;
coinex

صرافی غیرمتمرکز مین سواپ بر بستر بلاکچین کاردانو ($ADA) راه اندازی شد

صرافی غیرمتمرکز مین سواپ بر بستر بلاکچین کاردانو ($ADA) راه اندازی شد و منجر به افزایش تعداد تراکنش‌های منحصر به فرد بر روی شبکه آن شد

بعد از معرفی پروژه جدید DiFi بر روی شبکه کاردانو، تعداد تراکنش‌های شبکه کاردانو به 140 هزار عدد رسید.

از دلایل اصلی رشد تعداد تراکنش‌های کاردانو می‌توان به معرفی پلتفرم DiFi بر روی این شبکه به نام مین سواپ Minswap اشاره کرد که بلافاصله موفق شد در مجموع ارزش دارایی‌های قفل شده SundaeSwap DEX را پشت سر گذاشت.

پس از انتشار این پروژه مجموع ارزش قفل شده آن به 221 میلیون دلار رسید. که در نتیجه آن تعداد تراکنش‌های شبکه به شدت افزایش یافت.

صرافی غیرمتمرکز مین سواپ می‌تواند به روند نزولی کاردانو پایان دهد

دلایل فاندامنتال برای شبکه کاردانو باعث رشد پروژه‌های بیشتر و توسعه آنان است. تعداد تراکنش‌های شبکه بستگی به ده‌ها عامل مختلف دارد مانند تعداد زمان‌های افت شبکه یا ایرادات بر روی شبکه. اما قطعا برای یافتن اینکه ارزش فاندامنتال دارد باید به سراغ تعداد تراکنش‌ها و تعداد گیف پول فعال برویم.

با توجه به اصلاح قیمت قدرتمندی که بازار ارزهای دیجیتال تجربه می‌کند، اما بنظر می‌رسد که کاردانو آماده پامپ است. متاسفانه نمودار یکساله ADA ناامید کننده به نظر می‌رسد ولی در ماه ژانویه یک بازیابی خوب را تجربه کرد و به خط مقاومت حرکت 200 روزه خود رسید.

مطالب مرتبط:

در طولانی مدت ADA سیر نزولی را از سپتامبر 2021 تجربه کرده است بعد از رقابت قرارداد‌های هوشمند که تکنولوژی‌های جدید برای شبکه ایجاد کرد، که منجر به ایجاد راه حل‌های DiFi مثل sundeaSwap و صرافی غیرمتمرکز مین سواپ شد.

صرافی غیرمتمرکز مین سواپ

در زمان تهیه گزارش ADA در حدود 0.8 دلار معامله می‌شود که بار دیگر در شکستن خط مقاومت ناکام ماند و این به این معنی است که در کوتاه مدت در کانال نزولی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: U°Today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر