;
coinex

بهترین کیف پول های NFT در سال 2022

بهترین کیف پول های NFT را در سال پیش‌رو می‌شناسید؟ اگر شما هم هنوز از بهترین ولت های NFT به‌خصوص برای سال جاری خبر ندارید، پس با این مقاله همراه باشید!

بهترین کیف پول های NFT کدام کیف پول‌ها هستند؟ ما در مقاله امروز قصد داریم که بهترین کیف پول های انفتی را برای نگهداری ایمن و راحت توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT به شما معرفی کنیم. ما به‌خصوص بهترین گزینه‌ها برای سال 2022 را مورد بررسی خود قرار می‌دهیم.

اگر شما هم به جمع‌آوری این توکن‌های غیرقابل معاوضه و یا سرمایه‌گذاری در آن‌ها علاقه‌مند هستید، پس حتما به یک کیف پول NFT نیاز دارید. کیف پول NFT یک کیف پول ارز دیجیتال است که از پروتکل بلاک چینی که NFTها بر روی آن ساخته شده‌اند، پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول همچنین علاوه بر پشتیبانی از NFT، باید از ارز دیگری که می‌خواهید NFTها را با آن خریداری کنید نیز پشتیبانی کند؛ مثلا از ارزی همچون اتر (ETH) یا هر ارز دیجیتال دیگری. اما اگر شما هم هنوز با این کیف پول‌ها آشنا نیستید، با ما باشید تا شما را با بهترین کیف پول NFT آشنا کنیم.

بهترین کیف پول های NFT

NFTها یا توکن‌های غیرقابل معاوضه، توکن‌های جالب و مبتکرانه‌ای هستند که امروزه به محبوبیت زیادی رسیده‌اند. این توکن‌ها و تجارت مربوط به آن‌ها، دیگر یک تجارت خرد به‌حساب نمی‌روند و بسیاری از شرکت‌های بزرگ و افراد حرفه‌ای مشغول معامله آن‌ها هستند.

به‌دلیل همین شهرت و محبوبیت، امروزه افراد بسیاری به سرمایه‌گذاری در آن‌ها روی آورده‌اند. شاید شما هم یکی از همین افراد باشید. اما چیزی که بیشتر آن‌ها نمی‌دانند،‌ ضرورت داشتن کیف پول مخصوص NFT است. این کیف پول‌ها می‌توانند از دارایی‌های مبتکرانه و باارزش شما به بهترین شیوه محافظت کنند.

بهترین کیف پول های NFT

البته همان طور که در مقدمه هم اشاره کردیم، از آنجایی که اکثریت NFTها از بلاک چین اتریوم برای ضرب استفاده می‌کنند، پس بیشتر کیف پول‌های اتریوم برای نگهداری NFTها هم جواب می‌دهند. بدین ترتیب می‌توان از کیف پول‌های عادی اتریوم هم به این منظور استفاده کرد. اما کدام کیف بهتر است؟

در این میان برخی از این کیف پول‌ها از گزینه‌های دیگر بهتر هستند که در ادامه قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم به‌دنبال بهترین کیف پول NFT هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

کیف پول متاماسک (Metamask)

متاماسک یکی از محبوب‌ترین و بهترین کیف پول های NFT محسوب می‌شود. افزونه مرورگر این کیف پول، دسترسی آسانی را به سایت‌های وب 3 همچون بازارهای مخصوص NFT آن هم فقط با چند کلیک برای شما امکان‌پذیر ساخته است.

متاماسک همچنین تنظیم چندین و چند آدرس مختلف را هم برای شما بسیار آسان می‌کند! بدین ترتیب می‌توانید تا هر تعداد آدرس مختلفی را که می‌خواهید، با متاماسک بسازید و NFTهای خود را جدا از ارزهای دیجیتال دیگر خود نگه دارید. حتی می‌توانید یک آدرس جداگانه برای هر NFTای که می‌خرید نیز داشته باشید.

بهترین کیف پول های NFT

همین امر هم متاماسک را به یکی از بهترین ولت های NFT تبدیل کرده است. کانسنسیس (ConsenSys) شرکت پشت متاماسک بوده که در سال 2020 یک اپلیکیشن موبایلی را نیز از این کیف پول برتر ساخت. دارایی‌های شما بدون هیچ کم و کاستی در نسخه‌های موبایلی و دسکتاپ متاماسک همگام‌سازی می‌شوند و هیچ مشکلی از این بابت ندارید.

اپلیکیشن موبایلی این کیف پول همچنین شامل یک مرورگر درون برنامه‌ای برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز یا dAppها و همچنین بازارهای NFT نیز است. اگر حتی به مبادله ارزها برای خرید یک NFT نیاز داشته باشید، متاماسک می‌تواند به شما کمک کند.

این کیف پول از ویژگی معامله درون برنامه‌ای برخوردار است که می‌تواند امکان معامله ارزها را به شما بدهد. از دیگر مزایای این کیف پول که از بهترین کیف پول های NFT است، امکان محدود کردن پرداخت کارمزد گس است.

شما می‌توانید به‌راحتی میزان پرداخت هزینه گس از طرف خود را محدود کنید؛ گرچه بدین ترتیب ریسک عدم موفقیت تراکنش در میان خواهد بود. اما علاوه بر تمام مزایای گفته‌شده، اگر به استفاده از یک بلاک چین متفاوت هم نیاز داشته باشید، متاماسک از دیگر پلتفرم‌های جایگزین نیز پشتیبانی می‌کند.

بهترین کیف پول های NFT

پس با وجود چنین مزایایی، متاماسک بدون شک از بهترین کیف پول های انفتی برای شماست. در این مقاله می‌توانید تعداد کاربران کیف پول متامسک (MetaMask) را بدانید و با ویژگی‌های جالب دیگری از این کیف پول آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

کیف پول مث والت (Math Wallet)

مث والت یکی دیگر از بهترین ولت های NFT است که می‌تواند جایگزینی قوی و فوق‌العاده برای متاماسک باشد. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی که این کیف پول را نه‌تنها از متاماسک بلکه از تمامی کیف پول‌های دیگر موجود در این زمینه متمایز می‌کند آن است که این پلتفرم از بیش از 70 بلاک چین پشتیبانی می‌کند.

پس با استفاده از مث والت می‌توانید تقریبا با هر ارز دیجیتال مربوط به هر بلاک چینی، NFTهای خود را خریداری نمایید. همین امر این کیف پول را به یکی از بهترین کیف پول های NFT تبدیل کرده است که کاربران بسیاری بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده می‌کنند.

بهترین کیف پول های NFT

مث والت، یک نسخه وب، دسکتاپ و موبایلی نیز از کیف پول خود را به شما ارائه می‌دهد که در دستگاه‌های مختلف با یکدیگر همگام‌سازی و هماهنگ می‌شوند. این کیف پول همچنین ادغام‌ها و یکپارچه‌سازی‌های دیگری را هم با چند کیف پول سخت‌افزار متفاوت دارد.

از دیگر امکانات مهم و کاربردی مث والت نیز آن است که درست مانند متاماسک، اجازه ساخت چندین آدرس را به شما می‌دهد. این کیف پول همچنین یک مرورگر اپلیکیشن غیرمتمرکز درونی هم دارد که به کاربران اجازه بازدید از بازارهای NFT را می‌دهد.

البته هنوز ویژگی‌های جالب و مزایای این کیف پول تمام نشده است! مث والت از چندین ویژگی و امکان دیگر برای دارندگان ارزهای دیجیتال همچون استیکینگ، مبادله و غیره نیز برخوردار است. افزون بر تمام این موارد، کیف مث والت توکن کاربردی خود را هم به شما ارائه می‌دهد!

کیف پول آلفا والت (AlphaWallet)

اگر هنوز از بین دو گزینه قبلی کیف پول موردعلاقه خود را با اطمینان انتخاب نکرده‌اید، قطعا آلفا والت می‌تواند نظر شما را عوض کند. آلفا والت یکی از بهترین کیف پول های NFT دیگر و کیف اپن سورسی برای ارزهای دیجیتال است.

این کیف پول دو محدودیت کوچک دارد: یکی آنکه تنها قابل‌استفاده برای موبایل است و دوم آنکه تنها برای ارز دیجیتال اتریوم می‌توانید آن را به کار ببرید. یعنی فقط از طریق موبایل و تنها در صورتی که قصد داشته باشید برای خرید NFT از ارز دیجیتال اتر استفاده کنید، این ولت به کار شما می‌آید.

بهترین کیف پول های NFT

اما با وجود این محدودیت‌ها،‌ آلفا والت را همچنان یکی از بهترین ولت های NFT می‌دانند؛ چراکه این کیف پول، پشتیبانی داخلی از NFTها و بازی‌های بلاک چینی را به شما ارائه می‌دهد. رابط کاربری بسیار آسان این کیف پول کاری کرده است که حتی تازه‌واردان هم به‌راحتی نحوه کار با آن را متوجه شوند.

بدین ترتیب برای کار با آن با هیچ سختی مواجه نیستید و نیازی نیست که آموزش خاصی ببینید یا مراحل دشواری را پشت سر بگذارید. یکی از دلایل مهم محبوبیت این کیف پول دیجیتال، همین رابط کاربری ساده و اصطلاحا کاربرپسند آن است.

همچنین باید بگوییم که بخش عمده‌ای از این کیف پول جالب که از بهترین کیف پول های NFT است،‌ فقط و فقط به توکن‌های گیمینگ و بازی و همچنین NFT اختصاص می‌یابد. آلفا والت به‌علاوه به کاربران اجازه می‌دهد تا متاتگ‌هایی را هم به توکن‌های خود بیافزایند.

این متاتگ‌ها کاری می‌کنند که آن‌ها بتوانند بعدا در حین جستجو در کالکشن توکن‌های خود،‌به‌راحتی NFTهای خود را پیدا کرده و آن‌ها را دسته‌بندی یا فیلتر کنند. نظیر چنین ویژگی را در کمتر کیف پولی می‌توان پیدا کرد.

از دیگر ویژگی‌های جالب این کیف پول نیز باید به آن اشاره کنیم که آلفا والت مستقیما با اوپن سی (OpenSea)، کریپتوکیتیز (CryptoKitties)، دراگونریوم (Dragonereum) و چین زد آرنا (ChainZ Arena) کار می‌کند.

بهترین کیف پول های NFT

البته این اسامی، تنها چند نمونه از بازی‌های بلاک چینی و بازارهای NFT بود که نام بردیم و ارتباطات این والت، گستره بزرگ‌تری را در بر می‌گیرد. اگر شما هم با این اسامی آشنا نیستید، می‌توانید از طریق این لینک پلتفرم اوپن سی (OpenSea) و از طریق این لینک نیز بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) را بهتر بشناسید.

نکته آخر هم درباره کیف پول آلفا والت آن است که این کیف هم درست مانند دیگر موارد، یک مرورگر اپلیکیشن غیرمتمرکز درونی دارد. شما می‌توانید با این مرورگر، بازارهای NFT بیشتری را پیدا کنید و همچنین به اپلیکیشن‌های دیفایی همچون کامپاند (Compound) دسترسی مستقیم داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

تراست والت یکی دیگر از بهترین کیف پول های NFT است که شاید تاکنون نام آن را شنیده باشید. این کیف پول، یک کیف محبوب فقط و فقط موبایلی از شرکت بایننس (Binance) است. این کیف از بلاک چین‌های مختلفی از جمله اتریوم پشتیبانی می‌کند.

بهترین کیف پول های NFT

با آنکه تراست والت را یکی از بهترین ولت های NFT می‌دانند، اما باید نکته مهمی را درباره آن بدانید. با وجود پشتیبانی این کیف از بلاک چین‌های مختلف، اما ارتباط آن با بایننس بدان معناست که تعصب شدیدی نسبت به توکن‌های زنجیره هوشمند دارد. حالا این ویژگی خوبی است یا خیر؟

این قطعا یک مزیت است! این بدان معناست که اگر به NFTهایی در زنجیره هوشمند بایننس علاقه‌مند هستید، پس قطعا کیف پول تراست والت بهترین گزینه برای شماست! چراکه این کیف پول در اصل برای توکن‌های BEP تنظیم شده است. پس بهترین خدمت‌رسانی آن به چنین توکن‌های NFTای به‌نظر می‌رسد.

تراست والت نیز درست مانند دیگر کیف پول‌های برتر، از مرورگر اپلیکیشن غیرمتمرکزی برخوردار است که با آن می‌توانید بازارهای NFT مختلف را پیدا کنید. برخورداری از چنین مرورگری، خرید NFTها در داخل کیف پول را به‌شدت آسان می‌کند.

این کیف پول که از بهترین کیف پول های NFT به‌شمار می‌رود، شامل امکان مبادله درونی نیز می‌شود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که به‌راحتی ارزها را با یکدیگر مبادله کنند. بدین ترتیب آن‌ها توکن لازم برای معامله با NFTهایی را که می‌خواهند بخرند، در دست دارند.

بهترین کیف پول های NFT

اگر شما هم به استفاده از این کیف پول مشتاق هستید، می‌توانید در این مقاله همه چیز را درباره کیف پول تراست والت (Trust Wallet) و نحوه استفاده از آن بخوانید.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

کیف پول کوین بیس والت (Coinbase Wallet)

کوین بیس والت نیز یکی دیگر از بهترین کیف پول های انفتی پیشنهادی ما به شماست. بسیاری از افراد، کوین بیس را با صرافی ارز دیجیتال آن می‌شناسند. اما کوین بیس، کیف پول غیرکاستدی بسیار جالب و کارآمدی را هم برای نگهداری و ذخیره NFTها یا دیگر توکن‌ها به شما ارائه می‌دهد.

برخلاف نگهداری ارزهای دیجیتال در صرافی کوین بیس، نگهداری دارایی‌های دیجیتال در کیف پول کوین بیس والت، کنترل کامل ارزهای دیجیتال را به کاربران می‌دهد. یعنی این شما هستید که در کوین بیس والت، تمام تصمیمات را برای NFTهای خود می‌گیرید.

بهترین کیف پول های NFT

کوین بیس، یک افزونه مروگر را در سال 2021 منتشر کرد و بدین ترتیب کار کاربران خود را به‌شدت آسان نمود. کاربران این کیف از بهترین کیف پول های NFT بدین ترتیب می‌توانند از والت‌های خود در دستگاه‌های مختلف و برای خرید NFTها یا به‌کار بردن اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز دیگر استفاده کنند.

کاربران همچنین می‌توانند از طریق این مرورگر درون برنامه‌ای، به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز نیز دسترسی داشته باشند. یکی از مزایای برجسته کوین بیس والت، سهولت ارسال توکن‌ها به دیگران با استفاده از نام کاربری به‌جای آدرس‌های عمومی کیف پول است.

این امر باعث می‌شود که تراکنش‌ها بیشتر حس شخصی بودن بدهند. به‌علاوه، بدین ترتیب احساس امنیت بیشتری هم می‌کنید؛ چراکه با دیدن نام کاربری، می‌دانید که دارایی‌ها را به یک انسان درست ارسال می‌کنید. این کیف پول یکی از معدود کیف پول‌هایی است که چنین امکانی را به کاربران خود می‌دهد.

به‌علاوه، کوین بیس والت، بک آپ ابری جالبی را با یک کلیک برای پشتیبان‌گیری از کلیدهای خصوصی شما نیز ارائه می‌دهد. این کیف پول، کلیدهای خصوصی شما را در درایو ابری شخصی شما ذخیره می‌کند. همین امر کمک می‌کند که هرگز دسترسی خود را به NFTها یا وجوه موجود در کیف پول خود از دست ندهید.

بهترین کیف پول های NFT

کلید خصوصی، مهم‌ترین کلید هر کیف پولی و در حقیقت تنها راه دستیابی به حساب و منابع مالی شما در شرایط حساس است. پس این ویژگی کیف پول کوین بیس حقیقتا یک ویژگی کارآمد به‌نظر می‌رسد که این کیف را به یکی از بهترین کیف پول های NFT تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

چرا باید از کیف پول NFT استفاده کنیم؟

تا این قسمت از مقاله شما را با بهترین کیف پول های انفتی آشنا کردیم تا بتوانید NFTهای خود را در آن‌ها ذخیره کنید. اما اهمیت شناخت این کیف پول‌ها و ذخیره NFT در آن‌ها چیست و اصلا چه دلیلی برای انجام این کار وجود دارد؟

ببینید، یک کیف پول NFT اصلا مثل کیف پولی فیزیکی کار نمی‌کند. شما در واقعیت NFT یا ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول خود ذخیره نمی‌کنید. در عوض، این کیف پول به شما دسترسی به دارایی‌هایی را می‌دهد که در بلاک چین نگهداری می‌شوند.

این کیف پول، عمل فوق را با ارائه کلیدی خصوصی به آن آدرس به انجام می‌رساند که به صاحب کیف پول اجازه احراز تراکنش را می‌دهد. اگر شما این کلید را داشته باشید در واقع مالک هرچیزی هستید که در آن آدرس وجود دارد!

حالا نقش یک کیف پول در این بین چیست؟ کیف پول در حقیقت مراقب تمام چیزهای فنی شماست. به‌علاوه، این کیف‌ها مخصوصا اگر از بهترین کیف پول های NFT باشند، رابط کاربری بسیار خوبی را برای خرید، فروش و انتقال NFT یا ارزهای دیجیتال به شما ارائه می‌دهند.

بهترین کیف پول های NFT

افزون بر آن، این والت مخصوص می‌تواند امنیت بیشتری را با استفاده از گزینه احراز هویت دو مرحله‌ای نیز برای شما به ارمغان آورد. دیگر مزیتی که با این کیف‌ها دارید هم آن است که می‌توانید به‌راحت‌ترین روش، دارایی‌های خود را در سرتاسر دستگاه‌ها ردیابی کنید.

نکاتی که باید در هنگام انتخاب کیف پول به آن‌ها توجه کنید

حالا که با اهمیت و ضرورتِ داشتن کیف پولی برای NFT آشنا شدید، وقت آن است که مهم‌ترین نکات در هنگام انتخاب بهترین کیف پول NFT را با شما در میان بگذاریم. در هنگام انتخاب یک والت مناسب، حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید.

سازگاری با بازار NFTای که می‌خواهید از آن خرید کنید

اگر از بازار موردنظر شما پشتیبانی نشود، شما هم نمی‌توانید NFTهایی را که می‌خواهید، خریداری کنید. پس صرفا کیف پول شما بلااستفاده باقی می‌ماند.

امنیت بالا

NFTها می‌توانند تا هزاران یا حتی میلیون‌ها دلار ارزش داشته باشند. پس شما به ایمن‌ترین گزینه ممکن برای نگهداری آن‌ها نیاز دارید.

بهترین کیف پول های NFT

رابط کاربری ساده‌فهم

یک رابط کاربری خوب، موجب می‌شود که عمل خرید و فروش NFTها را در یک چشم بهم زدن انجام دهید و هیچ دردسری برای انجام آن‌ها نداشته باشید. بهترین کیف پول های NFT قطعا از این گزینه برخوردارند.

کاربرد میان دستگاهی

قابلیت دسترسی به NFTها هم از طریق دسکتاپ و هم دستگاه موبایل به‌نظر بسیار کارآمد می‌آید و می‌تواند کار شما را تا حد بسیار زیادی آسان کند.

بیشتر بخوانید:

بایننس کوین در سال 2022

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

پشتیبانی چندزنجیره‌ای

در حالی که بیشتر NFTها در بلاک چین اتریوم هستند، پلتفرم‌های دیگری هم وجود دارند که از این توکن‌ها پشتیبانی می‌کنند. پس شما کیف پولی را می‌خواهید که با زنجیره‌های هرچه بیشتری سازگار باشد تا دسترسی راحتی به بسیاری از NFTها را به شما ارائه دهد.

بهترین کیف پول های NFT

جمع‌بندی

بهترین کیف پول های NFT را می‌شناسید؟ ما در مقاله امروز، بهترین پلتفرم‌ها برای نگهداری و ذخیره توکن‌های غیرقابل معاوضه را به شما معرفی کردیم. از آنجایی که NFTها امروزه به ارزش چند میلیون دلار نیز رسیده‌اند، پس به مکانی ایمن و مناسب برای ذخیره نیاز دارند.

اما چه کیف پولی برای نگهداری این دارایی‌های ارزشمند، مناسب است؟ اگر شما هم هنوز با کیف پول‌های برتر برای نگهداری NFTها آشنایی ندارید، پس مقاله امروز را از دست ندهید. ما در این مقاله، بهترین ولت های NFT را به‌همراه ویژگی و مزایای آن‌ها بررسی کردیم. همچنین نکات مهمی را که باید در انتخاب کیف پول به آن‌ها دقت کنید نیز در اختیار شما قرار دادیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: fool

نظر شما در خصوص بهترین کیف پول های NFT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر