;
coinex

روز و ساعت پخش شب های مافیای 4 چگونه است؟

شب‌های مافیا که بر اساس بازی مافیا ساخته شده، طرفداران خاص خود را دارد. برای اطلاع از روز و ساعت پخش شب های مافیای 4 از فیلیمو همراه تکراتو باشید.

سریال شب های مافیا که از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید، به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب در ژانر رئالیتی شو، مسابقه و خانوادگی ساخته شده است.

نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ از پلتفرم فیلیمو پخش شد و با استقبال بینندگان شبکه نمایش خانگی روبرو شد. پخش دور چهارم این مسابقه در فهرست برنامه های نوروزی 1401 فیلیمو قرار گرفته است.

روز و ساعت پخش شب های مافیای 4

در هر فصل از مجموعه شب‌های مافیا، ۱۲ شرکت‌کننده از بین بازیگران سینما و تلویزیون و دیگر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند. آن‌ها به اتفاق برگزارکننده مسابقه، بازی را به شکل رئال (واقعی) و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند.

روز و ساعت پخش شب های مافیای 4

قسمت اول شبهای مافیا 4 در 29 اسفند ماه 1400 ساعت 8 صبح منتشر شد. بر این اساس زمان پخش شب های مافیای 4 از پلتفرم فیلیمو یکشنبه هر هفته ساعت 8 خواهد بود.

داستان قسمت اول شب های مافیا 4

مافیا یک مسابقه، تفریح و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه با عنوان مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا سرانجام بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان به پیروزی برسند.

روز و ساعت پخش شب های مافیای 4
روز و ساعت پخش شب های مافیای 4

این دور از مسابقه شب های مافیا را هم محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر یا برگزار کننده اجرا می‌کند. مانند فصل‌های گذشته‌ی این برنامه در این دور نیز از 12 بازیگر و هنرمند دعوت می شود تا با یکدیگر به رقابت بپرزدازند.

محمدرضا علیمردانی زاده‌ی یازدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵ است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری بوده و  تاکنون در بیش از 40 کار تصویری در کارنامه‌ی هنری خود دارد. علیمردانی به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌های پربیننده فعالیت داشته‌، وی راوی پویانمایی محبوب دیرین دیرین نیز است.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با سریال های نوروز 1401

هنرمندان شب های مافیا ۴

پس روز و ساعت پخش شب های مافیای 4 به شرکت کنندگان این سری میرسیم. در دور چهارم شب های مافیا دوازده نفر از هنرمندان محبوب و مطرح مرد کشورمان به این مسابقه دعوت شده‌اند تا با هم به رقابت بپردازند.

علیرضا خمسه در  نهم بهمن ماه سال ۱۳۳۱ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته روان‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است.

وی در سال ۱۳۵۷ برای شرکت در دوره‌های پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری به فرانسه رفت و در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیورسیته پاریس این مهارت‌ها را آموخت.

خمسه از بازیگران توامند و موفق در ژانر کمدی بوده که با بازی در نقش بابا پنجعلی سریال پایتخت به اوج شهرت خود رسید.

مهران رجبی در دوازدهم دی ماه ۱۳۴۰در شهر کرج متولد شد. رجبی اصالتاً اهل روستای واریان جاده چالوس بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است.

رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود استعداد وی در زمینه بازیگری را کشف کرد و به این ترتیب او وارد دنیای بازیگری شد. مهم‌ترین ویژگی بازی مهران رجبی این است که بسیار راحت و اصطلاحاً رئال و واقعی به ایفای نقشش می‌‌پردازد.

روز و ساعت پخش شب های مافیای 4

علی اوجی در ۱۷ اسفند ما سال ۱۳۶۲ به دنیا آمد. او تهیه کننده بسیاری از آلبوم های خواننده‌های محبوب و مشهور از جمله آثار رضا یزدانی است.او با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان وارد عرصه بازیگری شد.

علی اوجی با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه شوخی کردم  استعدادش را در بازیگری به نمایش گذاشت. پس از آن در نتیجه نقش او در سریال کمدی در حاشیه مهران مدیری پر رنگ تر شد. او به عنوان استندآپ کمدین در برنامه طنز خندوانه به کارگردانی رامبد جوان اجرا داشته است.

ایمان صفا زاده‌ی ۱ دی ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است. صفا کار هنری‌اش را از سال ۱۳۶۸ در تئاتر کودک آغاز کرد و با فیلم کوتاه فرصت‌های فردا به کارگردانی منوچهر هادی بازیگری به طور حرفه‌ای دنبال کرد.

وی با ایفای نقش کوتاهی در فیلم قرنطینه وارد عرصه سینما شد. ایمان صفا در سال ۱۳۸۷ در سریال تلویزیونی عملیات ۱۲۵ به کارگردانی بهروز افخمی به نقش آفرینی پرداخت و استعدادش در بازیگری را به نمایش گذاشت. داد.

او درفیلم‌های مهمانان ویژه، خوب بد زشت، خداحافظ بچه و محکومین به ایفای نقش پرداخته است. جدیدترین بازی لو در نقش «ممد چاخان» در مجموعه نمایش خانگی نیسان آبی مورد توجه قرار گرفته است.

در کنار بازیگرانی که به بیان مختصری از بیوگرافی آن‌ها پرداختیم، سیامک صفری، منوچهر هادی، رامین راستاد، علی اوسیوند، کاوه سماک باشی، وحید آقاپور، معین زندی و سیدبشیر حسینی نیز در برنامه شب های مافیا حضور دارند و به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش شب های مافیای 4چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)