;
coinex

تاریخ رونمایی شیائومی 12 اولترا سرانجام فاش شد

انتشار پوستر جدید، از تاریخ رونمایی شیائومی 12 اولترا و تراشه قدرتمند این گوشی خبر داد. اگر اطلاعات این پوستر درست باشند، در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این گوشی خواهیم بود.

اخیرا تصویری از پوستر شیائومی 12 اولترا منتشر شده است. این پوستر که شبیه به پوسترهای رسمی طراحی شده، جزییاتی از پرچمدار سری شیائومی 12 را فاش می‌کند.

چند وقت پیش تصویری از Xiaomi 12 Ultra منتشر شد که از تنظیمات لایکا در دوربین این گوشی خبر می‌داد. پوستر جدید هم به وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در این گوشی اشاره می‌کند. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

تاریخ رونمایی شیائومی 12 اولترا

اخیرا عکسی از پوستر Xiaomi 12 Ultra در فضای آنلاین منتشر شده که احتمالا سرمنشا آن، شبکه اجتماعی ویبو بوده است. اگر این پوستر درست باشد، پس باید گفت تاریخ رونمایی شیائومی 12 اولترا در تاریخ 10 می (20 اردیبهشت) خواهد بود.

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X مقایسه آیفون 13 پرو مکس با آیفون 13 پرو + مقایسه هوآوی پی 50 پرو با گلکسی اس 21 اولترا

برخی افراد، این خبر را باور کرده‌اند؛‌ اما برخی دیگر از جمله افشاگر معروف، UniverseIce معتقد است که این پوستر تقلبی است. متاسفانه هنوز منشا انتشار این پوستر مشخص نیست؛ بنابراین نمی‌توان تاریخ اعلام شده را قطعی دانست.

خبرگزاری notebookcheck اعلام کرده است که با وجود تحقیقات گسترده، نتوانسته منبع فاش شدن این پوستر را کشف کند و اینکه هیچ‌کدام از مقامات رسمی شیائومی هم این پوستر را منتشر یا تایید نکرده‌اند. اما در ادامه این ماجرا، خبرهایی هم از کاهش قیمت شیائومی 11 اولترا به گوش می‌رسد. این گوشی که سال گذشته راه‌اندازی شده، نسل قدیم شیائومی 12 اولترا محسوب می‌شود.

شیائومی معمولا زمانی قیمت نسل‌های قدیمی را کاهش می‌دهد، که زمان راه‌اندازی نسل‌های جدید نزدیک باشد. بنابراین، می‌توان پیش‌بینی کرد که شیائومی 12 Ultra به‌زودی رونمایی می‌شود.

بد نیست بدانید که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس هم احتمالا در خرداد ماه رسما رونمایی می‌شود. بنابراین راه‌اندازی شیائومی 12 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در اردیبهشت، چندان باور‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی شیائومی 12 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر