;
coinex

طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا با انتشار پوستر جدید شیائومی فاش شد

گوشی دیگری از سری شیائومی 12 باقی مانده که تا چند ماه آینده رسما رونمایی می‌شود؛ Xiaomi 12 Ultra. اخیرا پوستری منتشر شده که طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا را به نمایش می‌گذارد.

پوستر جدید از طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا توسط Shadow_Leak منتشر شده است. در این تصویر می‌توانیم جزییات دقیقی از لنزها و ماژول دوربین Xiaomi 12 Ultra را مشاهده کنیم.

طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی از یک ماژول دوربین بزرگ در پنل پشتی خود بهره می‌برد. جزیره لنزها در این گوشی به شکل دایره‌ای طراحی شده و سه لنز دوربین روی آن قرار دارد.

طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا با انتشار پوستر جدید شیائومی فاش شد

با نگاه به تصویر متوجه می‌شوید که یکی از لنزها از نوع پریسکوپ تله‌فوتو است. فلش LED دوگانه هم روی ماژول دوربین قرار دارد. این پوستر همچنین از تنظیمات برند لایکا در این گوشی خبر می‌دهد که قطعا خبر خوشایندی خواهد بود.

در قسمت بالایی ماژول دوربین نوشته شده که این گوشی از قابلیت زوم 120X پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به لطف دوربین پریسکوپ تله‌فوتو امکان‌پذیر خواهد بود.

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در اسفند ماه در بازارهای جهانی راه‌اندازی شدند. این گوشی‌ها در اوایل سال 2022 در چین رونمایی شده بودند؛ اما هنوز از گوشی شیائومی 12 اولترا در هیچ بازاری رونمایی نشده و تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

برخی شایعات حاکی از آن هستند که Xiaomi 12 Ultra در ماه می (اردیبهشت) رسما رونمایی می‌شود و به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز خواهد شد. سری جدید تراشه‌‌های اسنپدراگون، توسط کمپانی TSMC تولید خواهد شد. این تراشه‌ها از لحاظ کنترل دما و اجرای کلی، عملکرد بهتری دارد.

طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا با انتشار پوستر جدید شیائومی فاش شد

از دیگر مشخصات شیائومی 12 اولترا باید به نمایشگر 6.73 اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد. گفته می‌شود که پنل نمایشگر از نوع LTPO 2.0 خواهد بود و به‌صورت خمیده طراحی می‌شود.

این گوشی با یک باتری 4900 میلی‌‌آمپرساعتی تغذیه می‌‌شود. باتری شیائومی 12 اولترا از تکنولوژی شارژ سریع 120 وات و شارژ وایرلس 50 وات پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است که در کنار لنز 48 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 48 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. سیستم عامل اندروید 12 و رابط MIUI 13 هم به‌صورت پیش‌فرض روی شیائومی 12 Ultra اجرا می‌شوند.

انتظار داریم که این گوشی به چهار اسپیکر استریو با تنظیمات Harman Kardon مجهز شود. شیائومی 12 اولترا همچنین از استاندارد IP68 برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر