;
coinex

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE 5G سامسونگ در ایران فعال شد

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE 5G سامسونگ در ایران ارائه شد. این رابط کاربری را سامسونگ با خانواده S22 معرفی کرد. کمکم این بروزرسانی برای گوشی های داخل ایران نیز فعال می شوند.

مدل گلکسی اس 20 اف ای پرچمدار اقتصادی گوشی‌های سامسونگ دو نسل قبل است. گلکسی اس ۲۰ اف‌ای سامسونگ برای پردازش کارهای مختلف از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام بهره می‌گیرد گلکسی اس ۲۰ اف‌ای سامسونگ از نمایشگر ۶٫۵ اینچ تخت اینفینیتی O (دارای حفره‌ای دایره‌ای‌شکل به‌منظور میزبانی از دوربین سلفی) استفاده می‌کند.

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE 5G سامسونگ در ایران

این دستگاه از دیشب در ایران شروع به دریافت آپدیت OTA رابط کاربری اخیر سامسونگ یعنی One UI 4.1 کرده است.

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE 5G سامسونگ در ایران فعال شد

این رابط کاربری مبتنی بر اندروید 12 است. پپیش بینی‌ها مبنی بر این بود که در مارس 2022 آپدیت امنیتی اندروید رونمایی شود. این آپدیت 1.2 گیگابایت حجم دارد و تغییرات زیادی را به همراه می‌آورد؛ بویژه 11 نرم افزار اختصاصی سامسونگ.

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE 5G سامسونگ در ایران فعال شد

قابلیت‌های One UI 4.1 سامسونگ چیست؟

رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ، قابلیت‌هایی از جمله ویرایشگر عکس بهبود یافته، عملکرد گالری بهتر و ویجت های توسعه یافته را پشتیبانی می‌کند. همچنین شما قادر به اضافه کردن لینک صفحات وب، به قسمت یادداشت‌ها هستید. در دستگاه‌های شامل قلم سامسونگ، می‌توانید در یادداشت‌های خود را با ابزار‌ها ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید: گوشی هایی که آپدیت One UI 4.1 سامسونگ را دریافت می‌کنند؟

ویژگی‌های دیگری از وان‌یوآی ۴.۱ عبارت است از:

1. قابلیت Google Duo Live Sharing

با این قابلیت کاربردی کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه Google Duo، تصاویر گالری خود را با دوستان خود در هر نقطه از جهان به اشتراک بگذارند. در واقع شما می‌توانید صفحه نمایش دستگاه خود را از جمله پنجره مرورگر یا یاد‌داشت (Samsung Notes) را در یک تماس ویدیوی برای مخاطبین خود به نمایش بگذارید.

2. قابلیت RAW Expert

با اپلیکیشن Expert RAW به دارندگان گوشی های هوشمند گلکسی اس 21 اولترا و اس 22 امکان آن را می‌دهد که از ابزار ویرایش عکس، برای تنظیم نور، ISO و انتخاب لنز مناسب استفاده نمایند. همچنین شما قادر به روتوش عکس خود با جزئیات دقیق، با کیفیت عالی در تلفن همراه خود هستید.

3. قابلیت “پاک کن” هوشمند

با قابلیت توسعه یافته Eraser در آپدیت One UI 4.1 سامسونگ، کاربران با انتخاب گزینه “پاک کردن سایه ها” یا “پاک کردن بازتاب ها” می توانند، قسمت‌هایی از عکس خود را پاک کنند و حتی سایه‌ها و بازتاب‌هایی که در داخل عکس نمایان است را به طور کامل حذف نمایند. به طور خلاصه  “پاک کن” هوشمند هر چیزی را که باعث خراب شدن عکس می‌شود را پاک می‌کند.

4. اشتراک گذاری راحت عکس

بهبود خودکار عکس در آپدیت One UI 4.1 سامسونگ می تواند اشتراک‌گذاری فوری تصویر را راحت سازد. در این قابلیت، خود دستگاه ویرایش های مناسب را برای عکس‌ها در نظر می‌گیرد و سپس آن را با عکس ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر