;
coinex

روز و ساعت پخش سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی جدیدترین ساخته‌ی روح‌الله حجازی قرار است به زودی در شبکه‌ی نمایش خانگی منتشر شود. برای اطلاع از روز و ساعت پخش سریال نوبت لیلی همراه تکراتو باشید.

نوبت لیلی سریالی رازآلود و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز و روح الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی است.

در این مجموعه که از پر بازیگرترین سریال‌هایی نمایش خانگی به شمار می‌آید، حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان، علیرضا ثانی فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، مسعود کرامتی، خسرو احمدی، فرزین محدث و علیرضا جعفری به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

روز و ساعت پخش سریال نوبت لیلی

در نوبت لیلی که نخستین سریال روح الله حجازی است، داستانی عاشقانه‌‌ و رازآلود در بستری خیال‌انگیز و جذاب به تصویر کشیده شده و درواقع می‌توان گفت اثر با سبکی نو روایتگر سه برهه تاریخی است.

روز و ساعت پخش سریال نوبت لیلی

علاقه‌مندان کارهای روح‌الله حجازی منتظر انتشار این مجموعه هستند و سوال بسیاری از آن‌ها این است که سریال نوبت لیلی کی پخش می شود ؟ هر چند هنوز خبر قطعی و دقیقی از تاریخ پخش سریال نوبت لیلی اعلام نشده اما شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا این مجموعه در دوشنبه 1401/1/22 و یا در آخرین دوشنبه فروردین ماه یعنی 1401/1/29 به صورت اختصاصی از شبکه‌ی نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود.

روح‌الله حجازی از کارگردانان موفقی است که در سال 2013 نامزد جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم مونترآل برای فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم شد. او همچنین برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش هنر و تجربه برای فیلم در میان ابرها در سال 2008 گردید.

داستان سریال نوبت لیلی

لیلی که حوادث شوم دوره‌ی کودکی‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌داند، یک کتاب مرموز را می‌یابد که داستانش دو قرن قبل در بالکان می‌گذرد که اتفاقات آن بسیار مشابه به سرگذشت خانواده‌ او دارد.

روز و ساعت پخش سریال نوبت لیلی

درواقع لیلی احساس می‌کند او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های موازی بسیاری زیسته‌اند، و حالا نوبت او بوده تا با رمزگشایی از کتاب و پیدا کردن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به همه‌ی این زندگی‌های زیسته معنا ببخشد.

لیلی باور دارد که رمزگشایی از این داستان، می‌تواند پرده رازها و حقایق گذشته و آن چه بر مادر و خانواده‌اش گذشته بردارد.

عوامل نوبت لیلی (Nobate Leili)

  • ژانر: درام، عاشقانه
  • کارگردان: روح الله حجازی
  • تهیه کننده: روح الله حجازی
  • نویسنده: مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز، روح الله حجازی
  • مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی
  • تدوینگر: محمود نجفی

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش سریال نوبت لیلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر