;
coinex

معرفی سریال های نوروز 1401 ؛ سریال های نوروزی شبکه های مختلف کدامند؟

هر ساله برای نوروز سریال‌های جدید و جذابی تولید شده و در شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات در این مورد هستید پس با معرفی سریال های نوروز 1401 با تکراتو همراه باشید.

تلویزیون مانند هر سال برنامه‌های بسیاری برای تعطیلات نوروزی تدارک دیده است و قصد دارد با ساخت سریال‌های جدید، ایام متفاوتی را برای مخاطبان رقم بزند.

منتظر بهترین سریال های نوروز سال 1401 که برای پخش در روزهای سال نو 1401 آماده شده‌اند باشید. هر کدام از این سریال‌ها حاوی داستان و مطالب جذابی هستند که می‌توانند شما را به خوبی سرگرم کنند. معرفی سریال های نوروز 1401 با خبرهای مختلفی همراه است که در ادامه در مورد آنها صحبت کرده‌ایم.

معرفی سریال های نوروز 1401

به طور کلی اگر علاقمند به فیلم و سریال‌ها هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به جستار بهترین فیلم های 2022 و بهترین فیلم های عاشقانه 2022 سری بزنید و لیستی از بهترین فیلم‌های سال را مشاهده کنید.

با معرفی سریال های نوروز 1401 در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین سریال های نوروز سال 1401 که قرار است از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شوند بیشتر آشنا شوید. به نظر شما بهترین برنامه نوروز 1401 از کدام شبکه پخش می‌شود؟

شبکه یک و زیرخاکی 3

سریال های نوروز 1401

در شبکه یک سیما، هنرمندان فصل سوم زیرخاکی مشغول به کارند تا این مجموعه بعد از تجربه ماه رمضان، حالا به نوروز بیاید. زیرخاکی مجموعه‌ای است که در هر بار پخش توانسته مخاطبین بسیاری را جذب خود کند و بدون شک از بهترین سریال های نوروزی 1401 خواهد شد. اثر جدید جلیل سامان، این روزها جلوی دوربین رفته و با نگاهی طنز به وقایع تاریخ معاصر می‌‌پردازد.

فصل سوم این سریال اوایل آذر ماه بود که در تهران کلید خورد و تاکنون در محله‌های مختلف پایتخت و کرج ضبط شده است. عوامل سریال این روزها در شهرک دفاع مقدس تصویربرداری را ادامه می‌دهند.

فصل دوم زیرخاکی با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان با پایان فصل تازه، از ادامه ماجراها مطلع می‌شوند.

بیشتر بخوانید:  نخستین تیزر سریال زیرخاکی 3 را تماشا کنید

البته جلیل سامان به دلیل حساسیت‌هایی که روی کیفیت سریال زیرخاکی و قصه آن داشت، برای ساخت زیرخاکی ۳ وعده‌ قطعی نداده بود و تولید ادامه سریال را وابسته به نیاز درونی‌اش به تولید آن و کیفیت قصه فصل جدید دانسته بود. او در نهایت اوایل آذر، فصل سوم سریال زیرخاکی را جلوی دوربین برد تا این مجموعه کمدی ویژه نوروز ۱۴۰۱ آماده شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی در این فیلم جذاب به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال زیر خاکی 3 به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‎ اولین مجموعه طنز و از سریال های نوروز 1401 است که برای پخش در نوروز معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1400

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

شبکه دو و خداداد

معرفی سریال های نوروز 1401
بهترین برنامه نوروز 1401

پخش سریال های نوروزی 1401 را می‌توانید از شبکه دو نیز پیگیری کند. علی غفاری کارگردان بچه مهندس این بار با خداداد به آنتن نوروزی تلویزیون برمی‌گردد. مجموعه تلویزیونی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی سه‌شنبه در تهران کلید خورد. این سریال نوروزی قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.

علی غفاری کارگردانی که به علت ساخت فیلم سینمایی تک تیرانداز نتوانست سری جدید بچه مهندس را برای ماه رمضان ۱۴۰۰ بسازد و احمد کاوری کارگردان این فصل شد. حالا او به همراه سعید سعدی تهیه‌کننده از هفته گذشته، این مجموعه نوروزی را کلید زده‌اند.

این سریال مجموعه‌ای است که در ۱۳ قسمت و ویژه نوروز ۱۴۰۱ ساخته می‌شود. در حال حاضر رضا ناجی، علی صبوری و سوسن پرور در تهران جلوی دوربین علی غفاری رفته‌اند. مطابق برنامه‌ریزی‌ ها، تصویربرداری سریال «خداداد» تا دهم فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

علی صبوری کمدین خندوانه نیز در سومین تجربه بازیگری خود برای تلویزیون، در حال نقش‌آفرینی در سریال نوروزی خداداد است و از جمله بازیگران اصلی این مجموعه به شمار می‌آید. صبوری در این باره گفت: «من نقش منوچهر داماد بزرگ خانواده را دارم. بخش‌های زیادی از سریال تصویربرداری شده، اما من ۵ جلسه بودم.»

او درباره نقش خود توضیح داد: «در کمدی قصه، داماد بزرگ شیطنت‌هایی نسبت به داماد کوچک خانواده دارد. این سریال فضای کمدی و خانوادگی دارد. شخصیت «منوچهر» فردی خانواده‌ دوست است که شیطنت‌های خودش را دارد.»

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده! مجموعه زیبای خداداد از بهترین سریال های نوروز سال 1401 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سریال حضرت موسی

فصل دوم سریال قورباغه

 

شبکه سه و نجلا 2

معرفی سریال های نوروز 1401
بهترین سریال های نوروز سال 1401

شبکه 3 نیز فصل دوم سریال نجلا را برای نوروز در نظر گرفته است. این سریال که دارای 40 قسمت است، یکی از بهترین سریال های نوروز سال 1401 به شمار می‌رود. دراین سریال حسام منظور، محیا دهقانی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، تورج فرامرزیان، مصطفی ساسانی نقش آفرینی می‌کنند.

داستان فصل دوم این سریال درباره اشغال خرمشهر اسـت و عبد در این فصل نقش محوری در داستان دارد. این فصل بـه بازگشت کاراکتر‌های قصه از کربلا و حوادثی کـه دراین مسیر برایشان رقم می خورد می‌پردازد.

تصویربرداری این مجموعه بـه کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی در لوکیشن‌هایی در جنوب تهران و آبادان انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال یاغی

بازیگران سریال ساخت ایران 3

شبکه پنج و دردسرهای شیرین

معرفی سریال های نوروز 1401
بهترین برنامه نوروز 1401

در ادامه معرفی سریال های نوروز 1401 بید گفت که شبکه پنج نیز در حال ساخت سریال برای نوروز 1401 است. سریالی که شبکه پنج سیما مشغول ساخت آن است دردسرهای شیرین نام دارد. این سریال به کارگردانی سهیل موفق در حال ساخت است و قرار است این مجموعه تلویزیونی به، آنتن نوروزی ۱۴۰۱ برسد.

این سریال با هنرنمایی پوریا پورسرخ و مریم مومن روایتگر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبرو می‌ شوند. در کشاکش این چالش‌‌ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌ دهد که گاه زمین می‌‌خورند و گاه بر می‌ خیزند اما کسی نمی‌ داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده است.

این روزها هنرمندان این مجموعه در تهران تصویربرداری را ادامه می‌ دهند و سیدعلی‌اکبر محمودی مهریزی، هم در قامت تهیه‌کننده حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با بازیگران سریال دردسرهای شیرین

فصل چهارم نون خ

معرفی سریال های نوروز 1401
بهترین سریال های نوروز سال 1401

در بررسی و معرفی سریال های نوروز 1401 ، سریال جذاب نون خ نیز قرار بود در سال 1401 پخش شود. اما به گفته تهیه کننده سریال، فصل جدید نون. خ برای نوروز ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

پیش از این مهدی فرجی تهیه کننده سریال در گفت وگویی گفته بود: «اگر عوامل‌ را بتوانیم هماهنگ کنیم امسال فصل چهارم ساخته می شود تا بـه نوروز ۱۴۰۱ برسد. در ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد اما مقدمات و شرایط ساخت آن نیز مهم اسـت.»

در این مطلب به بررسی و معرفی سریال های نوروز 1401 پرداختیم. سریال های نوروزی 1401 که قرار است از شبکه‌های مختلف پخش شوند معرفی شدند. هر کدم از این سریال های نوروزی 1401 داستانی زیبا دارند که دیدن آنها می‌تواند لحظات خوشی برای شما به همراه داشته باشد.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی سوالات متداول پیرامون سریال های نوروز 1401 پاسخ دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

آیا فصل جدید نون خ در سال 1401 پخش می‌شود؟

خیر، فصل چهارم این سریال برای سال 1402 آماده خواهد شد و جزء سریال های نوروز 1401 نیست. ما در این گفتار سریال ‌های نوروز 1401 را معرفی کرده‌ایم.

شبکه 3 سیما برای نوروز چه سریالی را در نظر دارد؟

شبکه 3 سیما برای نوروز 1401 فصل دوم سریال نجلا را در نظر گرفته است. این سریال را در این مطلب معرفی نموده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد سریال های نوروز 1401 چیست؟ به نظر شما بهترین برنامه نوروز 1401 از کدام کانال پخش خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (54 نظر)

    با سلام نمی‌دونم این فیلمها و سریالهای آبکی را کی پخش می‌کنه هرچی که دست شما میرسه می‌ریزید در تلویزیون یک خورده لااقل از زمان سال ۱۳۵۶تجربه بگیرید نمی تونی من بیام بهتون بگم چه خبره واقعا مردم را از تلویزیون دور کردید و ریختید در خیابان خجالت بکشید بودجه را را حیف میکنید شبکه نمایش شده فیلمهای صد سال پیش چین خوب فیلم ایرانی صد سال پیش را روش کار کنید بلد نیستید همینطوری وقت میکشید و گند زدید به تلویزیون

    پاسخ