;
coinex

قیمت بلیط بازی های جام جهانی 2022 قطر چقدر است؟

قیمت بلیط بازی های جام جهانی 2022 قطر چقدر است؟ با ما در بخش ورزشی تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد قیمت بلیط بازی های جام جهانی به شما بدهیم.

چند ماه از آغاز پیش‌فروش بلیت‌ها جام جهانی 2022 قطر می‌گذرد. اما هزینه تماشای بازی در کنار محدودیت خرید بلیت برای ایرانیان بسیاری از آنها را برای سفر به قطر بی‌انگیزه کرده است. در ۲۴ ساعت اولیه ثبت‌نام بلیت جام جهانی کمتر از هزار و ۵۰۰ ایرانی ثبت‌نام کردند. در حال حاضر و با قیمت کنونی دلار، مجموع هزینه برای تماشای سه بازی فوتبال جهانی برای ایرانیان حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود که بسیاری توان پرداخت آن را ندارند.

با توجه به نزدیکی قطر به ایران، بسیاری از علاقمندان فکر می‌کردند حداقل در این دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتبال بتوانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند. اما محدودیت ویزا کارت برای ایرانیان، قیمت بالای بلیت و محدودیت واکسن‌های مورد تائید قطر از موانعی است که ایرانیان برای حضور در ورزشگاه‌های قطر و تماشا کردن بازی دارند.

همچنین اگر میخواد تاریخ شروع مسابقات جام جهانی 2022 را بدانید نوشتار تاریخ شروع جام جهانی 2022 قطر چه موقعی است؟ را مشاهده کنید.

قیمت بلیط بازی های جام جهانی 2022 قطر

همان طور که گفته شده جام جهانی ۲۰۲۲ برای اولین بار در کشور قطر برگزار می شود و شهر دوحه آن میزبان برگزاری این مسابقات می باشد. علاقمندانی که قصد حضور در استادیوم های ورزشی دوحه برای تماشای نزدیک مسابقات جام جهانی را دارند باید اقدام به خرید بلیط جام جهانی قطر 2022 برای دیدن بازی مد نظر خود کنند.

در صورتی که قصد خرید بلیط جام جهانی قطر را دارید باید در ابتدا وارد سایت فیفا به نشانی www.fifa.com رفته وبا فعال شدن پروسه خرید بلیط ،بر روی گزینه ticketing سایت فیفا کلیک کرده و سپس گزینه apply را انتخاب نمایید تا وارد فرایند اصلی خرید بلیط جام جهانی شوید و با پرداخت قیمت بلیط جام جهانی قطر آن را خریداری کنید.

قیمت بلیط بازی های جام جهانی 2022 قطر
قیمت بلیط بازی های جام جهانی 2022 قطر, قیمت بلیط بازی های جام جهانی, بلیط بازی های جام جهانی, بلیط های جام جهانی, بازی های جام جهانی 2022 قطر, خرید بلیط جام جهانی 2022 قطر, خرید بلیط جام جهانی 2022, جام جهانی 2022 قطر, بلیت جام جهانی, بلیت جام جهانی 2022, بلیط جام جهانی 2022 قطر,

البته کسانی می توانند برای خرید بلیط جام جهانی اقدام نمایند که فرایند ثبت نام خود را در سایت فیفا انجام داده باشند. در صورتی که در سایت فیفا ثبت نام نکرده اید کافیست وارد سایت fifa.com شده و با وارد کردن اکانت گوگول و یا فیس بوک خود مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.

همان طور که گفته شد برای تکمیل فرایند خرید بلیط از سایت فیفا باید هزینه آن را به صورت آنلاین و اینترنتی به وسیله کارت بین المللی و یا مستر کارت در این سایت واریز کنند. طبق آخرین اطلاعیه های صادر شده از سوی فیفا قیمت بلیط فوتبال جام جهانی 2022 قطر حدود ۷۰ دلار (حدود ۲ میلیون تومان) شروع می شود و با توجه به جایگاهی که انتخاب می کنند افزایش پیدا میکند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص قیمت بلیط بازی های جام جهانی 2022 قطر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر