی که آموزش ساخت NFT در Rarible را به اتمام رسانده و یک NFT برای خود ایجاد کردید، می‌توانید هزینه کارمزد آن را تعیین نمایید. البته به یاد داشته باشید که خالق NFT هیچ تعهدی برای انجام این کار نخواهد داشت.

بر اساس مواردی که ذکر کردیم، به این مثال توجه فرمایید. اگر شما یک NFT به ارزش 100 دلار در این پلتفرم خریداری کنید، باید مجموعاً نزدیک به 102.50 دلار به این بازار بپردازید. البته این موضوع در حالتی که سازنده NFT هزینه‌ای را برای خود انتخاب نکره باشد.

روش‌های پرداخت در Rirable

بعد از این‌که اطلاعات لازم درباره کارمزد آموزش کار با سایت Rarible را کسب کردید، وقت آن می‌رسد که روش‌های پرداخت آن را نیز بدانید. لازم به ذکر است که برخی از بازارهای محبوب NFT برای پرداخت خود، از کارت‌های اعتباری یا پرداخت نقدی استفاده می‌کنند. حتی برخی از آن‌ها هم سپرده‌ها و گزینه‌های PayPal را قبول می‌کنند.

آموزش کار با سایت Rarible

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سایت راریبل امکان واریز یا برداشت وجه با استفاده از کارت‌های اعتباری یا گزینه‌های PayPal را نمی‌دهد. برای همین هم اگر می‌خواهید در این پلتفرم NFT خریداری نمایید، باید توکن مخصوص به این پلتفرم را در دست داشته باشید. شما باید این کار را قبل از اقدام برای پرداخت انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

آیا راریبل برای شما مناسب است؟

همان طور که تاکنون در آموزش پلتفرم راریبل متوجه شدید، شما برای ساخت NFT و خریدوفروش آن‌ها به این پلتفرم نیاز خواهید داشت. این برنامه کار شما را بسیار راحت می‌کند و هرکسی می‌تواند به‌سادگی از آن استفاده نماید.

خوب است بدانید که این پلتفرم در حال حاضر، بیشتر از 1.6 میلیون کاربر دارد. در این وب‌سایت، نزدیک به 400000 ان‌اف‌تی ایجاد شده است که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و به خریدوفروش آن‌ها بپردازید. پلتفرم راریبل در حال حاضر، برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و ios در دسترس است و با هر دو سیستم‌عامل‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

راریبل چه فرقی با سایر پلتفرم‌های NFT دارد؟

شاید برخی از افراد در آموزش کار با سایت Rarible گمان کنند که این برنامه همان پلتفرم اوپن سی یا MonkeyFirm است. درحالی‌که این‌گونه نبوده و این برنامه‌ها با یکدیگر تفاوت‌های جزئی دارند. بااین‌حال همه آن‌ها تقریباً کار مشابهی انجام می‌دهند و محصولات و خدمات منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. پس می‌توان گفت که خدمات این برنامه‌ها برای فروشندگان و خریداران تقریباً یکسان است.

این در حالی است که ویژگی‌ها و هزینه‌های این پلتفرم‌ها به یکدیگر شبیه نیستند و تفاوت‌هایی باهم دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. خوب است درباره ساخت و فروش ان اف تی در سایت Rarible بدانید که ایمن برنامه و اوپن سی می‌توانند NFT  مخصوص به خود را ایجاد کنند. کارمزد هر دوی آن‌ها هم به یک میزان و 2.5 درصد است.

آموزش کار با سایت Rarible

این در حالی است که پلتفرم MonkeyFirm کارمزد کمتری دریافت می‌کند. کارمزد این برنامه، نزدیک به یک درصد است و هزینه‌های شما کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این، پلتفرم MonkeyFirm در تلاش است که با کمک گرفتن از توکن‌های دارای پشتیبانی، کلاهبرداری‌های موجود را تا حد زیادی کاهش دهد.

روش‌های سرمایه‌گذاری در راریبل

تا به اینجا، اطلاعات کامل و مفیدی درباره Rarible کسب کردید. اکنون وقت آن رسیده که با روش‌های سرمایه‌گذاری در این پلتفرم هم آشنا شوید. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، راریبل یک پلتفرم معاملاتی NFT است که فروشندگان توکن‌ها را به خریداران مرتبط می‌کند. همچنین شما متوجه شدید که می‌توانید NFT منحصربه‌فرد خود را ساخته و آن را به فروش برسانید. در ادامه با آموزش کار با سایت Rarible همراه ما باشید.

شاید برای شما جالب باشد که درباره ساخت و فروش ان اف تی در سایت Rarible بدانید که این کار در این پلتفرم، کمتر از پنج دقیقه زمان می‌برد. بدین ترتیب، شما نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد برای ساخت NFT نخواهید داشت.

آموزش کار با سایت Rarible

این بازار مشهور، برای کاربران مبتدی بسیار ساده است و شما می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. سپس شما باید بر اساس بلاک‌چین خود، نوع فروش، قیمت انتخابی، مجموعه‌ها و دسته‌های NFT را تعیین کنید. منظور ما از دسته‌های NFT، هنرها، عکاسی‌ها، بازی‌ها، متاورس، موسیقی و سایر موارد این‌چنینی است. در این مرحله، شما باید مواظب بلاک‌چین خود نیز باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

ایجاد NFT در راریبل

همان طور که تاکنون متوجه شدید، شما در این برنامه می‌توانید ان‌اف‌تی مخصوص به خود را ایجاد کرده و آن را به فروش برسانید. بدین ترتیب، شما می‌توانید به‌صورت یک خالق در این برنامه‌ها شناخته شوید. در این بخش، ما به بررسی آموزش ساخت NFT در Rarible خواهیم پرداخت. پس بادقت به ادامه این نوشتار توجه کرده و NFT منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که بلاک‌چین موردنظر خود را برای ساخت NFT انتخاب کنید. سپس باید تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید NFT خود را به چند نسخه تبدیل کنید یا خیر. بعد هم باید فایل خود را آپلود کنید. توجه داشته باشید که این فایل باید حجم کمتر از 100 مگابایت داشته باشد و فرمت آن هم می‌تواند به‌صورت PNG، GIF، WEBP، MP4 یا MP3 باشد.

سپس در آموزش کار با سایت Rarible بدنید که شما باید یک پوشه را برای ذخیره NFTهای خود انتخاب و ایجاد نمایید. در این پوشه، تمام NFTهایی که می‌سازید قرار خواهد گرفت. بعد هم برای NFT خود یک عنوان داده و توضیحات مربوط به آن را هم اضافه کنید. سپس باید نوع فروش خود را نیز انتخاب نمایید. این بدان معنی است که برای پرداخت، خریداران NFT شما باید با استفاده از حراج، قیمت ثابت یا حراج زمان‌دار پرداخت کنند.

آموزش کار با سایت Rarible

آخرین کاری هم که برای آموزش ساخت NFT در Rarible باید انجام دهید، اضافه کردن حق امتیاز است. در این بخش، شما نیاز دارید که حق امتیازی که قصد دریافت آن از فروش NFT دارید را اضافه نمایید. این گزینه کاملاً اختیاری است. علاوه بر موارد ذکر شده، شما این امکان را دارید که برخی محتوا و مطالب قفل‌شده هم اضافه کنید. اضافه کردن استخر رایگان هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که شما می‌توانید در NFT خود داشته باشید.

آیا راریبل امن است؟

همان طور که در ابتدای این نوشتار هم برای شما توضیح دادیم، شما برای انتخاب یک بازار NFT اول‌ازهمه باید به امنیت آن توجه کنید. برای تشخیص میزان امنیت هر پلتفرم، گزینه‌های رتبه‌بندی آن از +A تا F متغیر هستند. این بدان معنی است که پلتفرم‌هایی که رتبه A دارند، از امنیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. بدین ترتیب، هرچقدر که میزان رتبه پلتفرم پایین‌تر می‌آید، میزان امنیت آن هم کاهش پیدا می‌کند.

در حال حاضر، در آموزش کار با سایت Rarible می‌بینیم که این پلتفرم دارای رتبه‌بندی +B است. این امر بدان معناست که امنیت این سایت در حال حاضر متوسط است. البته این مربوط به مواقعی است که پلتفرم در حال انجام تجارت و خریدوفروش کریپتو است.

آموزش کار با سایت Rarible

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که دلیل این رتبه پایین راریبل چیست؟ برای آموزش سایت راریبل خوب است بدانید که تعداد زیادی فهرست جعلی در این پلتفرم ایجاد شده که باعث این اتفاق شده است. پس می‌توان این‌گونه گفت که رتبه پایین راریبل به‌خاطر سابقه پرونده قضایی یا رسوایی عمومی نیست و این برنامه تاکنون پرونده بسیار درخشانی داشته است.

کلام آخر

آموزش کار با سایت Rarible یکی از موضوعات مهم برای خریدوفروش NFT است و هرکسی باید اطلاعات کمی هم درباره آن داشته باشد. ما در این نوشتار، برای شما توضیح دادیم که پلتفرم راریبل چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه کاربران می‌توانند در آن به ساخت و فروش NFT بپردازند. باتوجه‌به موضوعات ذکرشده، شما می‌توانید از این سایت استفاده کرده و به‌راحتی به خریدوفروش توکن‌های غیر قابل معاوضه بپردازید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منابع:

نظر شما درباره مطلب آموزش کار با سایت Rarible چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (13 نظر)

    لطفا مرا راهنمایی کنید چرا وقتی آن آف تی خودم رو در سایت را ریبل مینت میکنم بعد از آپلود وقتی روی گزینه mint میرود ارور میدهد
    Client error. Message from client: Request cancelled by user
    این ارور الان حدود یکماه هست که این ارور را دارم

    پاسخ

    لطفا مرا راهنمایی کنید چرا وقتی آن آف تی خودم رو در سایت را یبل مینت میکنم بعد از آپلود وقتی روی گزینه mint می شد ارور میدهد
    Client error. Message from client: Request cancelled by user
    این ارور الان حدود یکماه هست که این ارور را دارم

    پاسخ

    سلام من چطور میکنم کیف پول جدیدم و به raribleوصل کنم یا پروفایل قبلی و بالا بیارم و تو کار کنم کسی میتونه کمکم کنه

    پاسخ

    برای من از سایت ، Rarible ایمل زده شد که nfti شما به فروش رفته است برای مشاهده قیمت آدرس پول و رمز ۱۲ رقمی کیف پول را برای ما ایمیل کنید این درست است یا این یک ایمیل جهلیست ممنون که پاسخ می‌دهید

    پاسخ

    سلام من ستون سایت رریبل یه صفحه دارم که آن آف تی هامو گذاشتم چند روز برام ارور میده ونمیتونم وصل بشم ارور init من باید چکار کنم

    پاسخ

    سلام من با این برنامه nft رایگان درست کردم الان یکی آمد خرید کرد ایمیل تاییدیه برام امده ولی میگه توی کیف پولت باید مبلغ 0.099اتریم باشه تا عملیات خرید تاید بشه این یعنی چه

    پاسخ

    با سلام من ان اف تی ایجاد کردم و حساب رو به متامسک متصل کردم اگه ازم خرید شد چطوری پول رو تبدیل به ریال کنم و برداشتش کنم ممنونم

    پاسخ

    سلام من که میخوام بسازمش اخرش که چنتا تیک میخوره گزینه mint رو تیک نمیزنه و هرچی رو sign میزنم جواب نمیده لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    با کامپیوتر میشه روی mint که میاد روی کیف پولت گزینه sign میاد تایید میکنی بعد میره مرحله بعد

    پاسخ

    سلام. چرا سایت رریبل باز نمی شود و ارور 1020 می دهد
    چطور این مشکل را حل کنم؟ ممنون از لطفتون

    پاسخ

    مطمئن نیستم اشکال از این باشه که میگم ولی چون شنیدم که رریبل ایران راتحریم کرده اگر IP ایران رو بشناسه دیگه نمی تونید با اون کارکنید پس من از ابتدابافیلترشکن باز کردم و چند ان اف تی ایجاد کردم هرکدام حدودا 5 دقیقه زمان برد . اینم بگم که قبل از اون باید افزونه کیف پول خودتون رو به مرورگر فایرفاکس اضافه کنید من MetaMask راکه یکی از بهترین کیف پول هاست وازگزینه های اصلی رریبل است را انتخاب و نصب کردم . موفق باشید

    پاسخ

    سلام پری باید با فیلتر شکن بری حتما و برای ثبت nft با کامپیوتر فقط امکان پذیره با موبایل نمیشه

    پاسخ

    سلام ساخت ان اف تی در سایت رریبل چقدر طول میکشه؟ من گذاشتم حدود دو ساعته هنوز ایجاد نشده

    پاسخ