coinex
راهنمای خرید تکراتو

عیدی همراه اول نوروز 1401 اعلام شد [تا 100 هزار تومان اینترنت و مکالمه]

عیدی همراه اول نوروز 1401 اعلام شد. عیدی 100 هزار تومانی همراه اول برای مشترکان اعتباری و دائمی همراه اول. مشترکان همراه اول میتوانند عیدی خود را از طریق اپلیکیشن «همراه من» دریافت کنند.

همراه اول نیز مانند بسیاری از اپراتوری‌ها به مناسبت نوروز و فرا رسیدن سال جدید برای مشترکان هدیه‌ها و عیدی‌های نورورزی در نظر گرفته است. عیدی 100 هزارتومانی همراه امل یکی از این بسته‌های نورورزی است. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا از عیدی‌های نوروزی همراه اول با خبر شوید.

عیدی 100 هزار تومانی همراه اول

همراه اول تصمیم گرفته است تا عیدی اول نوروزی خود را به صورت رایگان در اختیار مشترکان دائمی و اعتباری خود قرار دهد. مشترکان همراه اول می‌توانند عیدی نوروزی خود را از طریق اپلیکیشین «همراه من» دریافت کنند. عیدی همراه اول شامل  شامل بسته‌های 10 تا 100هزار تومانی و بسته اینترنت رایگان می‌شود.

نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در سال‌روز میلاد امام زمان(عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز 1401، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می دهد. همچنین این اپراتور برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم کرده است.

عیدی نوروزی همراه اول شامل مشترکان غیر‌فعال هم می‌شود

مشترکان همراه اولی  که در سه ماهه منتهی به عید نوروز هیچ‌گونه فعالیتی اعم از مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک در شبکه نداشته اند و در زمره مشترکان غیرفعال هستند، با روشن کردن سیمکارت خود مشمول «عیدی همراه اول» خواهند شد.

عیدی نوروزی همراه اول شامل:  بسته های 10 تا 100 هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

مشترکان همراه اول می‌توانند بسته‌های نوروزی خود را هدیه دهند

همراه اول رسم زیبای عیدی دادن را اکه از رسوم باستانی ایرانیان است در نظر گرفته و به مشترکان امکان می‌دهد تا بسته‌های نوروزی خود را هدیه کنند و عیدی بدهند.بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز برای تمامی مشترکان در طرح «عیدی همراه اول» در نظر گرفته شده است که می توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

عیدی 100 هزار تومانی همراه اول

برای دریافت بسته‌های نورورزی و غیرنوروزی می‌توانید از طریق اپلیکیشن «همراه من» اقدام کنید

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای دریافت بسته‌های ویژه رایگان و فعالسازی عیدی، می‌توانند در بازه زمانی شروع تا پایان طرح «عیدی همراه اول» که از 27 اسفند 1400 تا 13 فروردین 1401 است، به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر