;
coinex

چگونه NFT بفروشیم ؟ [راهکارهای تبلیغ و مارکتینگ کالکشن توکن ان اف تی]

اخیراً بازار ارزهای دیجیتال رشد بسیار زیادی داشته است. ازاین‌رو، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه NFT بفروشیم ؟ برای پاسخ به این سؤال، با تکراتو همراه باشید.

چگونه NFT بفروشیم این یکی از چالش‌برانگیزترین سؤالاتی است که ممکن است برای برخی از افراد پیش بیاید. همان طور که در ابتدا نیز گفتیم، در عصر حاضر، دنیای ارزهای دیجیتال رشد قابل‌توجهی داشته است. به همین دلیل هم ممکن است هرکسی وسوسه شود که در این جهان پرطرفدار، به سراغ سرمایه‌گذاری با سود بالا برود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید از سال 2020، رشد NFTها بسیار چشمگیر بوده و فروش کلی آن‌ها بیشتر از 55 درصد افزایش داشته است. شما می‌توانید برای رسیدن به درآمدهای بسیار بالا و به‎‌صورت دیجیتالی، از NFTها استفاده کنید. در این میان، شما می‌توانید NFT مخصوص به خود را ایجاد کرده و سپس به فروش برسانید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال راه‌هایی برای رسیدن به ثروت هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک بسزایی کند. اگر شما نیز می‌خواهید با استفاده از خریدوفروش NFTها به درآمدهای قابل‌ملاحظه‌ای دست یابید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی فرمایید. ما در این نوشتار، تلاش کرده‌ایم تا تمام راه‌های فروش NFT را در اختیار شما دوستان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای این نوشتار را مطالعه و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید.

چگونه NFT بفروشیم ؟

یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین سؤالاتی که برای افراد تازه‌کار در دنیای ارزهای دیجیتال پیش می‌آید، این است که چگونه NFT بفروشیم ؟ ما در این نوشتار، به این سؤال شما عزیزان پاسخ می‌دهیم و برای شما توضیح خواهیم داد که برای فروش NFT خود، باید چه مسیرهایی را طی کنید. خوب است بدانید که راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد که می‌توانید NFT خود را تبلیغ کنید.

چگونه NFT بفروشیم ؟

 

اگر به‌خوبی NFTها را نمی‌شناسید، می‌توانید نگاهی به حقایق پنهان NFT بیندازید. در این نوشتار، همه چیزهایی که باید درباره NFT بدانید را مشاهده خواهید کرد. در این میان، شناختن بهترین کیف پول‌های NFT در سال 2022 هم می‌تواند کمک بسزایی به شما کند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از بازی‌های دیجیتالی به درآمد ارزی برسید. بدین ترتیب، بهترین بازی‌های NFT اندروید و iOS می‌تواند برای شما مفید باشد.

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شما این امکان را دارید که با استفاده از NFTها به درآمد برسید. به این منظور، شما می‌توانید راه‌های کسب درآمد از NFT را بشناسید. در این مقاله، شما با پنج روش برتر برای رسیدن به درآمد آشنا خواهید شد. از سوی دیگر، شما این امکان را دارید که NFTها را به‌صورت رایگان کسب کنید.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه، راه‌های کسب NFT مجانی و رایگان را مطالعه فرمایید. به یاد داشته باشید که شما برای معامله NFTها باید از وب‌سایت‌های به‌خصوصی کمک بگیرید. به همین دلیل هم شناخت بهترین سایت‌های خریدوفروش NFT خالی از لطف نیست. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه NFT بفروشیم، به ادامه نوشتار توجه فرمایید.

روش‌های رایگان و پولی تبلیغ NFT

اولین کاری که شما باید قبل از فروش NFT از آن اطلاع داشته باشید، نحوه ساخت NFT است. شما می‌توانید NFT منحصربه‌فرد خود را ایجاد و با قیمت خوبی به فروش برسانید. بعد از این‌که شما NFT خود را ساختید، شاید بخواهید بدانید که چگونه NFT خود را تبلیغ کنیم؟ در این بخش، ما برخی از مهم‌ترین و رایج‌ترین راه‌های تبلیغ NFT را برای شما شرح می‌دهیم.

چگونه NFT بفروشیم؟

همان طور که می‌دانید، صنعت NFT در این روزها به طور قابل‌توجهی سراسر جهان را زیرورو کرد. استفاده و رشد NFTها را می‌توان نقطه عطفی در توسعه علم، هنر، فرهنگ و به‌طورکلی، جهان دانست. علاوه بر این، استفاده از NFTها یک راه عالی برای برخی از هنرمندان است تا بتوانند در معرض توجه قرار گیرند.

نکته جالب‌توجه درباره بازار NFT این است که این بازار از همه هنرمندان کوچک و بزرگ استقبال می‌کند. همچنین شما می‌توانید افراد مشهور و شناخته‌شده‌ای را ببینید که از NFTها استفاده می‌کنند و این امر موجب می‌شود که افراد راحت‌تر از قبل به NFTها اعتماد و در آن سرمایه‌گذاری کنند. لازم به ذکر است که هرکسی می‌تواند از NFTها استفاده کند؛ از افراد مبتدی گرفته تا حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از توکن‌های غیر قابل معاوضه به درآمد برسند.

ما در این راهنما برای شما توضیح می‌دهیم که چگونه NFT بفروشیم . ما اعتقاد داریم که شما هنرمندان بسیار بزرگی هستید که می‌توانید مجموعه‌های مخصوص به خود را ایجاد و به فروش برسانید. در عصر حاضر، ضرب کردن و فروش NFT بسیار رایج است. اگر شما هم یک هنرمند دیجیتالی هستید، استفاده از پلفترم اوپن سی می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

چگونه NFT بفروشیم؟

بااین‌حال، به یاد داشته باشید که تنها ساخت NFT اهمیت ندارد؛ بلکه ما باید یاد بگیریم که چگونه NFT خود را تبلیغ کنیم؟ این موضوع نقش بسیار مهمی در فروش آن دارد. در این روزها که مدام NFTهای جیدید ایجاد و معرفی می‎‌شوند، شناخت راه‌های مؤثر برای فروش NFT می‌تواند بسیار مهم باشد. در اینجا، لیستی از مهم‌ترین روش های فروش NFT را شرح می‌دهیم که مطالعه آن می‌تواند برای درآمدزایی شما بسیار مفید باشد. پس ادامه این نوشتار را مطالعه و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید.

چرا باید NFT خود را تبلیغ کنیم؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که ممکن است درباره این‌که چگونه NFT خود را تبلیغ کنیم برای شما پیش بیاید، این است که اصلاً چه دلیلی دارد که ما این توکن‌ها را تبلیغ کنیم؟ توجه داشته باشید که سه دلیل اصلی برای این کار وجود دارد. هنرمندان می‌بایست NFT خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

کسب درآمد، دنبال کردن کارهای رایج و جلب‌توجه بیشتر از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل تبلیغ NFT به شمار می‌رود. البته دلیل این موضوع هم چندان مهم نیست؛ تنها چیزی که اهمیت دارد، این است که شما بدون تبلیغات نمی‌توانید در بازار محبوب رمزارزها پیشرفت کنید. پس بیاید نگاهی به این مسئله بیندازیم که چرا تبلیغ و توسعه NFT اهمیت دارد.

چگونه NFT بفروشیم؟

جلب‌توجه سایر افراد

برای این‌که بدانیم چگونه NFT بفروشیم بهتر است از قبل اطلاعاتی درباره دلیل تبلیغات NFT کسب کنیم. همان طور که گفتیم، شما با ترویج و تبلیغ هنر خود، می‌توانید توجه سایر افراد را به سمت خود جلب کنید. بااین‌وجود، در بسیاری مواقع دیده‌ایم که افراد مبتدی که به‌تازگی وارد این بازار شده‌اند، NFT خود را ایجاد و سپس در همان مرحله متوقف می‌شوند.

مهم‌ترین دلیلی که این افراد نمی‌توانند پیشرفت کنند، این است که یک تیم بازاریابی موفق ندارند. در عصر حاضر، فروش به همراه بازاریابی موفق می‌شود و اگر شما بازاریابی خوبی نداشته باشید، ممکن نیست بتوانید NFT خود را با قیمت خوب به فروش برسانید؛ بنابراین، اگر می‌خواهید به درآمد برسید، بهتر است راه‌های تبلیغات NFT را بشناسید.

کسب سود از تبلیغات

بعد از این‌که شما تمام تلاش خود را بکار بردید تا بتوانید توجه افراد را به سمت خود جلب کنید، به‌احتمال زیاد موفق خواهید شد. بدین ترتیب، تمایل و اشتیاق سایر افراد برای استفاده از شما در کسب‌وکار خود بسیار افزایش می‌یابید. درنتیجه، شما این امکان را دارید که با استفاده از تبلیغات، سود قابل‌توجهی دریافت کنید. نکته مهم این است که این سود هم برای سایر افراد و هم برای برند شخصی شما مفید خواهد بود.

چگونه NFT بفروشیم؟

جلب‌توجه سایر هنرمندان

همان طور که تاکنون متوجه شدید، اگر بدانیم که چگونه NFT بفروشیم و با استفاده از تبلیغات توکن‌های غیر قابل معاوضه به درآمد برسیم، می‌توانیم توجه افراد معمولی را به سمت خود جلب کنیم. علاوه بر این، شما می‌توانید توجه سایر هنرمندان و حتی سایر افراد مشهور را نیز به خود جلب نمایید. این امر موجب می‌شود که فروش NFT برای شما بسیار راحت‌تر از قبل باشد.

بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای توسعه و تبلیغ NFT

بسیاری از افراد از چند ماه گذشته تاکنون، توجه ویژه‌ای به صنعت NFT داشته و آن را تحت‌نظر گرفته‌اند. در تاریخ، این بازار فراز و نشیب‌های زیادی داشته است و به همین دلیل هم برای شروع سرمایه‌گذاری و فروش NFT، شما باید کاملاً عاقلانه رفتار کنید. ما تاکنون متوجه شده‌ایم که هنرمندان موفق از راه‌های بسیار متنوعی برای ترویج و تبلیغ خود استفاده می‌کنند.

این موضوع به ما کمک کرد تا ما نیز به این فکر فرو برویم که چگونه NFT خود را تبلیغ کنیم؟ بدین ترتیب، ما از راه‌هایی که افراد موفق بکار برده‌اند، استفاده کرده و آن‌ها را برای شما شرح داده‌ایم. همچنین با استفاده از این اطلاعات، ما تحقیقات و تجزیه‌وتحلیل‌های گسترده‌تری انجام دادیم. درنتیجه، بهترین و مؤثرترین راه‌ها را برای شما ارائه داده‌ایم که می‌توانید برای ارتقا و توسعه NFT خود از آن‌ها استفاده کنید. پس به آن‌ها نگاهی انداخته و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

چگونه NFT بفروشیم؟

اضافه کردن هنر خود به تقویم NFT

یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای این‌که بدانیم چگونه NFT بفروشیم این است که شما هنری که ساخته‌اید را به تقویم NFT اضافه کنید. خوب است بدانید که تقویم NFT اولین تقویم موجود در این بازار است که در آن لیستی که بهترین و محبوب‌ترین هنرها و مجموعه‌های NFT واقع شده‌اند. این مورد، یک منبع بسیار عالی برای پیدا کردن NFTهای جذاب است که شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه عجله‌ای، بهترین NFT از نظر خود را پیدا کنید.

برای اضافه کردن هنر خود را تقویم NFT، شما تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که فرم موردنظر را با استفاده از جزئیات لازم، پر کنید. در این فرم، شما باید عنوان NFT خود، جزئیات مربوط به آن، توضیح مختصری راجع‌به هنر NFT، تصویر، تاریخ و زمان ساخت، بازار موردنظر و لینک انتشار آن را اضافه نمایید.

بعد از این‌که شما هنر خود را به این لیست اضافه کردید، باید مورد بررسی قرار گیرد. در این بررسی، تیم حرفه‌ای در کمترین زمان آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و بعد از آن هم به‌سرعت در لیست ظاهر می‌شود. توجه داشته باشید که همه این کارها بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه‌ای انجام می‌شوند و شما نیازی به پرداخت پول ندارید. بدین ترتیب، شما با اضافه کردن NFT خود به این لیست، می‌توانید مطمئن شوید که در معرض دید بیشتر افراد و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرید.

چگونه NFT بفروشیم؟

استفاده از کانال‌های رسانه اجتماعی

اگر هنوز از ما می‌پرسید که چگونه NFT بفروشیم و این موضوع هنوز برای شما نامفهوم است، به ادامه نوشتار توجه فرمایید. یکی از روش های فروش NFT این است که شما می‌‎توانید برای این کار، از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. این روش، یکی از بهترین راه‌ها برای شناخته شدن است. شما می‌توانید NFTهای خود را در رسانه‌های اجتماعی اضافه کرده و آن‌ها را به مردم نشان دهید.

توییتر، اینستاگرام، دیسکورد و مدیوم از محبوب‌ترین برنامه‌ها و پلتفرم‌های رسانه اجتماعی هستند که کاربران بسیار زیادی دارند. قبل از همه چیز، به یاد داشته باشید که هنوز هم افرادی وجود دارند که چیزی از NFT نمی‌دانند. به همین دلیل هم بهتر است که از قبل، پست‌هایی آماده کرده و توضیحات ابتدایی درباره NFT ارائه دهید تا بتوانید همه افراد را به سمت خود جذب کنید. در ادامه، برخی از مهم‌ترین رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ NFT را نام می‌بریم.

اینستاگرام

احتمالاً همه شما با برنامه اینستاگرام آشنایی دارید. همان طور که می‌دانید، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای اشتراک‌گذاری عکس و هنرهای دیجیتالی است. این امر موجب شده که اینستاگرام به بستری عالی برای تبلیغ NFT تبدیل شود. بسیاری از هنرمندان برجسته جهان هم از اینستاگرام برای تبلیغ NFT خود استفاده می‌کنند.

چگونه NFT بفروشیم؟

علاوه بر این، تبلیغات در اینستاگرام هم بسیار راحت است و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که هشتگ‌های لازم را یافته و هنگام آپلود عکس از آن‌ها استفاده کنید. برای این‌که بدانیم چگونه NFT بفروشیم بهتر است به یاد داشته باشیم که برای آپلود هر عکس، هشتگ و کپشن مرتبط با آن را اضافه کنیم. علاوه بر عکس، شما می‌توانید از استوری، هایلایت و ریلزها هم استفاده کنید تا بتوانید در این راه بهتر عمل کنید.

استفاده از هشتگ‌های مناسب

هشتگ‌ها تنها برای اینستاگرام نیستند. این بدان معنی است که شما می‌تواند آن‌ها در تقریباً همه پلتفرم‌های اجتماعی مشاهده کنید. استفاده از هشتگ‌ها را می‌توان یک راه بسیار خوب برای تعیین موضوعات پرطرفدار دانست. روش‌های متنوعی برای شناختن و استفاده از هشتگ‌های مناسب وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بکار ببرید.

اگر به دنبال شناختن هشتگ‌های مناسب هستید، بهتر است به هشتگ‌هایی که هنرمندان مشهور و موفق استفاده می‌کنند، توجه کنید. هشتگ‌های بسیاری در توییتر و اینستاگرام وجود دارند که محبوبیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران کسب کرده‌اند. بدین ترتیب، بهتر است که شما از هشتگ‌های محبوب استفاده کنید. اینم امر موجب می‌شود که افراد به‌راحتی به پست‌ها و تبلیغات NFT شما دسترسی داشته باشند.

دیسکورد

اگر می‌خواهید NFT خود را در معرض دید عموم قرار داده و آن را با قیمت خوبی به فروش برسانید، نمی‌توانید از پلتفرم دیسکورد صرف‌نظر کنید. در این برنامه، شما می‌توانید به سرورها بپیوندید و مجموعه NFTهای خود را به سایر افراد نشان دهید. اکثر کاربران دیسکورد تمایل دارند که از NFTها برای رسیدن به درآمد استفاده کنند.

چگونه NFT بفروشیم؟

اگر می‌خواهید بدانید که با استفاده از دیسکورد، چگونه NFT بفروشیم به ادامه توجه کنید. نکته مهمی که درباره دیسکورد وجود دارد، این است که شما باید عضو فعال باشید تا بتوانید NFT خود را تبلیغ کنید. بدین ترتیب، با چندین نفر در این برنامه دوست شوید و فعالیت خود را بیشتر از قبل کنید.

ردیت

اگر شما به دنبال اطلاع از نحوه فروش توکن NFT هستید، استفاده از پلتفرم ردیت می‌تواند به شما کمک کند. در این برنامه، شما می‌توانید به‌راحتی NFT خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید. ازآنجاکه تعداد کاربران ردیت بسیار بالاست، به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌ها برای تبلیغ NFT به شمار می‌رود.

استخدام اینفلوئنسر برای تبلیغ آثار هنری

یکی از مهم‌ترین روش های فروش NFT  این است که شما یک اینفلوئنسر محبوب استخدام کنید تا بتواند هنرهای دیجیتالی شما را به مردم نشان داده و تبلیغ کند. با استفاده از این روش، شما می‌توانید با صرف مقداری پول برای تبلیغ، به درآمد خوبی برسید. هزینه دریافتی اینفلوئنسرها برای تبلیغ NFT به موضوعات متفاوتی مانند میزان دسترسی، تعداد فالوورها و نوع تبلیغ آن‌ها بستگی دارد.

برای مثال، اگر شما از اینفلوئنسر بخواهید که در پست اینستاگرام خود NFT شما را تبلیغ کند، ممکن است هزینه بیشتری نسبت به‌اشتراک‌گذاری ریلز دریافت نماید. شما می‌توانید از اینفلوئنسرها در پلتفرم‌های متفاوتی مانند فیس‌بوک، تیک‌تاک و اینستاگرام استفاده کنید. در ادامه، توضیحات بیشتری به می‌دهیم که چگونه NFT بفروشیم و بهتری راه‌های آن را ذکر می‌کنیم.

چگونه NFT بفروشیم؟

به یاد داشته باشید که بعد از استخدام اینفلوئنسرها، به نحوه عملکرد آن‌ها توجه کنید. این امر به شما کمک می‌کند که درک بهتری از بازگشت سرمایه خود از طریق روش NFT داشته باشید. درنتیجه، شما می‌توانید تصمیم آگاهانه‌ای درباره ادامه دادن با آن شخص بگیرید.

تلگرام

تلگرام هم یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب و پرطرفدار است که شما می‌توانید برای تبلیغ NFT خود از آن استفاده کنید. شما برای اطلاع از نحوه فروش توکن NFT می‌توانید از تلگرام استفاده کرده و مطمئن باشید که به هدف خود خواهید رسید. برای این کار، شما می‌توانید از کانال‌های پرطرفدار در تلگرام کمک بگیرید و NFT خود را تبلیغ کنید.

پرداخت پول برای تبلیغات

در بسیاری از مواقع، شما مشاهده کرده‌اید که افراد مشهور در اینستاگرام با استفاده از تبلیغ کسب درآمد می‌کنند. این افراد در تمام رسانه‌های اجتماعی وجود دارند و شما می‌توانید با پرداخت میزان قابل‌توجهی هزینه، تبلیغات NFT خود را به آن‌ها بسپارید. همچنین شما این امکان را دارید که در کانال‌ها و وب‌سایت‌ها تبلیغ کرده و NFT خود را به مردم معرفی کنید.

سایر راه‌های تبلیغ و فروش NFT

علاوه بر موارد ذکرشده، راه‌های دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید برای تبلیغ و فروش NFT  خود از آن استفاده کنید. در این بخش، برخی از آن‌ها را به‌اختصار نام می‌بریم. اگر شما می‌خواهید بدانید که چگونه NFT خود را تبلیغ کنیم می‌توانید به این گزینه‌ها هم بیندیشید.

چگونه NFT بفروشیم؟

  • ساخت یک تیزر جذاب برای NFT خود: شما می‌توانید توضیح کوتاهی از NFT خود به نمایش بگذارید تا مردم بدانند که NFT شما درباره چیست.
  • توجه به هنرهای برجسته در بازار NFT: شما می‌توانید از هنرهای برجسته و مشهوری که در بازار NFT وجود دارد، برای تبلیغ NFT خود استفاده کنید.
  • درخواست حمایت از طرف همکاران: خوب است که از همکاران و دوستان خود در این حوزه بخواهید که از NFT شما حمایت کنند.

سخن نهایی

چگونه NFT بفروشیم ؟ این سؤال، یکی از موضوعات چالش‌برانگیز در حوزه ارزهای دیجیتال است که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کند. ما در این نوشتار، نحوه فروش توکن NFT را برای شما عزیزان شرح دادیم. با استفاده از روش‌های مذکور، شما می‌توانید به‌راحتی NFT خود را با قیمت خوبی به فروش برسانید. هزینه استفاده از تمام این روش‌ها بسیار پایین است؛ بنابراین، از آن‌ها کمک گرفته و در کسب‌وکار خود موفق شوید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منابع:

نظر شما درباره این مقاله چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر