coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

عیدی ایرانسل نوروز 1401 اعلام شد [اینترنت رایگان و مکالمه]

عیدی ایرانسل نوروز 1401 اعلام شد. ایرانسل هدیه نوروزی خود را به مناسبت سال نو و ورود به قرن پانزدهم اعلام کرد. عیدی نوروزی ایرانسل برای سال ۱۴۰۱ هدیه اینترنت و مکالمه کد دستوری. با تکراتو همراه باشید.

تمام مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند از تاریخ بیست و شش اسفند ۱۴۰۰ تا سیزده فروردین ۱۴۰۱ از هدایای ویژه ایرانسل بهره‌مند شوند. هدایای نوروزی ایرانسل به مناسبت پاس‌داشت دو رویداد مهم و باستانی تاریخی و ملی یعنی ورود به قرن پانزدهم و سال نوی شمسی تدارک دیده شده است و به کاربران ایرانسل ارائه می‌شود.

عیدی ایرانسل نوروز 1401 اعلام شد

عیدی تصادفی برای مشترکان ایرانسل

همچنین ایرانسل برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود یک هدیه نوروزی تصادفی در نظر گرفته است. مشترکان می‌توانند از تاریخ بیست‌وشش اسفند ۱۴۰۰ تا سیزده فروردین ۱۴۰۱ با شماره گیری کد دستوری *۱۴۰۱#،‌ از  ۱.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ تومان، به‌صورت بختانه (تصادفی) از ایرانسل عیدی بگیرند.

این هدیه نوروزی ایرانسل که شماره گیری کد دستوری*۱۴۰۱# به مشترک ارائه می‌شود به صورت اعتبار به کیف پول دیجیتال کاربر ارائه می‌شود. مشترکان می‌توانند با استفاده از این اعتبار کیف پول دیجیتال خود برای خرید بسته مکالمه و اینترنت از ایرانسل‌من اقدام کنند.

هدیه نورورزی ایرانسل

هدیه نورورزی تکان دهنده ایرانسل چیست؟

ایرانسل به مسترکان خود یک هدیه نوروزی تکان دهنده را نوید می‌دهد. برای دریافت این هدیه اگر در فاصله بیست و شش اسفند ۱۴۰۰ تا سیزده فروردین ۱۴۰۱ ، در صورتی که کیف پول دیجیتال خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنید، معادل ۱۰ درصد از رقم شارژ ، به عنوان «پاداش نقدی» به کیف پول شما افزوده خواهد شد.

برای مثال، اگر کیف پول دیجیتال خود را به میزان ۱۰ هزار تومان شارژ کنید، ده درصد از این مبلغ ( ۱۰۰۰ تومان) نیز از طرف ایرانسل به اعتبار موجود در کیف پول شما به‌عنوان عیدی افزوده خواهد شد و موجودی آن به ۱۱ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

مطالب مرتبط:

اینترنت رایگان تلوبیون در نوروز 1401 ؛ تلوبیون به کاربران خود هدیه می‌دهد

درصد افزوده شده به‌عنوان «پاداش نقدی» غیرقابل انتقال به کیف پول‌های دیگر و غیرقابل برداشت است و از آن می‌توان تنها برای خرید بسته مکالمه و اینترنت از ایرانسل‌من استفاده نمود.

این عیدی برای هر نفر در طول دوران کمپین، فقط یک بار قابل استفاده خواهد بود.

در ادامه روش‌های فعال سازی هدیه نوروزی ایرانسل در این کمپین را می‌خوانید

  • شماره‌گیری کددستوری *۶#
  • مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من

بسته ترکیبی هدیه نوروزی ایرانسل

در بازه زمانی بیست و نه اسفند تا سیزده فروردین، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از یک بسته ترکیبی نوروزی نیز  برخوردار شوند.

این بسته با یک‌ساعت اعتبار مکالمه ایرانسلی و ۱ گیگابایت اینترنت بین‌المللی تنها ۴.۰۰۰ تومان قیمت داردو تا روز سیزدهم فروردین قابل‌خرید و فعال‌سازی می‌باشد و ۲۴ ساعت اعتبار دارد.

روش‌های فعال‌سازی بسته تخفیفی:

  • ​شماره‌گیری کددستوری *۵#
  • مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آیدرویش ۲ روبه روی مغازه بیتا در مشکی ویلای خانه

    پاسخ

    س کاش عیدی میدین بااین که یکسال کامل مشترکین بسته میخرن حداقل یه بسته ۱۳ روزه به عنوان ۱۳ روز عید رایگان بدین دیگه پولی که میگیرین به چه معنی هس

    پاسخ