coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تیزر رسمی فصل ششم و آخر Better Call Saul را تماشا کنید

تیزر رسمی فصل ششم و آخر Better Call Saul منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات این سریال دوست داشتنی در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های 2022 سریال‌ بهتره با ساول تماس بگیری ( Better Call Saul) بوده که به کارگردانی وینس گیلیگان و پتر گولد در ژانر درام ساخته شده است.

گویا اولین تیزر رسمی این مجموعه دوست داشتنی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید این تیزر جذاب را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

تیزر رسمی فصل ششم و آخر Better Call Saul

در این مجموعه جذاب بازیگر محبوبی همچون باب ادنکیرک، جاناتان بانکز، مایکل مک‌کین، پاتریک فابین، مایکل ماندو و ریا سیهورن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این مجموعه مربوط به سال ۲۰۰۲ و متمرکز بر زندگی این وکیل و شش سال پیش از ملاقات او با «والتر وایت» در بریکینگ بد است. البته قسمت‌هایی از آینده (ماجراهایی که برای وی بعد از اتمام رابطه‌اش با والتر وایت در بریکنیگ بد اتفاق افتاد) نیز به نمایش در می‌آید.

مشابه بریکینگ بد، داستان این مجموعه نیز در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا اتفاق می‌افتد. تاکنون پنج فصل ۱۰ قسمتی از این مجموعه به روی آنتن رفته است.

قسمت اول این مجموعه با داشتن بیش از ۶.۹ میلیون بیننده توانست به عنوان یکی از بهترین قسمت‌های اول یک مجموعه تلویزیونی، رکوردی در تاریخ شبکه‌های کابلی آمریکا به نام خود ثبت نماید.

در حال حاضر قرار فصل ششم این سریال به اکران دربیاد که گویا قرار است فصل آخر این سریال باشد. در ادامه می‌توانید تیزر رسمی فصل ششم و آخر Better Call Saul را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل ششم و آخر Better Call Saul چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر