;
coinex

کارمندان متا زاکربرگ را با این لقب ناخوشایند صدا می‌کنند

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کارمندان شرکتش گاهی اوقات از او به عنوان «چشمان سائورون» یاد می‌کنند و او با این لقب مشکلی ندارد.

مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران فیس‌بوک در مصاحبه‌ای با پادکست «تیم فریس» به این نکته اشاره کرد که همکارانم گاهی اوقات مرا سائورون صدا می‌کنند. سائورون شخصیت منفی اصلی داستان «ارباب حلقه‌ها» مظهر شر در این داستان است. همراه ما باشید تا جزئیات این مصاحبه را بررسی کنیم.

مصاحبه مارک زاکربرگ و اشاره به لقب سائورون

مارک زاکربرگ، در مصاحبه با «تیم فریس» گفت: «بعضی از افرادی که در شرکت با آن‌ها کار می‌کنم این لقب را از روی عشق می‌گویند، اما گاهی اوقات فکر می‌کنم حواس من را چشمان سائورون می‌دانند. منظورشان این است که شما برای کار کردن روی پروژه‌های مختلف انرژی بی‌نهایت دارید و این انرژی را به هر تیمی ‌بفرستید، آن‌ها را می‌سوزانید.»

چشم سائورون در فیلم ارباب حلقه‌ها

 

او ادامه داد که با چه روشی سعی می‌کند یک چرخه سریع بازخورد برای کارمندان خود در محیط کاری ایجاد کند: «من فکر می‌کنم مزیت این تعامل، داشتنِ چرخه بازخورد سریع است. چرخه بازخورد سریع بسیار بهتر از تلاش برای ترتیب دادن قرار ملاقاتی است که تا سه هفته بعد انجام پذیرد.»

مارک زاکربرگ به هیچ عنوان نگران انتقاد نیست

زاکربرگ در ادامه گفت که به هیچ عنوان نگرانی در مورد انتقاد ندارد و فقط روی مسیر آینده شرکتش تمرکز کرده است. او افزود: «در حال حاضر فکر می‌کنم، مردم به خوبی می‌دانند که ما به‌عنوان یک شرکت به دنبال چه چیزی هستیم، نباید خیلی تلاش کنم تا آن را معرفی کنم.» مدیر عامل متا می‌گوید که رابطه خوبی با کارمندان خود دارد.

شخصیت سائورون، ارباب تاریکی و فرمانروای سرزمین موردور در فیلم ارباب حلقه‌هاست. این شخصیت در فیلم‌ها با چشمی‌ غول‌پیکر در بالای برج «باراددر» (Barad-Dor) شناخته می‌شود که بر فعالیت‌های ساکنان سرزمین خود و حامل تنها حلقه در سرزمین میانه تمرکز دارد و وظیفه نظارت را انجام می‌دهد. اگرچه وضعیت فیس‌بوک مطمئناً به اندازه موردور ترسناک نیست، اما کارمندان این شرکت اغلب مجبورند ساعت‌های طولانی کار کنند و پروژه‌های مختلف را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند، بنابراین این لقب را به او داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورداین مصاحبه زاکربرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: tnbarg

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر