coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندرهای ویوو ایکس فولد و مشخصات کلیدی گوشی منتشر شد

ویوو قصد دارد اولین گوشی تاشوی خود را با اسم رسمی ویوو ایکس فولد (Vivo X Fold) در 11 آوریل (22 فروردین) رسما رونمایی کند. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، رندرهای ویوو ایکس فولد به همراه برخی از مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده است.

ویوو در وب‌سایت رسمی خود تصاویری از رندرها و مشخصات ویوو ایکس فولد را منتشر کرده است. در تصاویر رندرها مشاهده می‌کنیم که این گوشی هم مثل سایر مدل‌‌های تاشو، به سمت داخل و به‌صورت کتابی باز و بسته می‌شود.

نمایشگر بیرونی این گوشی کمی خمیدگی دارد و طراحی پانچ آن در قسمت بالایی نمایشگر قرار گرفته که جایگاه نصب دوربین سلفی است.

رندرهای ویوو ایکس فولد

همانطور که مشاهده می‌کنید، پنل پشتی و بیرونی این گوشی به یک ماژول دوربین مستطیلی مجهز شده و چهار لنز دوربین به همراه فلش LED روی آن قرار دارند.

در لبه سمت راستی این گوشی یک دکمه قرار گرفته که احتمالا اسلایدر هشدار است. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هم در لبه سمت چپی گوشی قرار گرفته‌اند.

نمایشگر داخلی گوشی هم به زیبایی طراحی شده و طراحی سوراخ پانچ در این قسمت هم دیده می‌شود.

مشخصات Vivo X Fold

ویوو رسما تایید کرده که گوشی تاشوی خود را به نمایشگر تاشوی AMOLED E با رزولوشن +2K و رفرش ریت 120 هرتز مجهز کرده و لولای این گوشی را در سطح استانداردهای هوا فضا ساخته شده است.

هر دو نمایشگر داخلی و بیرونی این گوشی به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز هستند. ویوو همچنین تایید کرده است که قدرت ویوو ایکس فولد را یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین می‌کند.

تماشا کنید: رندرهای ویوو ایکس فولد و مشخصات کلیدی گوشی منتشر شد

شایعاتی هم درباره مشخصات ویوو ایکس فولد منتشر شده است. برخی گزارش‌ها مدعی هستند که نمایشگر بیرونی این گوشی در اندازه 6.53 اینچ OLED خواهد بود که از رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که تنظیمات دوربین اصلی این گوشی را یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 48 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با زوم اپتیکال 2x و دوربین 8 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو تشکیل می‌دهند.

ویوو X Fold از یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با تکنولوژی شارژ سریع 120 یا 80 واتی شارژ می‌شود. این باتری احتمالا از شارژ وایرلس 50 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این احتمال وجود دارد که ویوو ایکس فولد با رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی راه‌اندازی شود. احتمالا نسخه‌ای با رم 12 و رم 512 گیگابایتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته می‌شود.

رنگ بندی ویوو ایکس فولد هم در تنوع آبی،‌ نارنجی و قرمز تیره خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای ویوو ایکس فولد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر