;
coinex

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز به جمع بازیگران فیلم Project Artemis پیوستند

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز، ستارگان سابق دنیای مارول به بازیگران فیلم Project Artemis پیوستند. برای اطلاع از جزئیات این فیلم همراه ما باشید.

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز که قبلا در پروژه‌های مارول با یکدیگر همکاری کرده بودند، برای بازی در فیلم پروژه آرتمیس انتخاب شده‌اند. فیلمبرداری این اثر برعهده جیسون بیتمن (Jason Bateman)، ستاره سریال اوزارک (Ozark) است.

چندی پیش اعلام شده بود قرار است اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز در فیلم Ghosted نیز به ایفای نقش بپردازند که جوهانسون به دلیل تداخل در برنامه‌، از این پروژه انصراف داد و آنا د آرماس جایگزین وی شد. حال به نظر می‌رسد فیلم Project Artemis اولین همکاری این دو ستاره هالیوود پس از فیلم Avengers: Endgame است.

بازیگران فیلم Project Artemis

همانطور که کمی پیش‌تر اشاره کردیم، فیلم پروژه آرتمیس به کارگردانی جیسون بیتمن در دست ساخت است. از دیگر دست اندرکاران ساخت این فیلم می‌توان به رز گیلروی (Rose Gilroy) اشاره کرد که فیلم‌نامه‌نویسی این اثر را بر عهده دارد.

جالب است بدانید جوهانسون در کنار جوناثان لیا (Jonathan Lia) و کینان فلین (Keenan Flynn) تهیه‌کنندگی فیلم Project Artemis را نیز انجام می‌دهد. این فیلم تحت حمایت کمپانی Aggregate Films ساخته خواهد شد و اپل برای دریافت حق ساخت و پخش این فیلم بیش از 100 میلیون دلار هزینه کرده است.

بازیگران فیلم Project Artemis

هنوز اطلاعات رسمی در راستای داستان این فیلم به بیرون درز نکرده اما برخی منابع گفته‌اند فیلم Project Artemis رقابت فضایی برای اثبات حضور و سلطه‌جویی در محدوده وسیع فضایی میان روسیه و ایالات متحده را در خلال قرن بیستم بازگو می‌کند که 20 سال طول کشید.

در همان موقع بود که سازمان ناسا تلسکوپ فضایی هابل را برای کاوش به فضا پرتاب کرد و جهان شاهد حضور اولین انسان روی سطح ماه بود. حال باید صبر کرد و دید این فیلم می‌تواند به یکی از بهترین فیلم‌های فضایی تبدیل شود یا خیر.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره بازیگران فیلم Project Artemis و همکاری این دو ستاره سابق فیلم‌های مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر