;
coinex

وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری

وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری ؛ ما در این متن در ارتباط با کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری با شما سخن صحبت خواهیم کرد. حال در امتداد متن به شما خواهیم گفت وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری کیست؟ چه کمکی می‌تواند به شما بکند. اگر مایل هستید به پاسخ سؤالات خود دست پیدا کنید در امتداد این مطلب با ما همراه باشید.

انجام ساخت و ساز در داخل شهرها و در تمامی کشورهای دنیا حاوی شرایط و ضوابط مخصوص به خود است که اگر هر یک از شهروندان این ضوابط را زیر پا گذارند به واسطه قانونگذار جریمه خواهند شد. مطابق با ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها کلّیه مالکین اراضی و املاک موجود در چهارچوب خدماتی میبایست پیش از ساخت و ساز جهت اخذ پروانه ساخت از شهرداری‌ ها عمل نمایند. حال شهرداری مکلّف است که با به انجام رساندن وارسی های لازم نسبت به صدور پروانه و یا پیش‌گیری از ساخت اقدام فرماید. آیا شما می خواهید با وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری بیشتر آشنا شوید. پس به شما توصیه می کنیم تا پایان این مطلب از ما در وکیل علی حاتمی راد همراه ما باشید.

جوانب مختلف کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری

در کشور ایران و همچنین دیگر کشورهای جهان، ضوابط ویژه‌ای در ارتباط با ساخت و ساز شهری لحاظ شده است. بله در کشور ما یکی از این ضوابط کمیسیون ماده صد شهرداری می‌باشد. بنابر این کمیسیون شهرداری هیچ صاحب خانه و یا زمینی نخواهد توانست بدون دریافت جواز از شهرداری‌ ها یا به عبارتی صریح همان اخذ پروانه ساخت در چهارچوب شهری یا حریم آن به تخریب ملک یا ساخت و ساز آن اقدام فرماید.

حال به هنگامی‌که فردی بدون دریافت جواز مربوطه به هر یک از موارد یاد شده اقدام نماید، شهرداری اختیار خواهد داشت که مانع از ساخت و ساز فرد موردنظر شود و به توقف عملیات مربوطه مبادرت ورزد. البته بهتر است خاطر نشان شویم که شهرداری تنها می‌تواند از اقدامات متخلّفانه پیش‌گیری نماید. ولو در ارتباط با تخریب یا جریمه شخص کمیسیون ماده صد شهرداری اتخاذ تصمیم کند.

نحوه محاسبه جریمه توسط وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری

متخلّفان ساختمانی مطابق با ماده صد شهرداری جریمه خواهند شد و نحوه محاسبه جریمه ماده صد شهرداری  هم به سهولت امکان‌پذیر نیست. حال آن که در پروژه‌های بسیار گسترده و وسیع ساختمانی محاسبه میزان جریمه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. حال از سویی می‌تواند در کاهش میزان هزینه‌ها نقش پررنگی را هم ایفاء کند. در این قبیل موارد است که پرونده به وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری واگذار می گردد تا بتواند مقدار اضرار مالی را به حد چَشم‌گیری کاهش دهد.

البته بهتر است خاطر نشان شویم که، برای عملیات ساختمانی حکم بنابر تخریب ملک صادر خواهد شد. حال چه خواهد شد؟ ضررهای مالی وارد آمده به صاحب ملک و دنیایی از غم و اندوه روبه‌روی او! ولو زمانی که یک وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری در این مسیر گام بگذارد، می‌تواند به خوبی از مؤکل خود دفاعیات لازم را به عمل آورد و حال در برخی از موارد هم مانع از صدور حکم تخریب بشود!

هر کدام از وکلا در زمینه قانونی خاصی تجربه و علم دارند. یکی در حوزه خانواده و دیگری در بخش جنایی و این نیز در حیطه انواع قوانین و تبصره‌ها و بندها به حالتی که می‌تواند نظر کمیسیون ماده صد را دگرگون سازد. از سویی وکیل خانواده  می‌تواند کمک کند تا روند رسیدگی به پرونده سریع‌تر به جلو برود.

وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری

شیوه‌ی رسیدگی به پرونده در کمیسیون ماده صد شهرداری چگونه است!

این کمیسیون به عبارتی حاوی دو کمیسیون بدوی و تجدیدنظر می‌باشد که در ابتدای امر پرونده‌ها‌ به واسطه‌ی کمیسیون بدوی مطرح می‌گردد و بدان رسیدگی می‌شود. کمیسیون بدوی شامل اعضای مختلفی است که تمامی امور و جوانب به رأی و نظر ارائه شده از سوی آنها بستگی خواهد داشت.

شهروندانی که پرونده مربوط بدان‌ها به کمیسیون ماده صد شهرداری بدوی ارجاع داده می‌شود، خواهند توانست به جهت دفاع از خویش یک لایحه‌ای کتبی تهیه و ارائه دارند. به عبارتی می‌توان به تصمیمات نیز نتایج اعلام گردیده ضمن کمیسیون بدوی اعتراض به عمل آورد تا باری دیگر کمیسیون تجدیدنظر مورد وارسی قرار بدهد.

به هنگام اعتراض به رأی کمیسیون ماده صد شهرداری فرد از زمان ابلاغ رأی تنها ده روز مهلت جهت تقاضا به کمیسیون تجدیدنظر دارد. لازم به بیان است که هیچ نوع تغییری نمی‌توان ضمن تصمیمات کمیسیون تجدیدنظر به عمل آورد. بنابراین رأی صادر شده از جانب این کمیسیون قطعی بوه و قابل اجراء است.

کار خود را به بهترین وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری بسپارید.

اتخاذ یک وکیل متبحر در زمینه دیوان عدالت اداری مناسب و مطلوب جهت رسیدگی بدین امورات به شدّت حائز اهمیت است. آیا می‌دانستید یک وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری جهت آن که بتواند پرونده را بهترین شیوه‌ی ممکن به پیش ببرد، لازم است برخی از خصوصیات را داشته باشد! از جمله آن را ما می‌توانیم در؛ تبحر در مباحث شهرداری و همچنین کمیسیون ماده 100 شهرداری، تسلط کافی نسبت به عملیات ساختمانی و ساخت و ساز بنا و… اشاره کرد. توصیه می‌کنیم جهت انتخاب وکیل متبحر و متخصص در این حیطه  به موارد بیان شده در قسمت ذیل به خوبی توجه نمایید؛

  • هزینه مربوط به مشاوره اوّلیه.
  • سابقه کاری وکیل و قیمت اعلام شده از جانب او.
  • نگاهی به نظر دیگر کاربران درباره او و امـــتیاز آنها بدو.

وکیل کمیسیون ماده صد شهرداری

برای داشتن وکیل، لازم است به چه میزان هزینه کنیم!

در ارتباط با مقدار حق الزحمه وکیل دیوان عدالت اداری جهت رسیدگی به پرونده‌های که مربوط به تخطی و تخلّفات شهرداری است، هزینه مربوطه حدوداً هشت الی ده درصد ثمن مورد مطالبه خواهد بود. هم‌ اکنون وب سایت های بسیاری به چَشم می‌خورد که در حیطه‌ی وکالت و پذیرش پرونده‌های حقوقی به فعالیت می‌پردازند. صفر تا صد کمیسیون ماده 100 شهرداری را شما دوستان عزیز می‌توانید مازاد بر مراجعه به صورت حضوری از خدمات ما به صورت اینترنتی درون وب سایت بهره‌مند شوید.

آیا شما نیازمند مشاور حقوقی ه در این زمینه می‌باشید؟ اگر شما مایل هستید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، می‌توانید با ما در وکیل علی حاتمی راد همراه باشید. ما می‌توانیم پاسخ‌گوی تمامی سؤالات شما در این حیطه باشیم. از سویی شما می‌توانید بعد از اطمینان خاطر از دانسته‌های حقوقی ما، به ما اعتماد کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر