;
coinex

آپدیت One UI 4.1 گلکسی M62 با اندروید 12 منتشر شد

سامسونگ مدت‌هاست که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری One UI را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر می‌کند. این کمپانی در برنامه‌ریزی بعدی خود، به سراغ یک گوشی میان‌رده رفته و آپدیت One UI 4.1 گلکسی M62 را به همراه اندروید 12 ارائه کرده است.

Galaxy M62 سال گذشته همراه با One UI 3.1 کار خود را آغاز کرد و حالا، نسخه جدیدترین این پوسته را دریافت می‌کند. آپدیت One UI 4.1 گلکسی M62 در حال حاضر در برخی کشورها منتشر شده و طی روزهای آینده، در دسترس کاربران بیشتر در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی M62

سامسونگ در انتشار اولیه آپدیت، کشورهای عربستان سعودی، اندونزی، امارات و برزیل را در نظر گرفته و در روزهای بعدی، کشورهای بیشتری را پوشش می‌دهد.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی M62 با اندروید 12 منتشر شد

گوشی گلکسی ام 62 در زمان راه‌اندازی به سیستم‌عامل اندروید 11 مجهز بود و حالا قرار است که جدیدترین نسخه اندروید 12 را دریافت کند. اما درباره رابط کاربری One UI 4.1 باید گفت از طراحی جدید و بهینه‌تری برخوردار شده و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران در آپدیت One UI 4.1 برای گوشی گلکسی ام 62 از قابلیت‌های بهتری برخوردار می‌شوند که از جمله آنها می‌تون به رفع باگ‌ها، بهینه‌سازی اجرا و ثبات عملکرد دستگاه اشاره کرد. پالت رنگی و طراحی ظاهری جدید هم از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید رابط کاربری هستند.

آپدیت اندروید 12 گلکسی M62 هم شامل بسته امنیتی ماه مارس 2022 می‌شود. این نسخه آپدیت سیستم‌عامل با کد M625FXXU2BVC3 منتشر شده و به‌صورت اتوماتیک روی دستگاه نصب می‌شود؛ البته تنها در کشورهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم. هرچند که شما هم می‌توانید در قسمت تنظیمات گوشی، از جدیدترین آپدیت‌ها باخبر شوید.

به تنظیمات گوشی بروید و در قسمت آپدیت‌های نرم‌افزاری، از جدیدترین آپدیت‌ها مطلع شوید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این آپدیت در روزهای آینده در دسترس کاربران در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت OneUI 4.1 و اندروید 12 برای گلکسی M62 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر