coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تراشه مدیاتک برای اولین بار در لیست 10 گوشی برتر AnTuTu دیده شد

لیست 10 گوشی برتر AnTuTu در ماه مارس منتشر شده و این‌بار گوشی مجهز به تراشه مدیاتک در آن دیده می‌شود. این اولین بار است که دو گوشی با تراشه مدیاتک به این فهرست راه‌ پیدا می‌کند.

تست‌های انجام شده در گیک‌بنچ روی تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 و مقایسه آن با تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 نشان از برتری کامل تراشه مدیاتک داشت. حالا فهرست 10 گوشی برتر AnTuTu هم این مسئله را تایید می‌کند.

لیست 10 گوشی برتر ماه مارس انتوتو، یک بار دیگر قدرت تراشه‌های کوالکام را به تصویر کشید. 8 گوشی از این فهرست به جدیدترین تراشه پرچمدار اسنپدراگون مجهز هستند. اما این‌بار، تراشه مدیاتک که شگفتی بسیاری را برانگیخته، در جایگاه چهارم قرار دارد. در ادامه، جزییات این خبر را بررسی می‌کنیم.

10 گوشی برتر AnTuTu

گوشی ردمجیک 7 پرو (RedMagic 7 Pro) با امتیاز 1 میلیون در جایگاه اول قرار دارد. گوشی‌های آی کو 9 (iQOO 9) و آی کو 9 پرو (iQOO 9 Pro) با کمی اختلاف،‌ رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

تراشه مدیاتک برای اولین بار در لیست 10 گوشی برتر AnTuTu دیده شد

پس از این سه گوشی، ردمی کی 50 پرو (Redmi K50 Pro) با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 در رتبه چهار قرار گرفته است. گوشی دیگر با همین تراشه، اوپو فایند ایکس 5 پرو (OPPO Find X5 Pro)‌ است که در رتبه ششم قرار دارد.

به غیر از دو تراشه دایمنسیتی 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1، هیچ گوشی دیگری به این فهرست راه‌ پیدا نکرده است. گوشی گلکسی اس 22 اولترا با تراشه اگزینوس 2200 برای مدت کوتاهی در لیست فوریه انتوتو قرار داشت؛ اما پس از رونمایی گوشی‌های جدیدتر، از فهرست خارج شد.

کمپانی مدیاتک در دو سال اخیر روی بازار پایین رده و میان‌رده تمرکز کرد و به‌سرعت توانست سهم بازار را کسب کند. بعد از آن برای بازار پرچمدار برنامه‌ریزی کرد و اینطور که به نظر می‌رسد، همه‌چیز طبق برنامه‌ پیش رفته است.

تراشه‌ دایمنسیتی 9000 از پیشرفته‌ترین تکنولوژی 4 نانومتری TSMC و معماری منحصربه‌فرد بهره می‌برد. ترکیب CPU آن از 1 هسته X2، سه هسته A710 و چهار هسته A510 تشکیل شده که جدیدترین راهکار ARM برای گوشی‌های پرچمدار است.

اگر به ظرفیت باتری و عملکرد آن اهمیت می‌دهید، باید بگوییم که تراشه مدیاتک در این قسمت هم قدرتمند ظاهر شده است. مدیاتک تراشه دایمنسیتی 8100 را با تکنولوژی 5 نانومتری راه‌اندازی کرده که در بخش باتری، بهینه‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره 10 گوشی برتر AnTuTu چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دوستان تمام این رتبه‌ها و اطلاعات الکی هست این سایت ها پول میگیرن رتبه میدن تماماً دروغه براساس رشوه بیشتر نمره میدن

    پاسخ