;
coinex

بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد در سال 2022

بهترین بازی های Play to Earn را قصد داریم در مقاله امروز به شما عزیزان معرفی کنیم. پس اگر شما هم مشتاق هستید که بهترین بازی های درآمدزا متاورس را بشناسید، با تکراتو همراه باشید.

بهترین بازی های Play to Earn از پرجستجوترین مطالب این روزهاست و به همین دلیل هم قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. بازی‌های Play to Earn یا به فارسی «بازی‌هایی به هدف کسب درآمد» زمان زیادی نیست که به بازار آمده‌اند؛ اما این بازی‌ها در همین زمان کوتاه به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست یافته‌اند.

این بازی‌ها همان طور که از نام آن‌ها پیداست، به هدف کسب درآمد ساخته شده‌اند. معمولا افراد برای اهدافی همچون سرگرمی و فان به انواع بازی‌ها رو می‌آورند. اما بازی‌های PTE در کنار برخورداری از گرافیک و کیفیتی بالا که سرگرمی را برای شما در بهترین سطح تضمین می‌کند، می‌تواند موجب درآمدزایی شما هم بشود.

به همین ترتیب آشنایی با بهترین بازی های PTE می‌تواند سرگرمی و کسب درآمد را در بهترین سطح به شما ارائه دهد. همچنین این بازی‌ها کاملا هم رایگان هستند و هیچ نیازی به سرمایه‌گذاری پیش از ورود ندارند!

پس اگر شما هم به‌دنبال آن هستید که بهترین بازی های رایگان Play to Earn را بشناسید و جذاب‌ترین تجربه را به‌دست آورید، مقاله امروز تکراتو را از دست ندهید.

بهترین بازی های Play to Earn

امروزه به دلیل محبوبیت بازی‌های PTE، شرکت‌های بازی‌سازی بسیاری به ساخت آن‌ها روی آورده‌اند. به همین دلیل هم با طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها روی میز روبه‌رو هستید و شاید سخت باشید که بتوانید بهترین بازی های درآمدزا متاورس را از میان آن‌ها تشخیص دهید.

اگر در این بین به دنبال بهترین بازی های NFT نیز هستید، می‌توانید به لیست بهترین بازی‌های NFT برای کسب درآمد که قبلا معرفی کرده بودیم هم دسترسی داشته باشید. در این بازی‌ها، توکن غیر قابل تعویض رایگان به‌دست می‌آورید و درآمدزایی بسیار خوبی خواهید داشت.

 

اما برگردیم به سراغ بهترین بازی های PTE . باید گفت که در بازار بازی‌های PTE بسیاری وجود دارند که هرکدام از روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. برخی از این بازی‌ها به سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارند اما برخی کاملا رایگان هستند.

بازی‌هایی که مکانیک کسب درآمد یا همان Play to Earn را دارند، به بازیکنان اجازه می‌دهند که از طریق فعالیت‌های درون بازی، مثل تکمیل کارها و بردن مسابقات، درآمدزایی نیز داشته باشند. پاداش بهترین بازی های Play to Earn نیز می‌تواند طیف گسترده‌ای داشته و نسبت به هر پلتفرم، متفاوت باشد.

این پاداش می‌تواند به‌صورت ارز دیجیتال، NFT و یا حتی افزایش ارزش NFTای به شما تعلق گیرد که از پیش خریده بودید. به‌طور کلی، بازی‌های کسب درآمد (PTE) کاری را می‌کنند که بازی‌های ویدیویی سنتی هرگز انجام نمی‌دادند!

بهترین بازی های Play to Earn

آن‌ها به معنای واقعی کلمه به بازیکنان برای وقت و تلاشی که در بازی گذاشتند، پاداش می‌دهند. یک پاداش حقیقی که می‌تواند هرکسی را به سمت انجام چنین بازی‌های سوق دهد. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا 5 تا از بهترین بازی های رایگان Play to Earn را به شما معرفی کنیم.

ما رتبه‌بندی این بازی‌ها و امتیازات آن‌ها را بر اساس عومل مختلفی همچون میزان سرگرمی، کیفیت بازی، توانایی درآمدزایی و مکانیک‌های کسب درآمدی بازی‌ها انتخاب کردیم. ممکن است شما بر اساس ترجیحات شخصی و اولویت‌های خود، نظرات متفاوتی نسبت به نظرات ما داشته باشید که قابل احترام است.

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

بازی آکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

آکسی اینفینیتی یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی بود که در سال 2021 در بلاک چین توسعه یافت. در زمان اوج این بازی، بازار هر روز میلیون‌ها دلار فروش داشت و هرکدام از آکسی‌ها با قیمت هزاران دلار به فروش می‌رسیدند. آکسی اینفینیتی هنوز هم یکی از بهترین بازی های Play to Earn به‌شمار می‌رود.

اما موضوع این بازی چیست؟ این بازی بر روی پرورش و جمع‌آوری موجودات بامزه‌ای به‌نام آکسی (Axie) و استفاده از آن‌ها برای کشف جهان لوناسیا (World of Lunacia) تمرکز دارد. تیم پشت این بازی، Sky Mavis است. این تیم موفق به جمع‌آوری جامعه‌ای از میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر جهان شد.

آکسی همچنین تمرکز خود را بر روی کشورهای جهان سومی نیز گذاشته بود. آن‌ها از این بازی بهره می‌بردند تا خود را از فقر بیرون بشکند و به لطف سرمایه‌گذارانی که تیم‌ها را می‌خریدند و از آن‌ها در مبارزات، حمایت مالی می‌کردند، آن‌ها حقیقتا هم توانستند به هدف خود دست یابند.

بهترین بازی های Play to Earn

تیم Sky Mavis، حمایت‌های مالی و پشتیبانی بسیار خوبی را از شرکت‌های بزرگ و شناخته شده‌ای همچون یوبی‌سافت (Ubisoft) و سامسونگ دریافت کرد. این تیم همچنین موفق به توسعه یک زنجیره جانبی به نام رونین (Ronin) شد تا بدین ترتیب جلوی هزینه‌های سرسام‌آور گس در بلاک چین اتریوم را بگیرد.

رونین کاربران را قادر می‌ساخت که بدون هیچ هزینه‌ای و تا هر مقداری که می‌خواهند در روز معامله انجام دهند و دارایی‌های درون بازی خود را بفروشند. این بازی بدین ترتیب چرخه ارزش درون بازار را آسان‌تر کرد و شاید به همین دلیل به یکی از بهترین بازی های Play to Earn تبدیل شد.

بازی آکسی اینفینیتی نه‌تنها حرف زد، بلکه به تمام حرف‌ها و گفته‌های خود عمل کرد! این بازی رشد چشم‌گیری در سال گذشته داشت. آکسی اینفینیتی راه‌های جدیدی را برای تولید آکسی‌ها و گرفتن آیتم‌های درون بازی اعلام کرد. همچنین جامعه این بازی با ارائه کمک‌های مختلف،‌ افراد بیشتری را قادر به انجام این بازی می‌ساختند.

بهترین بازی های Play to Earn

شما هم می‌توانید همین حالا از طریق وبسایت رسمی بازی آکسی اینفینیتی بازی و کسب درآمد از طریق آن را به‌راحتی آغاز کنید. همچنین شروع این بازی کاملا رایگان است و نیازی نیست که کوچک‌ترین پولی پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

گادز آنچیند نیز یکی دیگر از بهترین بازی های درآمدزا متاورس است. این بازی، یکی از بازی‌های کسب درآمد، کلکسیونی، فانتزی و کارتی و معامله‌ای بوده که در شبکه اتریوم ساخته شده است. به‌علاوه، این بازی کاملا رایگان بوده و به‌راحتی می‌توانید از طریق مراجعه به سایت رسمی آن‌ها از همین حالا این بازی را آغاز کنید.

گادز آنچین از همان آغاز ورود، فرصت‌های کسب درآمد را به بازیکنان خود ارائه می‌دهد و شاید به همین دلیل یکی از بهترین بازی های Play to Earn نیز محسوب می‌شود. در این بازی، دو بازیکن در صحنه نبرد با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند تا مشخص کنند که کدام‌یک از همه قوی‌تر است.

بهترین بازی های Play to Earn

فرقی ندارد که در این راه از طبیعت، نور، فریب، مرگ، جنگ و یا جادو استفاده کنید، هدف همیشه یکی است؛ باید جان خدای رقیب خود را به صفر برسانید و آن را شکست دهید. هر بازیکن، دسته‌ای از 30 کارت را جمع‌آوری می‌کند. بازیکنان ممکن است هرکارتی را که با خدای آن‌ها هم‌رده است انتخاب کنند.

همچنین کاملا قادرند که کارت‌های خنثی را هم جمع‌آوری کنند. هر کارت نمی‌تواند بیشتر از دو بار در یک دسته حضور داشته باشد. این در حالی است که کارت‌های اسطوره‌ای به یک کپی در هر دسته محدود هستند. البته گاهی می‌توان کارت‌های تکراری را هم از طریق جلوه‌های کارت‌ها ظاهر کرد.

گادز آنچیند در سال 2019، نام شرکت والد خود را به Immutable تغییر داد. سپس نیز شروع به پیش‌روی به سمت ImmutableX کرد که راهکار لایه 2 و NFTای‌محوری برای اتریوم به‌شمار می‌رود. هزینه‌های گس بالا، خرید و فروش کارت‌ها را به کاری گران‌قیمت تبدیل کرد که بسیاری به دلیل همین قیمت‌های بالای از آن منصرف می‌شدند.

این در صورتی بود که خرید، فروش و معامله کارت‌ها، جنبه مهمی از بازی‌های کارتی معاملاتی و در زمینه بهترین بازی های Play to Earn است. سرانجام ImmutableX در سال 2021 بازار مخصوص خود را راه‌اندازی کرد. امروزه این بازار به‌عنوان مرکزی برای کارت‌های بازی گادز آنچیند و همچنین بسیاری از پروژه‌های NFT دیگر به‌شمار می‌رود که هیچ هزینه گسی ندارد!

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

بهترین بازی های Play to Earn

شما در این بازار می‌توانید بدون نیاز به پرداخت کوچک‌ترین هزینه گسی، کارت‌های خود را معامله کنید تا در این بازی که از بهترین بازی های PTE است، عملکرد بهتری داشته باشید. فرصت را از دست ندهید و از همین حالا کسب درآمد با بازی گادز آنچیند را آغاز کنید.

بازی تتان آرنا (Thetan Arena)

تتان آرنا نیز یکی دیگر از بهترین بازی های درآمدزا متاورس محسوب می‌شود که گرافیک فوق‌العاده جذاب و طرفداران بسیاری دارد. این بازی از بازی‌های میدان نبرد آنلاین و چندنفره‌ای است که هرکسی می‌تواند آن را انجام داده و از آن لذت ببرد. متاورس تتان آرنا را از دست ندهید.

این بازی همچنین از گزینه بازی رایگان و بدون نیاز به هیچ NFTای هم برخوردار است که در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید. در این بازی به‌صورت کلی دو توکن وجود دارد: THC و THG. بازیکنان می‌توانند کوین‌های تتان را از طریق بازی به‌دست آورده و این کوین‌ها را به‌عنوان مثال برای NFTها خرج کنند.

بهترین بازی های Play to Earn

به‌علاوه، این بازی به‌غیر از توکن از الماس‌های تتان نیز برخوردار است. این الماس‌ها به‌عنوان توکن‌های حکومتی در این بازی عمل می‌کنند و قابلیت ارتقاء کاراکترهای درون بازی را به شما می‌دهند. داشتن چنین امکاناتی، بازی تتان آرنا را به یکی از بهترین بازی های Play to Earn تبدیل کرده است.

این بازی رقابتی اولین بار در ماه نوامبر به‌طور رسمی برای اندروید، iOS و کامپیوتر راه‌اندازی شد. پس از آن، تیم این پروژه تصمیم گرفت که امکانات دیگری همچون لوازم آرایش، استیکینگ قهرمانان و همچنین یک سیستم ترکیب قهرمانان را نیز معرفی کند.

بعدها در آینده هم می‌توانیم انتظار امکاناتی همچون جنگ‌های صنفی، فروشگاه‌های صنفی، مسابقات یکپارچه و محتواهای فصلی را از این بازی داشته باشیم. حتی اگر توانایی درآمدزایی این بازی هم اخیرا کمی دچار افت شده باشد، این تیم در حال تلاش است تا با معرفی امکانات جدید و به‌روزرسانی اقتصاد توکنی خود، اقتصاد کلی این بازی را تثبیت کند.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

بهترین بازی های Play to Earn

بازی تتان آرنا همچنان بازی جذاب و بسیار سرگرم‌کننده‌ای است. همچنین پایگاه کاربری آن هنوز هم به رشد خود ادامه می‌دهد. شما می‌توانید همین حالا این بازی جذاب را که یکی از بهترین بازی های درآمدزا متاورس است، از طریق وبسایت رسمی تتان آرنا امتحان کنید!

بازی اسپلینترلندز (Splinterlands)

اسپلینترلندز نیز یکی دیگر از بهترین بازی های Play to Earn است که باید حتما در این لیست به آن اشاره کنیم. این بازی، از دسته بازی‌های معامله‌ای کارتی محسوب می‌شود که در بلاک چین استیم در Steemmonsters آغاز شد.

البته این پروژه در گذر زمان نام خود را تغییر داد و از نام بلاک چین Hive استفاده کرد. این بازی در مرورگر انجام می‌شود. به لطف قابلیت میان‌زنجیره‌ای که این بازی دارد، کارت‌ها و توکن‌های آن را می‌توانید حتی در بلاک چین اتریوم و همچنین در Wax نیز معامله کنید.

بهترین بازی های Play to Earn

بازی کسب درآمد اسپلینترلندز حالا از یک توکن حکومتی هم برخوردار است که SPS نام دارد. اسپلینترلندز در حقیقت تلفیقی از بازی‌های جمع‌آوری و ساخت دسته‌ای از کارت‌ها به اضافه بازی‌های مبارزه‌ای خودکار است که در ادامه بیشتر شما را با سازوکار آن آشنا می‌کنیم.

در واقع بازیکنان از کارت‌های خود استفاده می‌کنند تا صفی رزمی را بر اساس قوانین مسابقه موردنظر بسازند. سپس زمانی که هر دو مبارز، تیم‌های خود را ثبت کردند، مبارزه کارتی به راه می‌افتد. همچنین این مبارزه تا زمانی ادامه دارد که فقط یک تیم در صحنه نبرد باقی بماند و پیروز میدان شود.

یعنی با بازی اسپلینترلندز، از امکانات بازی‌های کارتی و مبارزه‌ای در یک بازی و به‌صورت یک‌جا بهره‌مند هستید! همین امر این بازی را به یکی از بهترین بازی های Play to Earn تبدیل می‌کند. بازیکنان با بردن مسابقات و مبارزات، کریستال‌های انرژی سیاه را به‌دست می‌آورند.

البته پاداش آن‌ها نه‌تنها کریستال است، بلکه کارت‌های اضافه و دیگر پاداش‌های جالبی را هم می‌توانند از طریق مأموریت‌ها و وظایف روزانه به‌دست آورند. همچنین یک مسابقه دو هفته‌ای برای تابلوی امتیازات هم به‌صورت مکرر برگزار می‌شود که می‌توانند در آن نیز برنده شده و پاداش‌های ارزشمندی را دریافت کنند.

بازیکنان باید کارت‌های خود را ترکیب کنند تا سطح آن‌ها را ارتقا دهند. با ارتقاء سطح نیز نمودارها و اعداد و ارقام بازیکنان بهبود می‌یابد و به توانایی آن‌ها افزوده می‌شود. کارت‌ها هم در سه نسخه معمولی، کمیاب‌تر و پیچیده‌شده در ورق طلایی وجود دارند که می‌توان از روی اسم نسخه‌ها هم میزان ارزش هرکدام را متوجه شد.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

بهترین بازی های Play to Earn

اسپلینترلندز بدون شک یکی از بهترین بازی های رایگان Play to Earn محسوب می‌شود که از بازار مخصوص خود در درون بازی نیز برخوردار است. بدین ترتیب کاربران قادر هستند که بدون نیاز به هیچ بازار یا پلتفرم خارجی، به‌راحتی از طریق بازار درون خود بازی به خرید، فروش و حتی اجاره کارت‌ها بپردازند.

بازی کسب درآمد پگاکسی (Pegaxy)

یکی از بهترین بازی های Play to Earn که از جذاب‌ترین گیم پلی هم برخوردار بوده، بازی پگاکسی (Pegaxy) است. پگاکسی، یک بازی مسابقه اسب‌سواری بازیکن در برابر بازیکن یا به اصطلاح PVP است. این بازی به شما راه‌های بسیاری برای مشارکت در پگاکسی و اکوسیستم خود را ارائه می‌دهد تا هرکسی از هرکجای جهان و با هر شرایطی بتواند آن را امتحان کند.

هر مسابقه در پگاکسی از 12 اسب در حال مسابقه تشکیل شده است. همان طور که حدس می‌زنید، 3 اسب برتر در هر مسابقه، هدایایی را به‌صورت توکن پاداش این بازی کسب می‌کنند که نام آن VIS است. در حال حاضر، جایگاه تمام مسابقات را از طریق RNG یا همان مولد اعداد تصادفی تعیین می‌کنند.

البته این موضوع در نسخه دوم این بازی در دست تغییر است. در این نسخه، مواردی همچون: محیط‌های متغیر و شرایط استادیوم را در نظر می‌گیرند که با ویژگی‌های هر اسب ارتباط دارد. همچنین از دیگر موارد موردتوجه در این نسخه، غذایی است که به اسب می‌دهند و همچنین لباس و پوشاکی که بر تن اسب می‌کنند.

بهترین بازی های Play to Earn

بازی پگاکسی یکی از بهترین بازی های Play to Earn به‌شمار می‌رود؛ چراکه یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های کسب درآمد در این زمینه است. این بازی، مدل بازی بسیار ساده‌ای را به هرکسی ارائه می‌دهد که علاقه‌مند است تا دنیای بازی‌های کسب درآمد را با تمام ویژگی‌هایی که دارند، تجربه کند.

با وجود امکانات بسیار بیشتری که برای استراتژیک و مهارت‌محور شدن هرچه بیشتر این بازی در راه است، پس می‌توان گفت که این بازی هرروز برای مخاطبان جذاب‌تر می‌شود و افراد بیشتری را به سمت خود می‌کشاند. اگر شما هم به انجام این بازی علاقه‌مند شدید، می‌توانید به‌راحتی به وبسایت رسمی پگاکسی مراجعه کرده و درآمدزایی را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:

بایننس کوین در سال 2022

بازی Sorare 

معرفی چند بازی Play to Earn دیگر

تا به اینجا، 5 تا از بهترین بازی های درآمدزا متاورس را به شما عزیزان معرفی کردیم؛ اما همان طور که گفتیم، تعداد بسیاری از این بازی‌ها عرضه شده‌اند و فقط به لیست امروز ما محدود نمی‌شوند. در این بخش چندتا از بازی‌های خوب PTE دیگر را هم به‌صورت خلاصه‌وار به شما معرفی می‌کنیم.

بازی آوه‌گوچی (Aavegotchi)

  • ژانر: گیم‌فای (GameFi)
  • پلتفرم: کامپیوتر
  • بلاک چین: پالی گان (Polygon)
  • پاداش‌ها: ارز دیجیتال و NFT
  • گیم‌پلی: 3 ستاره

بازی الین ورلدز (Alien Worlds)

  • ژانر: مدیریت استراتژی
  • پلتفرم: کامپیوتر
  • بلاک چین:‌ Wax
  • پاداش‌ها:‌ ارز دیجیتال و NFT
  • گیم‌پلی: 1 ستاره و نیم

بهترین بازی های Play to Earn

بازی آرک 8 (Arc8)

  • ژانر:‌ تفننی
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بلاک چین: اتریوم (ETH)
  • پاداش: ارز دیجیتال
  • گیم‌پلی: 3 ستاره

جمع‌بندی

بهترین بازی های Play to Earn یکی از پرتکرارترین مسائل این روزها بود که در مقاله امروز آن را موردبررسی قرار دادیم. همان طور که به‌خوبی می‌دانید، بازی‌های بلاک چینی امروزه به یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها تبدیل شده‌اند. اما چرا؟

این بازی‌ها در عین ارائه بهترین تجربه به بازیکنان، آن‌ها را قادر به درآمدزایی هم می‌سازند. این نکته در هیچ‌کدام از بازی‌های سنتی و مرسوم دیده نمی‌شود؛ در حالی که بازی‌های کسب درآمد یا PTE برای تلاش و وقتی که در آن‌ها گذاشتید، به شما پول واقعی می‌دهند!

اما شاید انتخاب از میان هزاران گزینه موجود در بازار کمی سخت باشد. به همین دلیل هم ما در مقاله امروز بهترین بازی‌های رایگان Play to Earn را به شما معرفی کردیم تا بتوانید از آن‌ها بهترین تجربه بازی و هم‌زمان درآمدزایی را کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: playtoearn

نظر شما در خصوص بهترین بازی های Play to Earn چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام. من coin hunt روی گوشی نصب میکنم. ولی ارور not available in this region میده. برنامه location changer هم نصب کردم، ولی دوباره ارور میاد. ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

    به نظرم پروژه گیم استارلینک با اسم اختصاری starl
    بررسی کنید
    مینی گیم ها و بازی اصلی این پروژه زیر نظر نوابغ گیم دنیا نیمه اول امسال میاد

    پاسخ