;
coinex

بهترین سریال های 1400 ؛ فهرست سریال های شبکه نمایش خانگی

شبکه نمایش خانگی و سریال هایش این روزها از صداو سیما نیز محبوب تر شده است. بر این اساس در جستار پیش رو به بهترین سریال های 1400 خواهیم پرداخت.

شاید سالها پیش و زمانی که مهران مدیری سریال قهوه تلخ را روانه شبکه نمایش خانگی میکرد، کمتر کسی تصور چنین آینده ای برای این بخش را داشت. در آن زمان تقریبا مهمترین اثری که به طور مدوام در شبکه نمای خانگی پخش میشد همین سریال بود.

قهوه تلخ اما در همان زمان هم رکوردهای فروش را شکست، نام مهران مدیری و بازیگرانی سرشناس و کیفیت و قوت داستان اثر، عاملی شد در اقبال بی نظیر عموم افراد به سریال مذکور. اقبالی که در آینده نزدیک نگاه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرد.

در ادامه همان روند، سریال های زیادی در در بستر شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شد و طولی نکشید که حسن فتحی با شهرزاد رکوردهای زیادی را در این زمینه جابجا کرد. حالا شبکه نمایش خانگی در ایران به وضعیت و شکلی نهایی و منسجم رسیده و هرساله انتظار ارائه آثار زیادی را در این بستر داریم. بر همین اساس و به تناسب خبرساز شدن سریال های زیادی که قرار است در سال 1400 در این بستر پخش شود، قصد داریم بهترین سریال های 1400 شامل فهرست بهترین سریال های نمایش خانگی 1400 را به شما معرفی کنیم. با ما در بهترین سریال های 1400 همراه باشید.

بهترین سریال های 1400

فهرست سریال های شبکه نمایش خانگی

تا همین اواخر، پخش سریال آقازاده به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 99 توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود و از قضا در زمره محبوبترین های سال قرار گرفت. اما از همان زمانی که آقازاده رو به پایان بود، بحث های بر سر جایگزین آقازاده و اینکه آیا سریالی میتواند به محبوبیت آن برسد یا نه آغاز شد.

در همان ایام بود که مجموعه پرسروصدای قورباغه پس از حواشی فراوان مجوز پخش نهایی را گرفت و با پخش قسمت اول آن، موجهی از توجه به این سریال جلب شد. فارغ از قورباغه، در سال پیش رو با شماری از محبوبترین و بهترین سریال های 1400 مواجه هستیم که قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شوند. بر این اساس در جستار پیش رو فهرستی از بهترین سریال های نمایش خانگی 1400 را به شما ارائه خواهیم داد.

ساخت ایران فصل 3 : بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های 1400 ؛ فهرست سریال های شبکه نمایش خانگی

بعد از دو فصل موفق برای ساخت ایران،‌ حالا فصل 3 ساخت ایران در دست ساخت است. این سریال کمدی که فصل اول آن را محمدحسین لطیفی کارگردانی کرد در زمان پخش خود به یکی از محبوبترین سریال های شبکه نمایش خانگی بدل شد،‌ گرچه پایان خیلی ایده‌الی نداشت. از سویی فصل دوم سریال گرچه با تیم کارگردانی متفاوتی تولید شد، طرفداران مشتاق به سرنوشت بازیگران فصل اول را به خوبی جلب کرد. اما کمتر کسی توانست آنطور که باید و شاید با فصل دوم ارتباط برقرار کند.

فصل سوم سریال ساخت ایران در حال حاضر در مراحل تولید اولیه است و باید دید چه زمانی آماده انتشار می‌شود. بنابر اظهارات امین حیایی ستاره مهم تیم بازیگری فصول اول و دوم، قسمت‌های مربوط به ایران سریال در جزایر کیش و قشم و بخش‌های خارجی در یک کشور آفریقایی فیلمبرداری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تابستان 1400

 آهوی من مارال ؛ بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های 1400 ؛ فهرست سریال های شبکه نمایش خانگی

یکی از جدیدترین و بهترین سریال های شبکه خانگی است. این سریال که اخیرا مرحل پیش تولید خود را آغاز کرده درباره ناصرالدین شاه قاجار و دل بستن او به یک دختر روستایی را روایت می‌کند. حسن معجونی بازیگر سرشناس ایرانی قرار است نقش ناصرالدین شاه را در آهوی من مارال بازی کند. او تاکنون تجربه بازی در سریال‌های تاریخی را نداشتنه و به گفته خودش این تجربه جدید و متفاوتی خواهد بود.

تابحال شبنم مقدمی برای نقش مهدعلیا و الهام کردا برای نقش انیس الدوله نیز تایید شده اند. مهرداد غفارزاده کارگردان این سریال عنوان کرده که بخشی از کار به دلیل شیوع ویروس کرونا عقب افتاده اما اخیرا دوباره کار پیگیری شده است. این سریال در دو فصل با 15 و 25 قسمت تهیه خواهد شد و بخش عمده‌ای از آن در ترکیه فیلمبرداری خواهد شد. در خلاصه داستان سریال «آهوی من مارال» از بهترین سریال های نمایش خانگی آورده‌اند که:

ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان…

بیشتر بخوانید:  بهترین سریال های ایرانی

قورباغه : بهترین سریال های ایرانی 1400

قورباغه : بهترین سریال های ایرانی 1400
بهترین سریال ایرانی 1400

یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 که از چندی پیش پخش آن آغاز شده است بدون شک قورباغه به کارگردانی هومن سیدی است. اگرچه پخش این اثر از سال 99 آغاز شد، اما دنبال آن به سال 1400 میرسد و می توان آنرا در شمار بهترین سریال های 1400 قرار داد.

این مجموعه نمایشی به کارگردانی هومن سیدی و مجموعه از سرشتاس ترین بازیگران ایرانی نظیر نویدمحمدزاده، صابر ابر، مهران غفوریان و غیره در ژانر جنایی مهمایی ساخته شده است. تهیه کنندگی یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 نیز برعهده علی اسد زاده بوده است.

در حال حاضر بیش از 11 قسمت از این مجموعه به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 منتشر شده است. سریالی که با حواشی و بحث های زیادی مجوز اکران گرفت و سرانجام قسمت اول آن به عنوان جدیدترین سریال ایرانی 1400 در 3 دی ماه 1399 منتشر شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های طنز ایرانی

ملکه گدایان : بهترین سریال های ایرانی 1400

ملکه گدایان : بهترین سریال های ایرانی 1400
بهترین سریال های نمایش خانگی 1400

جدیدترین ساخته حسین سهیلی زاده، کارگردان سریال موفق و محبوب مانکن در شبکه نمایش خانگی، ملکه گدایان است که با مجموعه ای موفق ترین و شناخته شده ترین بازیگران ایرانی تهیه شده است. ملکه گدایان به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 مدتی است که پخش خود را آغاز کرده است. سریالی که میتواند در زمره بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 نیز قرار بگیرد.

محبوبیت مانکن سبب شده تا بسیاری به ملکه گدایان نیز به عنوان جانشین برحق مانکن و یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 بنگرند. حالا باید دید به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 این سریال با بازی بازیگرانی چون باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی و رویا نونهالی می‌تواند مخاطبین را راضی کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

خوب بد جلف : رادیواکتیو ؛ بهترین سریال های ایرانی 1400

خوب بد جلف : رادیواکتیو ؛ بهترین سریال های ایرانی 1400

بعد از ساخت دو قسمت از فیلمی با همین نام و موفقیت آنها، سازندگان این فیلم تصمیم گرفتند ادامه داستان را به عنوان بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 راهی شبکه نمایش خانگی کنند. گرچه نام رادیواکتیو در پایان قسمت دوم به عنوان ادامه فیلم دیده شد و بسیاری گمان کردند که این نامی برای قسمت سوم است. اما به نظر میرسد برنامه های پیمان قاسم خانی و محسن چگینی بر توسعه یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 متمرکز شده است.

این‌طور که اخبار شرکت سازنده آن ارائه داده است این سریال ادامه ماجرای فیلم در قسمت دوم است و قرار است تا زوج سام نوری و پژمان جمشیدی مأموریت خود را در جزیره قشم ادامه دهند.

«خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن چگینی است، پیمان قاسم‌خانی، مشاور کارگردان، نویسنده و طراح است و مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله نیز در نگارش این سریال همکاری کرده ‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 

میدان سرخ: بهترین سریال های ایرانی 1400

بهترین سریال های 1400 ؛ فهرست سریال های شبکه نمایش خانگی
بهترین سریال های نمایش خانگی 1400

سریالی که کمتر اخبار آن در حد دیگران خبرساز شد اما در نوع خود سریال قابل توجهی به نظر میرسد و میتواند یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 باشد، میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بازی حمید فرخ نژاد است.

ابراهیم ابراهیمیان فیلم‌های ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه، عادت نمی‌کنیم، پیلوت و دابلند که محصول ایران و گرجستان است را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره‌های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که رگه‌های اکشن و مهیج در این سریال وجود داشته باشد. میدان سرخ مراحل ساخت خود را طی می‌کند و زمان نمایش آن هنوز مشخص نیست اما این‌طور که پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این سریال تا پایان سال جاری یا در اوایل سال آینده مراحل پخش خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

قبله عالم : بهترین سریال های ایرانی 1400

قبله عالم : بهترین سریال های ایرانی 1400
بهترین سریال های 1400

به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 ، ساخت سریال طنز قبله عالم نیز مدتی است که با بازی هادی کاظمی، شقایق دهقان و حامد کمیلی در کاشان آغاز شده است.

این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی در خانه طباطبایی های کاشان فیلمبرداری مراحل اولیه خود را آغاز کرده است.

در این سریال طنز که به به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه می‌پردازد، تا امروز حامد کمیلی در نقش ناصرالدین ‌شاه، شقایق دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته ‌اند.

در خلاصه داستان این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 آمده است: «ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌ شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»

حامد محمدی ساخت فیلم های چپ راست، چهار انگشت، اکسیدان و فرشته‌ ها با هم می‌آیند را در کارنامه دارد. او در اولین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی کارگردانی و نویسندگی «قبله عالم» را به عنوان یکی از جدیدترین سریال ایرانی 1400 بر عهده دارد و قرار این سریال به صورت اختصاصی به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

جیران : بهترین سریال های شبکه خانگی 1400

جیران : بهترین سریال های شبکه خانگی 1400

حسن فتحی کارگران باسابقه و پرتجربه ایرانی حالا بار دیگر با یک اثر جدید و احتمالا یکی از بهترین سریال های 1400 که میتواند بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 نیز باشد دوباره بازگشته است.

فتحی که سابقه ساخت آثار موفقی چون مدارصفر درجه، شهرزاد و سایر سریال های شناخته شده در ژانر تاریخی را در کارنامه خود دارد، چندی پیش با ساخت فیلم مست عشق درباره شمس تبریزی و مولانا، حواشی متعددی را تجربه می کند. اما حالا او برای ساخت بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 به کار بازگشته است.

فتحی که چندی پیش با شهرزاد توانست به خوبی در شبکه نمایش خانگی موفق ظاهر شود، حالا بار دیگر با سریالی به نویسندگی احسان جوانمرد به شبکه نمایش خانگی باز خواهد گشت تا شاید بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 را تهیه کند.

احسان جوانمرد نویسنده سریال بانوی عمارت است که حالا در سریال جدید حسن فتحی که میتواند بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 باشد با او همکاری می کند و مدتی پیش نیز با انتشار پستی درباره ساخت این سریال که ممکن است بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 باشد توضیح داد. جیران نیز البته به عنوان بهترین سریال 1400 انحصاری پلتفرم فیلیمو است. در خلاصه داستان این سریال به عنوان جدیدترین سریال ایرانی 1400 آمده است:

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که:ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد ….

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

سریال خاتون : بهترین سریال های شبکه خانگی 1400

سریال خاتون : بهترین سریال های شبکه خانگی 1400
بهترین سریال های نمایش خانگی 1400

به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 انتظار خاتون به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی تینا پاکروان را نیز داریم. این سریال در ژانر دارم تاریخی در سال 99 کلید خورده و حالا در مراحل پیش تولید به سر میبرد.

سریال جدید ایرانی 1400 حالا قرار است سال آینده از طریق شبکه نمایش خانگی و احتمالا به عنوان یکی از بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 پخ شود. قربان نجفی اخیرا درباره فعالیت خود در سریال خاتون در مصاحبه ای گفته است:

به تازگی قرارداد بازی در سریال جدید «تینا پاکروان» به نام «خاتون» را به امضا رسانده‌ام و قرار است از اواخر مرداد ماه جلوی دوربین این کارگردان قرار بگیرم.

او همچنین اطلاعاتی درباره این سریال جدید ایرانی 1400 را با ما به اشتراک گذاشته است. قربان نجفی درباره مراحل فیلمبرداری این سریال گفته:

سریال «خاتون» قرار است تماما در شهر رشت فیلمبرداری شود، این سریال فضای زیبایی دارد، البته به جز چند بازیگر نقش‌های دیگر کوتاه هستند اما در کل اثر قابل تامل و جذابی است، فیلمنامه این اثر داستان یکپارچه‌ ای دارد که به نظر من مخاطب را جذب می کند.

هنوز اطلاعات خاصی از داستان این سریال جدید ایرانی 1400 منتشر نشده است. اما شاید بد نباشد کارگردان، نویسنده و تهیه کننده، یعن یتنیا پاکروان را بیشتر بشناسید. نامی که بدون شک کاملا با آن آشنا نیستید. تینا پاکروان در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. کارشناسی کارگردانی سینما را از دانشکده سینما و تئاتر گرفت.

او فعالیت سینمایی را از کار در مجله سینمایی گزارش فیلم در سال 1374 آغاز کرد و در ادامه، با مجلاتی مانند ابرار سینمایی و صدا، دوربین، حرکت و هفته‌نامه فکور همکاری داشته ‌است. او پس از بازگشت به ایران، در مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی به‌عنوان مدیر برنامه ‌ریزی و دستیار اول کارگردان با سید ضیاءالدین دری همکاری کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های مارول 2021

گیسو : بهترین سریال ایرانی 1400

گیسو : بهترین سریال ایرانی 1400
بهترین سریال های نمایش خانگی 1400

این  سریال جدید ایرانی 1400 جدیدترین ساخته منوچهر هادی، کارگردان موفق شبکه نمایش خانگی است. پس از دو سریال جنجالی، محبوب و پرمخاطب عاشقانه و دل که موفقیت خوبی برای هادی به دنبال داشت، حالا جدیدترین اثر او ادامه ای بر عاشقانه و روایتی از زاویه دیگر از سریال محبوب سابق است. حال باید دید جدیدترین اثر منوچهر هادی با تیمی از بازیگران برجسته میتواند در حد و اندازه های بهترین سریال 1400 باشد؟

سریال جدید ایرانی 1400 که به نظر میرسد اختصاصی پلتفرم نماوا باشد، عموم بازیگران سریال عاشقانه را در فهرست بازیگران خود دارد و ما شاهد حضور چهره هایی چون محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، بهاره رهنما، شمسی فضل الهی و حسین یاری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی ترکیه

سیاوش: بهترین سریال ایرانی 1400

سیاوش: بهترین سریال ایرانی 1400
بهترین سریال های نمایش خانگی 1400

از دیگر سریال های تازه پخش شده شبکه نمایش خانگی که حالا محبوبیت زیادی پیدا کرده میتوان به سیاوش اشاره کرد. سریالی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری که در کنار گیسو، قورباغه و البته ملکه گدایان این روزها دوستداران بهترین سریال 1400 را به خود مشغول ساخته اشت.

در سیاوش بازیگرانی مانند میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه، رضا کیانیان، علیرضا جعفری، محمد ولی‌زادگان و مجید صالحی حضور خواهند داشت. این‌طور که مسئولین نماوا گفته‌اند سیاوش و گیسو منحصرا توسط این پلتفرم پخش خواهد شد و سه سریال دیگر نیز قرار است تا توسط این پلتفرم تولید و راهی نمایش خانگی شود و با این حساب این سرویس نمایشی مجموعا 6 سریال از پیش تولید تا نمایش دارد.

همچنین برای دانلود فیلم و سریال از منابع معتبر میتوانید نگاهی به بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم و بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین سریال های 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    جزیره هم در هزارم چهارصد هم پربیننده بوده
    ولی نیست 🤕

    پاسخ

    جزیره هم عالی هست ولی اینجا نیست🥲

    پاسخ

    سلام ممنون از سایت خوبتون جالبه که الان همه چی مجازیه طرف سایت زده لوله بازکنی برچسب و سفارش چاه بازکنی رو هم اینترنتی میگیره قدرت خدا همه چی اینترنتی شده 🙂 ما قدیما جلو پدر مادرمون دراز نمیکردیم اونوقت جوون های الان همه دنیا رو تو گوشیشون دارن

    پاسخ

    سریال جزیره هم هست عالیه

    پاسخ

    بعله. گیسو رو گذاشتین ولی زخم کاری تو لیست نیست. لیست شخصی بود یا لیست بهتذین ها از نظر مردم؟ زخم کاری همین الانشم رکوردار فیلیمو هست

    پاسخ

    چرا خاتون نیستتتت؟؟

    پاسخ