;
coinex

تاثیر پذیرش NFT در اینستاگرام بر بازار رمزارز چه خواهد بود؟ [تحلیل دویچه بانک]

طبق تحلیل بانک آلمانی دویچه پذیرش NFT در اینستاگرام می‌تواند تراکنش‌های این صنعت را تا 8 میلیارد در سال بر روی این پلتفرم افزایش دهد

دویچه بانک(Deutsche Bank)، منتقد سابق ارزهای دیجیتال، معتقد است تصمیم متا(Meta) برای ادغام توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در یکی از شرکت های خود، اینستاگرام(Instagram)، این دارایی ها را مشروعیت می بخشد.

پذیرش NFT در اینستاگرام این صنعت را قانونی می کند

طبق گزارشی که دویچه بانک در روز یکشنبه منتشر کرد، به نقل از Coindesk، پذیرش NFT در اینستاگرام این پتانسیل را دارد که کل بازار را انرژی بخشد و آن را به جریان اصلی تبدیل کند.

مارک زاکربرگ(Mark Zuckerberg)، مدیرعامل و بنیانگذار متا، تایید کرد که این شرکت NFT ها را در چند ماه آینده وارد اینستاگرام خواهد کرد تا به کاربران اجازه دهد چنین دارایی هایی را مستقیماً روی این پلتفرم اضافه کنند.

این یادداشت نشان می‌دهد که اینستاگرام متعلق به متا، فرآیند خرید و فروش NFT‌ها را ساده‌تر می‌کند و موانع دسترسی به این شکل از دارایی‌های دیجیتال را کاهش می‌دهد. در این یادداشت آمده است که اینستاگرام با تأثیر برند قابل توجه خود می تواند NFT ها را مشروعیت بخشد و سطح بیشتری از پذیرش عمومی را تسهیل کند.

این بانک آلمانی همچنین پیش‌بینی کرد که اینستاگرام با ایجاد بازار NFT می‌تواند تقریباً هشت میلیارد تراکنش خالص در سال به همراه داشته باشد. علاوه بر اینستاگرام، شرکت‌های بزرگ اینترنتی مانند توئیتر(Twitter) و اسنپ(Snap)، تا حدی NFT را به پلتفرم‌های خود وارد خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

در اوایل سال جاری، توئیتر به کاربران خود که مشترک توئیتر آبی(Twitter Blue) هستند، یک سرویس ممتاز پولی شامل ویژگی‌هایی که برای کاربران عادی در دسترس نیست، اجازه داد تا NFT‌های خود را به‌عنوان تصاویر پروفایل تأیید شده به نمایش بگذارند. این ویژگی همراه با محبوبیت فزاینده پروژه های NFT مانند Bored Apes Yacht Club توجه زیادی را به خود جلب می کند.

ردیت(Reddit)، یکی دیگر از غول‌های رسانه‌های اجتماعی، به دنبال مدیران و مهندسانی است تا بزرگ‌ترین اقتصاد خالق را در اینترنت بسازند، که توسط سازندگان مستقل، کالاهای دیجیتال و NFTها تأمین می‌شود. این همچنین نشانه ای است که این شرکت به طور بالقوه در تلاش است تا بازار NFT خود و جامعه ای پر جنب و جوش مبتنی بر مجموعه های NFT را توسعه دهد.

پذیرش NFT در اینستاگرام

این یادداشت بازار فعلی NFT را در مرحله “بیش از حد رشد” توصیف می کند و اضافه می کند تخمین زده می شود که کل این صنعت بیش از 1 تریلیون دلار باشد.

بر اساس این گزارش، حجم معاملات NFT در سال گذشته به حدود 25 میلیارد دلار رسید که 250 برابر بیشتر از حجم تقریباً 95 میلیون دلاری ثبت شده در سال 2020 (1399) است.

بیشتر بخوانید:

منبع: Cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر