;
coinex

NFT رایگان ؛ راه های کسب NFT مجانی

اخیراً دنیای ارزهای دیجیتال رونق بسیار زیادی دارد. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن NFT رایگان هستید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

 

NFT رایگان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. همان طور که می‌دانید، اخیراً دنیای ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری داشته است و به همین دلیل هم افراد زیادی قصد دارند از آگاهی داشته باشند. اگر شما هم می‌خواهید این توکن‌ها را به‌صورت رایگان دریافت کنید، ما را تا انتها همراهی کنید. همچنین از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید.

اگر شما هم با نام NFT آشنایی دارید، متوجه هستید که این مفهوم چه جایگاه بزرگی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. در طول زمان، این ارزهای دیجیتال و توکن‌ها میلیون‌ها دلار فروش داشته‌اند و افراد بسیار زیادی برای خریدوفروش آن‌ها اقدام کرده‌اند. به همین دلیل هم تقاضا برای دریافت NFT بسیار بالاست. ازاین‌رو، بهتر است که شما از راه‌های دریافت این توکن‌ها را بدانید.

NFT رایگان

با رشد روزافزون بازار رمزارزها و استفاده زیاد از NFT ها، ایده‌های متنوعی درباره خریدوفروش توکن‌های غیر قابل معاوضه در ذهن مردم ایجاد شده است. برخی از افراد به دنبال این هستند که مفهوم NFT را بدانند و برخی دیگر هم می‌خواهند این توکن‌ها را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

NFT رایگان

برای این‌که بدانید توکن‌ها به چه صورت کار می‌کنند، خوب است که بدانید پرفروش‌ترین و گران‌ترین NFTها کدام‌اند. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا محبوب‌ترین NFT را شناخته و راه‌های دریافت رایگان آن‌ها را کسب کنید. آینده NFTها در سال 2022 هم به پیش‌بینی این موضوع می‌پردازد و شما می‌توانید با خیال آسوده‌‎تری به سرمایه‌گذاری در این توکن‌ها بپردازید. شما با سرمایه‌گذاری در NFT می‌توانید سود قابل‌توجهی از توکن‌های غیر قابل معاوضه به دست آورید.

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که قصد دارید پا به عرصه خریدوفروش NFT بگذارید، به این نوشتار توجه کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید دریافت NFT رایگان کاملاً ممکن است و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه، این توکن‌ها را دریافت کنید. ازاین‌رو، بسیار مهم است که شما از بهترین راه‌های دریافت فرصت از دریافت NFT را بدانید. زیرا این کار می‌تواند از میران خطرات موجود برای سرمایه‌گذاری شما بکاهد.

همان طور که تاکنون متوجه شدید، دریافت NFT یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید از آن آگاهی داشته باشید. پس بیایید نگاهی به راه‌های دریافت NFT بپردازیم تا شما بتوانید به‌راحتی و بدون پرداخت هزینه‌های زیاد، توکن‌های غیر قابل معاوضه دریافت کنید. در ابتدا، بهتر است بدانید که NFT چیست و چه مفهومی دارد.

NFT رایگان

NFT چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای برخی از افراد مبتدی پیش بیاید، این است که مفهوم NFT چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر شما هم با این اصطلاح آشنا نیستید و فقط نام آن را شنیده‌اید، به این بخش توجه بفرمایید. NFT یک کلمه پرتکرار و پرطرفدار است که احتمالاً اغلب افراد حداقل یک‌بار نام آن را شنیده‌اند. در طول زمانم، علاقه به این نوع دارایی‌ها رشد چشمگیری داشته است.

با این‌که مفهوم و استفاده از این اصطلاح چندان جدید نیست، نحوه استفاده از آن ممکن است در طی زمان تغییر کرده باشد. به همین دلیل هم لازم است تا شما نحوه دریافت NFT رایگان را بدانید. این موضوع می‌تواند به موفقیت شما کمک بسزایی کند.

خوب است بدانید که NFT همان توکن غیر قابل معاوضه است؛ این بدان معنی است که هر توکن بسیار منحصربه‌فرد است و شما نمی‌توانید آن را با سایر توکن‌ها تعویض کنید. این توکن‌ها درواقع عناصر دیجیتالی هستند که روی بلاک‌چین واقع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

اگر می‌خواهید بدانید که بلاک‌چین چیست، لازم به ذکر است که بلاک‌چین‌ها درواقع مانند یک دفترچه گزارش کار می‌کنند که تمام تراکنش‌ها را در رایانه متصل به خود ذخیره می‌کنند. به بیانی دیگر، بلاک‌چین مانند یک دفتر کل عمومی کار می‌کند که به هرکسی امکان تأیید و بررسی NFT را می‌دهد.

NFT رایگان

همان طور که گفتیم، هر NFT کاملاً منحصربه‌فرد است و بسیار کمیاب هستند. شما می‌توانید این توکن‌ها را با استفاده از ارز فیات یا ارزهای دیجیتال مختلف، خریداری نمایید. هرکسی می‌تواند این NFT را مشاهده کنند؛ اما هیچ‌کس به‌جز مالک آن نمی‌تواند دسترسی کامل به NFT  داشته باشد و آن را به فروش برساند.

اخیراً بازار ارزهای دیجیتال رشد خوبی داشته‌اند. بدین ترتیب، شما می‌توانید هنرهای دیجیتالی، زمین‌های مجازی یا اقلام دیجیتالی را با استفاده فیات یا ارزهای دیجیتال خریدوفروش کنید. ازاین‌رو، کاربران بازارهای دیجیتالی به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند این NFTها را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

بررسی بازار NFT

برای اطلاع از دریافت NFT رایگان خوب است بدانید که دارایی‌های دیجیتالی که در بلاک‌چین فهرست شده‌اند، مفهوم چندان جدیدی نیستند و بسیاری از افراد با آنا آشنایی دارند. برای مثال، برخی از بازی‌های بلاک‌چینی مانند Spells of Genesis از سال 2017 وجود داشته‌اند. کارت‌های میم Rare Pepe هم از همان زمان وجود دارد.

بااین‌حال، محبوبیت NFT در چند سال اخیر شروع شده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ارزش بازار NFTها در سال 2021 به 41 میلیارد دلار رسید که رقم بی‌سابقه‌ای بود. از سوی دیگر، بازار هنرهای دیجیتالی هم به ارزش 50 میلیارد در همان سال رسید. رشد NFTها مستلزم پیشرفت قابل‌توجهی در این بازار است.

NFT رایگان

یک مطالعه در این حوزه انجام شد و ارزش کل بازار NFT را نزدیک به 100 میلیون دلار تخمین زد. این روند تا حد زیادی به دلیل بالا رفتن حجم پول در بازار NFT هاست. یکی دیگر از دلایل رشد NFT ها، افزایش علاقه افراد و سرمایه‌گذاران به آن‌هاست.

رشد بازار NFT

ازآنجاکه قیمت و ارزش NFTها روزبه‌روز در حال افزایش یافتن است، آیا بدان معنی است که موقعیت برای سرمایه‌گذاری در این حوزه هم کاملاً مناسب است؟ جواب ما به این سؤال، مثبت است و کارشناسان اعتقاد دارند که می‌توان از NFTها برای سرمایه‌گذاری استفاده کرد. اما برای درک بهتر این موضوع، بهتر است که اطلاعاتی درباره رشد بازار NFTها کسب کنید. این موضوع تأثیر زیادی بر دریافت NFT رایگان دارد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید یک گیف متحرک از Nyan Cat که میم مربوط به سال 2011 بود، در اوایل همان سال به قیمت بیشتر از 500000 دلار به فروش رسید. چند هفته بعد هم خواننده Grimes هنر دیجیتالی خود را به قیمت بیشتر از 6 میلیون دلار فروخت. تنها هنرهای دیجیتالی نیستند که بازار بسیار خوبی دارند؛ جک درسی، بنیان‌گذار توییتر، یک NFT را در اولین توییت خود با قیمت 2.5 میلیون دلار به فروش رساند.

بیشتر بخوانید:

پروژه توکن CryptoPunks در سال 2017 ایجاد شد و پس از آن هم اقلام دیجیتالی مربوط به آن به مجموعه‌های دیجیتالی ارزشمندی تبدیل شدند. سازنده این پروژه، Larva Labs بود که در ابتدا 10000 قطعه هنری خود را به‌‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار داد. هر یک از آن‌ها منحصربه‌فرد بودند و ویژگی‌های مخصوص به خود را داشتند و با یکدیگر متفاوت بودند. ازآنجاکه برخی از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌‎فردتری داشتند، باعث شد که CryptoPunks ارزش بیشتری داشته باشند.

NFT رایگان

از آغاز سال 2021 که شروع محبوبیت NFTها بود،  CryptoPunksها هم رشد چشمگیری داشتند. به‌طوری‌که در ماه مارس، دو مورد از این هنرهای دیجیتالی به قیمت 7.5 میلیون دلار به فروش رسیدند. هفت مورد جدید دیگر هم در چند ماه گذشته با قیمت بیشتر از یک میلیون دلار فروخته شدند.

بر اساس کاربرد و ماهیت پروژه‌ها، ممکن است برخی از NFTها ارزان‌تر و برخی دیگر هم گران‌تر باشند. اکنون بیایید نگاهی به راه‌های دریافت NFT مجانی بیندازیم. شاید افراد زیادی می‌خواهند بدانند که چگونه می‌توان فرصت‌های جدیدی برای یافتن NFT رایگان پیدا کرد. پس بادقت به ادامه این نوشتار توجه فرمایید.

چگونه به طور رایگان NFT دریافت کنیم؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای برخی از افراد پیش بیاید، این است که چگونه به طور رایگان NFT دریافت کنیم؟ در این بخش، ما راه‌های دریافت NFT مجانی را برای شما شرح می‌دهیم. راه‌های متفاوتی برای دریافت NFT به‌صورت رایگان وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از معمول‌ترین روش‌های معمول دریافت این NFTها، انجام بازی‌های بلاک‌چینی است. به این منظور، شما می‌توانید نگاهی به لیست بهترین بازی‌های Play to Earn برای کسب درآمد در سال 2022 بیندازید. به‎‌علاوه، بهترین بازی‌های NFT برای کسب درآمد هم می‌تواند به شما کمک بسزایی کند.

همان طور که می‌دانید، توکن‌ها اقلام دیجیتالی این بازی‌ها هستند که شما می‌توانید برای کسب درآمد از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، راه‌های دیگری هم برای دریافت توکن‌ها به‌صورت رایگان وجود دارد؛ برای مثال، شما می‌توانید NFTها را ضرب کرده و مقدار بیشتری کسب کنید. پلتفرم اوپن سی یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین برنامه‌های معاملاتی برای NFT به شمار می‌رود.

NFT رایگان

این پلتفرم، از راه‌های زیادی برای ارائه NFT به کاربران خود استفاده می‌کند. بسیاری از افراد از ما می‌پرسند که چگونه به طور رایگان NFT دریافت کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال، به ادامه این نوشتار توجه فرمایید. در اینجا، برخی از مهم‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها برای دریافت NFT رایگان را مشاهده می‌کنید.

دریافت NFT رایگان از طریق بازی‌های P2E

یکی از رایج‌ترین راه‌های کسب NFT به‌صورت رایگان، استفاده از بازی‌های کسب درآمد است. شما می‌توانید در این این‌گونه بازی‌ها ثبت‌نام کرده و به درآمد برسید. این بازی‌ها به طور خاص برای رسیدن به درآمد از طریق NFT ایجاد شده‌‎اند.

به بیانی دیگر، می‌توان این‌گونه گفت که این روش یکی از رایج‌ترین راه‌های دریافت NFT محسوب می‌شود. این بدان دلیل است که اقلامی که شما در بازی جمع‌آوری می‌کنید، کاربرد مستقیمی در داخل بازی دارند. وقتی شما این کار را به‌درستی انجام دهید، می‌توانید به درآمد واقعی برسید.

این روش، یکی از بازی‌های روبه‌رشد به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. بازی‎هایی مانند Sorare و FootballCoin از دیگر پلتفرم‎ها با این ویژگی‌‎ها هستند. در این بازی‌ها، شما باید NFTها را جمع‌آوری و کارت‌های رایگان دریافت کنید. سپس شما می‌توانید از این کارت‌ها برای کسب ارز دیجیتال استفاده کنید.

NFT رایگان

اخیراً بازی‌های زیادی به این ویژگی‌ها به وجود دارد. در این بازی‌ها، کاربران این امکان را دارند که NFTها را به‌صورت رایگان دریافت کنند. این NFTها به شما کمک می‌کنند که در بتازی خود عملکرد بهتری داشته باشید. برای بهره‌مندی از این ویژگی‌ها، شما باید حساب WAX خود را راه‌اندازی کنید. این امر به شما کمک می‌کند که NFTهای خود را در این حساب ذخیره نمایید. این کار کلاً چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد.

از سوی دیگر، حتی بسیاری از بازی‌هایی که تازه راه‌اندازی شده‌اند هم NFT  رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. توسعه‌دهندگان این بازی‌ها، قصد دارند با استفاده از این ویژگی‌ها بتوانند علاقه افراد به سمت خود جذب کنند. در ادامه، سایر روش‌های دریافت NFT به‌صورت رایگان مشاهده می‌کنید.

دریافت پاداش NFT

یکی دیگر از روش‌های دریافت NFT مجانی این است که شما این توکن‌ها را به‌صورت پاداش کسب کنید. اغلب اوقات، پروژه‌های NFT برای ارائه جایزه به کاربران خود، از پاداش‌هایی استفاده می‌کنند. برای مثال، بسیاری از کانال‌های ارتباطی برای ارائه پاداش به کاربران خود، از NFT استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

برای مثال، برنامه CryptomonKeys Discord به‌صورت رایگان NFT را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما این امکان را دارید که NFTها را به‌صورت رایگان و به‌عنوان جایزه دریافت کنید. این پاداش غالباً برای فعالیت کاربران در نظر گرفته می‌شوند. به بیانی دیگر، این جوایز برای تشویق کاربران بازی‌های کریپتویی برای ادامه بازی در نظر گرفته شده است.

NFT رایگان

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که این کار چه سودی برای پلتفرم‌ها دارد. خوب است بدانید که جوایز NFT برای پیشرفت بیشتر بازی استفاده می‌شوند. زیرا هرچه تعداد کاربران این بازی‌ها بیشتر باشد، احتمال موفقیت و پیشرفت آن‌ها هم بالاتر می‌رود. درنهایت، این امر موجب می‌شود که ارزش سکه و ارز دیجیتال مختص به آن بازی بیشتر از قبل شود. پس می‌توان مطمئن شد که ارائه جوایز به‌صورت NFT رایگان هم به سود کاربر است و هم به سود پلتفرم.

در پلتفرم توییتر، برخی از شرکت‌ها اعلام می‌کنند که قصد ارائه جایزه به کاربران خود را دارند. بدین ترتیب، شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به NFT دست پیدا کنید. در این میان، حتماً از هشتگ‌هایی با عنوان NFT استفاده کنید. این امر موجب می‌شود که به پست‌هایی با مضمون هدیه و جایزه برسید. درنتیجه کاربران تشویق می‌شوند که در پست مربوطه، کامنت بگذارند، آن را لایک کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. این امر باعث رشد صفحه موردنظر هم می‌شود.

ایردراپ‌های NFT

استفاده از ایردراپ‌های NFT هم یکی دیگر از راه‌های دریافت NFT مجانی است. غالباً شرکت‌های ستی با ارائه سهام به افراد، سرمایه خود را افزایش می‌دهند. همچنین سازمان‌هایی که در وب 3 فعالیت می‌کنند هم به مردم توکن‌هایی ارائه می‌دهند. مردم می‌توانند این توکن‌ها را خریدوفروش کرده و از این طریق، سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشند. این موضوع می‌تواند به موفقیت سازمان گفته شده کمک بسزایی کند.

NFT رایگان

علاوه بر این، ایردراپ‌ها می‌تواند برای ارائه توکن به کاربران استفاده شوند. این ایردراپ‌ها به‌عنوان هزینه‌های جذب مشتری برای شرکت مذکور در نظر گرفته می‌شوند البته ایردراپ‌ها طی چندین ماه به کاربران ارائه می‌شوند. NFT رایگان این ایردرا‌پ‌ها به این دلیل در نظر گرفته شده‌اند که مردم تشویق شوند تا توکن‌های خود را نگه داشته و بیشتر از قبل هم خرید کنند.

شاید برای شما جالب بشد که بدانید برخی از ایردراپ‌ها در طول زمان، ارزشمندتر از بقیه می‌شوند و افراد بیشتری برای استفاده از آن‌ها اقدام می‌کنند. از سوی دیگر، ممکن است برخی از آن‌ها هم ارزش کمتری داشته باشند.

برخی از سازمان‌ها برای جذب مشتری بیشتر، از افراد مشهور کمک می‌گیرند. برای مثال، شرکت Bored Ape Yacht Club از افراد مشهوری مانند پاریس هیلتون و جیمی فالون استفاده کرده است. این بدین صورت بود که این دو سلبریتی در سال 2022 در یک برنامه تلویزیونی، از NFT مربوط به این شرکت سخن به میان آوردند. ازآنجاکه این شرکت با استفاده از این روش توانست به موفقیت برسد، سایر سازمان‌ها به انجام این کار تشویق شدند. این بدان معناست که هنوز برای استفاده از NFT برای رسیدن به موفقیت دیر نیست.

NFT رایگان

پرورش NFT

هنوز هم برخی از افراد از ما سؤال می‌کنند که چگونه به طور رایگان NFT دریافت کنیم؟ تا اینجا، سه روش برای دریافت رایگان NFT  شرح دادیم. یکی دیگر از راه‌های رایج هم پرورش NFT است. پروژه‌های بسیار زیادی وجود دارند که کاربران را برای دریافت بیشتر NFT تشویق می‌کنند. این امر به کاربران کمک می‌کند تا NFT بیشتری برای افزایش ارزش آن خریداری کنند.

این روش شباهت بسیاری به بازی‌های قدیمی دارد. بازی‌هایی مانند کریپتوکیتیز یا اکسی اینفینیتی از این روش استفاده می‌کنند و شما می‌توانید با پرورش حیوانات، NFT رایگان دریافت کنید. هر دو پروژه یادشده محبوبیت بسیاری دارند.

هنگامی که شما یک حیوان در بازی کریپتوکیتیز را خریداری کردید، وقت آن می‌رسد که رشد کرده و تولیدمثل کند؛ در نهایت، منجر به ایجاد موجودات دیگری می‌شود. از سوی دیگر، در بازی اکسی اینفینیتی هم شما این امکان را دارید که حیوانات را پرورش داده و از آن‌ها برای شرکت در نبردها استفاده کنید بدین ترتیب، کاربران تشویق می‌شوند تا اکسی‌‎ها را پرورش داده و تمایل بیشتری به بازی نشان می‌دهند.

ضرب NFT

برای این‌که بتوانید NFT مجانی دریافت کنید، شما می‌توانید آن را برای خود ضرب کنید. این روش غالباً برای این استفاده می‌شود که قبلاً هزینه استخراج NFT بسیار بالا بود و با استفاده از این ویژگی، هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد. هزینه‌های بالا موجب دلسردی کاربران بازی‌ها و پلتفرم‌ها می‌شد. بعد از یافتن این راه، آن‌ها به استفاده از NFT تشویق می‌شدند.

NFT رایگان

با استفاده از این روش، کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان NFT  دریافت کنند. این کار روی بلاک‌چین پلی‌گان امکان‌پذیر است. نکته جالب‌توجه درباره استفاده از این روش این است که وقتی شما با استفاده از بلاک‌چین پلی‌گان این NFTها را ضرب می‌کنید، می‌توانید اقلام خود را با ارزش ETH به فروش برسانید.

به یاد داشته باشید که وقتی شما یک NFT را در پلتفرم اوپن سی ضرب می‌کنید، باید حتماً کیف پول خود را نیز به آن برنامه وصل نمایید. سپس شما می‌توانید NFTهای خود را در این پلتفرم نگه دارید. اوپن سی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا NFTهای خود را با استفاده از MATIC ایجاد کرده و بفروشند. این راه‌حل بسیار سریع است و هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند.

بعد از این‌که شما اطلاعات خود را پر کردید، برای دریافت NFT رایگان باید گزینه بلاک‌چین پلی‌گان را برای خود انتخاب نمایید. سپس باید ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که در آن شما می‌توانید برای NFT پرداخت نمایید. سپس باید آدرس کیف پول خود را وارد کرده و منتظر حرکت بعدی باشید. به یاد داشته باشید که اگر یک مجموعه اختصاصی از شما حمایت کند، شانس بیشتری برای فروش NFT خود خواهید داشت.

کلام آخر

NFT رایگان یکی از موضوعات چالش‌برانگیز این روزهای بازار ارز دیجیتال است. ما در این نوشتار، به پنج مرد از رایج‌ترین روش‌ها برای دریافت NFT به‌صورت رایگان اشاره کردیم. با استفاده از روش‌های بالا، شما می‌توانید توکن‌های زیادی را کاملاً رایگان داشته باشید و سپس با استفاده از آن بازی و سرمایه‌گذاری کنید. پس به مطالب بالا توجه کرده و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید.

مقالات مرتبط:

.

منبع: beincrypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    من در چندین ایردراپ چندتا NFT و وایت پیپر برنده شدم. لطفا راهنمایی بفرمایید کهچطور میتونم اونارو بفروشم و یا به کیف پولم منتقل کنم.
    با سپح

    پاسخ

    متاورس و NFT جفتش چرته، یه مدت سر زبان میوفته جیب یک عده پر میشه بعد کم کم نیست و نابود میشه، از این نمونه ها زیاد داشتیم، اینها استارتاپهای بدردبخوری نیستند فقط غولهایی مثل متا و فیسبوک روش تبلیغات میکنند.

    پاسخ