coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات هواوی میت 50 با اسنپدراگون 8 نسل 1 فاش شد

اخیرا جزییاتی از مشخصات هواوی میت 50 فاش شده که از وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و رابط HarmonyOS 3 در این گوشی خبر می‌دهد. این گوشی تا دو ماه دیگر رسما رونمایی می‌شود.

هواوی چند وقتی‌است که با تحریم‌های آمریکا دست و پنجه نرم ‌می‌‌کند؛ اما همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد تا جایگاه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند حفظ کند. این کمپانی قصد تسلیم شدن ندارد و با معرفی تکنولوژی‌های جدید در گوشی‌های خود، تلاش و قدرت خود را به نمایش می‌گذارد. هواوی میت ایکس 3، یکی از نمونه‌های تلاش هواوی است.

این گوشی تاشوی به‌زودی رونمایی می‌شود و در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون 888 و کایرین 9000 فورجی راه‌اندازی خواهد شد. گوشی دیگر این کمپانی، هواوی میت 50 است که احتمالا در تیر ماه آینده راه‌اندازی می‌شود. اخیرا جزییاتی از مشخصات این گوشی فاش شده که آنها را با شما به اشتراک می‌‌گذاریم.

مشخصات هواوی میت 50

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که Huawei Mate 50 به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و سیستم جدید HarmonyOS 3 مجهز خواهد شد. تقریبا یک ماه قبل بود که مشخصات رابط کاربری HarmonyOS 3 در شبکه تلویزیونی چینی منتشر شد.

مشخصات هواوی میت 50 با اسنپدراگون 8 نسل 1 فاش شد

هواوی در این تبلیغ تلویزیونی اعلام  کرد که این رابط کاربری تا یک سال آینده رونمایی می‌شود؛ و حالا که منتظر راه‌اندازی هواوی میت 50 هستیم، می‌‌توان پیش‌بینی کرد که HarmonyOS 3 همراه با این گوشی منتشر می‌شود.

اما درباره مشخصات هواوی میت 50 باید گفت که این گوشی از لحاظ قابلیت‌های دوربین، عملکرد بهتری نسبت به سری P50 دارد. گوشی‌های سری هواوی P50 از دوربین‌های قدرتمندری برخوردارند و امتیازهای بالایی را در DxOMark به خود اختصاص داده‌اند؛ بنابراین باید منتظر قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای در سری میت 50 باشیم.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که سری هواوی میت 50 از نسخه پرو پلاس و RS برخوردار نخواهد شد؛ بلکه نسخه‌ای کلکسیونی به این سری اضافه می‌شود.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از وجود نسخه 5G در دسترس نیست و به احتمال زیاد، سری میت 50 در نسخه‌های 4G راه‌اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات هواوی میت 50 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر