;
coinex

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2022 خرداد ماه برگزار می‌شود، اما آیا حضوری؟

طبق اخبار به دست رسیده کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2022 خرداد ماه برگزار می‌شود، اما سوال اصلی این است آیا توسعه دهنگان حضور پیدا می‌کنند یا خیر؟ برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

Jon Prosser در یکی از مصاحب‌های خود گفته است به احتمال زیاد در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2022 اپل دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

درست سال 1400 بود که این کنفرانس در 17 خرداد برگزار شد. برخلاف رویداد سال گذشته که برای بینندگان علاقه‌مند به صورت مجازی پخش شد، انتظار می‌رود رویداد امسال با تماشاگران حضوری همراه باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2022

اوایل این ماه، گوگل اعلام کرد که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این برند یعنی Google I/O 2022 از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت تا فردای همان روز برگزار خواهد شد.

گوگل سال گذشته نیز این رویداد را به صورت مجازی برگزار کرد اما امسال آن را در مقابل تماشاچیان زنده که متشکل از کارمندان و شرکای گوگل است، برگزار خواهد کرد. در حالی که هزینه دیدن Google I/O تا 1150 دلار هزینه داشت، امسال کارمندان Google می‌توانند این رویداد را به صورت حضوری و رایگان ببینند.

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2022 خرداد ماه برگزار می‌شود

اگر منابع Prosser درست بگویند WWDC 2022 برای اولین بار از زمان کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۹ قرار است به صورت زنده و با حضور حضار به صورت فیزیکی و در سالن برگزار شود. به طور سنتی کنفرانس WWDC به مدت پنج روز ادامه دارد، به این معنی که کنفرانس 2022 ممکن است تا ۲۰ خرداد ادامه پیدا کند.

به احتمال زیاد در این رویداد باید اطلاعات تازه‌ای درباره سیستم عامل های iOS 16، iPadOS 16، watchOS 9، tvOS 16 و macOS 13 باشد. همچنین می‌توانیم نگاهی سریع به هدست واقعیت ترکیبی (AR/VR) اپل داشته باشیم، اگرچه به نظر نمی‌رسد که این هدست به اندازه کافی در دسترس باشد. طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این دستگاه اواخر امسال رونمایی یا اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر