;
coinex

اولین گوشی Nothing با طراحی لوکس به عنوان رقیب آیفون به زودی می‌آید، اما با چه قیمتی؟

گویا قرار است اولین گوشی Nothing با طراحی لوکس به عنوان رقیب آیفون به بازار عرضه شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

مدیر عامل ناتینگ و بنیان گذار وان پلاس در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد قصد دارد یک گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را در تابستان امسال معرفی کند که از تراشه اسنپدراگون کوالکام بهرهمند باشد.

آن‌ها ادعا کردند این گوشی منحصر به فرد قرار است با طراحی لوکس به عنوان رقیب آیفون به بازار عرضه شود. برای اطلاع از جزئیات این این تلفن هوشمند با ما همراه باشید.

اولین گوشی Nothing

موبایل Nothing phone (1) دومین محصول شرکت ناتینگ پس از ایرباد بی‌سیم Ear (1) خواهد بود که در تابستان سال گذشته معرفی شد. در تیزر تبلیغاتی کوتاه منتشر شده از موبایل Nothing phone (1) به نظر می‌رسد که یک سری نوار LED در پشت بدنه دستگاه قرار گرفته است؛ درحالی که در گذشته احتمال داده می‌شد که بدنه این محصول نیز مانند ایرباد ناتینگ از جنس پلاستیک شفاف باشد.

در حال حاضر جزئیات کاملی از این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما طبق شایعات انتظار می‌رود این محصول منحصر به فرد از نسخه سفارشی اندروید با نام Nothing OS استفاده کند، و در کنار استفاده از پردازنده کوالکام، به سراغ قطعاتی از سامسونگ، سونی و Visionox نیز برود.

اولین گوشی Nothing

همچنین لازم به ذکر است وعده داده شده که این پوسته اندروید عملکردی روان و رابط کاربری سریعی داشته باشد که از برنامه‌های سیستمی سنگین و تبلیغ‌افزارها در آن خبری نباشد.

برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض و ضروری مثل ضبط‌کننده صدا هم با طراحی مینیمال و قابلیت‌های اختصاصی در لانچر مذکور قرار خواهند گرفت. طبق صحبت‌های پی، ذخیره داده‌های برنامه‌های پرکاربرد در حافظه RAM نیز می‌تواند اجرای سریع‌تر آن‌ها را به همراه داشته باشد. علاقمندان این محصول می‌توانند از ماه اینده میلادی اقدام به دانلود و استفاده از لانچر Nothing OS در تعدادی از گوشی‌های اندرویدی منتخب کنند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اولین گوشی Nothing چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر