;
coinex

تبلت ویوو پد با نمایشگر OLED و تراشه قدرتمند رونمایی شد

تبلت ویوو پد همراه با گوشی ویوو ایکس نوت و گوشی تاشوی ویوو ایکس فولد رسما در چین رونمایی شد. ویوو با معرفی این دستگاه درواقع ورود خود را به بازار تبلت‌ها اعلام کرده است.

این تبلت از مشخصات رده‌بالایی برخوردار است که ازجمله آنها می‌توان به رفرش ریت بالا، اسنپدراگون سری 8، شارژ سریع و پشتیبانی از قلم استایلوس اشاره کرد. این تبلت قرار است با دستگاه‌هایی مثل OPPO Pad ،Xiaomi Pad 5 و Samsung Galaxy Tab S7 FE رقابت کند.

باید دید که آیا مشخصات ویوو پد می‌تواند رقابت پر چالشی را با دستگاه‌های هم‌رده خود آغاز کند یا خیر.

مشخصات ویوو پد و ویژگی‌ها

تبلت Vivo Pad از نمایشگر 11 اینچی OLED با رزولوشن 2.5K برخوردار است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین با قلم استایلوس سازگار است و به کمک قطعه مغناطیسی به دستگاه متصل می‌شود. قلم استایلوس ویوو با اسم Vivo Pen معرفی شده است.

تبلت ویوو پد با نمایشگر OLED و تراشه قدرتمند رونمایی شد

تبلت ویوو با خطوط صاف و ظریف طراحی شده و یک ماژول دوربین مستطیلی هم در پنل پشتی آن دیده می‌شود. این تبلت به چهار اسپیکر با قابلیت پشتیبانی از Dolby Atmos مجهز است.

در پنل پشتی و روی ماژول این تبلت، دو لنز دوربین قرار گرفته است. این تنظیمات دوربین از یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید تشکیل شده‌اند. نمای جلویی تبلت هم از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات فنی تبلت ویوو پد باید به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 870 و پردازشگر گرافیکی Adreno 650 اشاره کرد. این گوشی همراه با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. وظیفه روشن نگه داشتن تبلت هم بر عهده یک باتری 8040 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 44 وات بهره می‌برد.

تبلت ویوو پد اندروید 11 را به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. اما درباره قابلیت‌های اتصال Vivo Pad باید گفت که از پورتUSB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، وای فای، بلوتوث و NFC برخوردار است.

قیمت تبلت ویوو پد

این دستگاه در رنگ‌های آبی،‌ مشکی و سفید عرضه می‌شود. قیمت تبلت با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی در بازار چین، تقریبا 392 دلار است. نسخه‌ مجهز به رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت 471 دلار عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که این دستگاه به غیر از بازار چین، در کدام‌یک از بازارهای جهانی راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات تبلت ویوو پد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر