;
coinex

روز و ساعت پخش سریال راز بقا چگونه است؟

راز بقا جدیدترین ساخته‌ی سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان محبوب کشورمان است. برای اطلاع از جزییات، روز و ساعت پخش سریال راز بقا همراه تکراتو باشید.

راز بقا، عنوان نخستین ساخته‌ی سعید آقاخانی در شبکه نمایش حانگی است. این مجموعه هم مانند بسیاری از سریال‌های که آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشته است در ژانر درام کمدی است.

مجموعه راز بقا سعید آقاخانی یکی از بهترین برنامه های نوروزی 1401 شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید.

روز و ساعت پخش سریال راز بقا

داستان راز بقا در یک جمله کوتاه حلاصه شده و آن جمله این است که، بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!

سریال راز بقا در روز دوشنبه 1 فروردین ماه سال 1401 در ساعت 8 صبح به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود. برای اولین بار است که دو قسمت نخست یک مجموعه در یک روز و به شکل همزمان پخش می‌شود.

قسمت اول و دوم این سریال خوش ساخت در یک روز منتشر شد. بر این اساس زمان پخش سریال راز بقا دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح خواهد بود. هنوز در مورد فصل دوم این سریال کمدی خبری منتشر نشده است.

روز و ساعت پخش سریال راز بقا

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که این سریال چند قسمتی خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به اعلام سازندگان سریال «راز بقا» این مجموعه در 16 قسمت به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی، نویسندگی امیر وفایی و کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است.

سید مصطفی احمدی، پیش از این در آثاری همچون سریال هیولا که از شبکه نمایش خانگی پخش شد و برنامه تلویزیونی دورهمی فصل چهارم و پنجم نیز به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین

پایتخت 7 نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

بازیگران سریال راز بقا سعید آقاخانی

در این مجموعه بازیگران مطرح و پرطرفداری از جمله بهرام افشاری،حسن معجونی و نیما شعبان نژاد به نقش آفرینی پرداخته‌اند. البته نام سعید آقاخانی هم در فهرست بازیگران این سریال آمده است.

روز و ساعت پخش سریال راز بقا
زمان پخش سریال راز بقا

سعید آقاخانی در چهارم اسفند ماه 1350 در بیجار به دنیا آمد. آقاخانی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه تهران است. او یکی از بازیگران و کارگردانان محبوب و مشهور طنز کشورمان است.

او کارش را در سال 1371 با ایفای نقش در سریال محکمه عدالت آغاز کرد و سپس در سال 1374 با بازی در ساعت خوش و همکاری با مهران مدیری مشهور شد.

سعید آقاخانی نقش نورالدین خانزاده را در نون خ به بهترین شکل ممکن ایفا کرد و با این نقش به اوج شهرت خود رسید.

روز و ساعت پخش سریال راز بقا

او پیش از این سریال طنز در جشنواره‌ی فیلم فجر سال 1393 برای بازی در فیلم خداحافظی طولانی برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

نکته جالب در مورد مجموعه کمدی راز بقا این است که احسان روزبهانی قهرمان بوکس نیز در آن حضور دارد.

برخی از بازیگران سریال پربیننده‌ی نون خ از جمله کاظم نوربخش، سیروس میمنت، هدیه بازوند و صبا ایزدپناه که از شبکه یک پخش شد و از بهترین سریال های طنز ایرانی به شمار می‌آید، نیز در مجموعه راز بقا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فریبا جدیکار، مریم ماهور، نجلا نظریان، علیرضا زمانی نسب، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، ریحانه حسینی، علی اخوان، آوین نقویان و جعفر دهقان نیز هنرمندانی هستند که در این سریال پر بازیگر، بازی داشته‌اند.


بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش سریال راز بقا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر