coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات گلکسی F13 با تراشه اگزینوس در گیک‌بنچ رویت شد

سامسونگ ماه گذشته گوشی گلکسی F23 5G را در هند راه‌اندازی کرد که گوشی متفاوتی از این سری محسوب می‌شد. حالا مشخصات گلکسی F13 در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده است.

فاش شدن مشخصات گلکسی F13 در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که برنامه‌های سامسونگ با سری F همچنان ادامه دارد و باید در آینده نزدیک منتظر راه‌اندازی یک گوشی جدید از این خانواده باشیم.

فاش شدن مشخصات گلکسی F13 در گیک‌بنچ

اخیرا مشخصات یک گوشی نامعلوم سامسونگ با شماره مدل SM-E135F در گیک‌بنچ دیده شده که با توجه به شماره مدل آن، می‌توان پیش‌بینی کرد که این گوشی، درواقع با نام رسمی Galaxy F13 رونمایی می‌شود. گوشی‌های سامسونگ که با شماره مدل سری E دسته‌بندی می‌شوند، به‌طور رسمی در سری F سامسونگ قرار می‌گیرند.

سامسونگ ماه گذشته گوشی گلکسی F23 5G را در هند راه‌اندازی کرد که گوشی متفاوتی از این سری محسوب می‌شد. حالا مشخصات گلکسی F13 در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده است.

اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این گوشی به سیستم روی تراشه اگزینوس 850 و اندروید 12 مجهز می‌شود. این گوشی با رم 4 گیگابایتی در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته؛ اما احتمالا نسخه‌ای با رم 6 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت.

با توجه به این مشخصات و شماره مدل گوشی،‌ می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی اف 13 احتمالا شباهت زیادی به گلکسی A13 خواهد داشت. سامسونگ پیش از این هم برخی گوشی‌های سری A را در سری M و F نیز راه‌اندازی کرده است؛ بنابراین اصلا عجیب نیست که گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-E135F هم به همین روش، راه‌اندازی شود.

این اولین باری است که اطلاعاتی درباره مشخصات گلکسی F13 شنیده می‌شود و تاریخ دقیقی برای راه‌اندازی و رونمایی رسمی آن مشخص نشده است. باید در روزهای آینده منتظر اخبار بیشتری از این گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی F13 با تراشه اگزینوس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر