coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو ایکس 80 به سنسور اصلی Sony IMX886 مجهز می‌شود

چند هفته پیش خبری منتشر شد که از وجود سنسور جدید سری 8 سونی در گوشی ویوو ایکس 80 خبر می‌داد؛ اما مدل دقیق آن مشخص نبود. اما در گزارش‌های جدید، مدل دقیق سنسور اصلی مشخص شده است.

BaldPanda، یکی از افشاگرهای معروف، برخی از جزییات درباره سنسور دوربین را منتشر کرده و هیجان برای راه‌اندازی این گوشی را بالاتر برده است.

مشخصات دوربین ویوو ایکس 80

BaldPanda با انتشار پستی در فضای آنلاین اعلام کرد Vivo X80 به سنسور اصلی Sony IMX886 مجهز می‌شود. این سنسور 1/1.56 اینچی از تنظیمات RGBW برخوردار است. این افشاگر اطلاعاتی درباره پیکسل این سنسور را فاش نکرده؛ اما این احتمال وجود دارد که دوربین اصلی این گوشی بیشتر از 50 مگاپیکسل باشد.

ویوو ایکس 80 به سنسور اصلی Sony IMX886 مجهز می‌شود؛ سطح انتظارات از این گوشی بالاتر رفت

اطلاعات بیشتری درباره لنزهای دیگر ویوو ایکس 80 در دست نیست. اما اگر بخواهیم تنظیمات استاندارد را در نظر بگیریم، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که این گوشی به دوربین‌های اولترا واید و تله‌فوتو نیز مجهز شود. گفته می‌شود که این سنسورها از پردازشگر تصویر Vivo V1 Image Signal Processor برخوردار می‌شوند.

سری ویوو ایکس 80 شامل دو گوشی Vivo X80 و Vivo X80 Pro است و بعید به نظر می‌رسد که ویوو بخواهد نسخه پلاس را نیز راه‌اندازی کند. مهم‌ترین دلیل حذف نسخه پلاس، گوشی تاشوی ویوو است که احتمالا با نام رسمی ویوو ایکس فولد معرفی می‌شود.

گوشی‌های Vivo X80 Pro ،Vivo X80 و Vivo X Fold اخیرا در TENNA رویت شدند. دو گوشی سری ایکس 80 به نمایشگر 6.78 اینچی با رزولوشن +FHD و +QHD مجهز خواهند شد. نمایشگر ویوو ایکس فولد نیز 6.53 اینچی با رزولوشن +FHD خواهد بود.

گفته می‌شود گوشی ویوو ایکس 80 از سیستم‌ روی تراشه دایمنسیتی 9000 برخوردار می‌شود؛ اما برای ویوو ایکس فولد، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در نظر گرفته شده است.

ایکس 80 پرو از باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با تکنولوژی 80 واتی شارژ می‌شود. اما باتری ایکس فولد، 4600 میلی‌آمپرساعت با تکنولوژی شارژ 120 یا 80 وات است.

در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که از گوشی‌های نسل جدید ویوو در اختیار داریم. امیدواریم در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری از مشخصات این گوشی‌ها فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویوو ایکس 80 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر