;
coinex

چهار مدل گوگل Pixel 6a تاییدیه FCC را دریافت کردند؛ گوگل بازارهای بیشتری را پوشش می‌دهد

گوگل Pixel 6a گوشی دیگری از سری پیکسل 6 است که اخیرا شایعات زیادی از آن به گوش می‌رسد. اخیرا چهار مدل از این گوشی در پلتفرم FCC دیده شده که از راه‌اندازی آن در بازارهای بیشتر خبر می‌دهد.

چند ماهی است که از عرضه گوگل پیکسل 6 می‌گذرد و حالا باید منتظر نسخه مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده این خانواده باشیم؛ گوگل پیکسل 6a.

گوشی گوگل پیکسل 5a از سری Pixel 5، سال گذشته راه‌اندازی شد و برخلاف گوشی‌های پیکسل 3a و 4a تنها در بازار آمریکا و ژاپن به فروش ‌رسید. به این ترتیب، بسیاری از کاربران در بازارهای جهانی نتوانستند از نسخه میان‌رده سری پیکسل 5 بهره‌مند شوند. حالا با تایید چهار مدل گوگل Pixel 6a به نظر می‌رسد که این‌بار، بازارهای بیشتری تحت پوشش قرار می‌گیرند.

عرضه گوگل Pixel 6a در بازارهای جهانی

گوشی گوگل پیکسل 6 با استقبال خوبی مواجه شد. اینطور که از شواهد پیداست، تراشه جدید کمپانی گوگل که با اسم رسمی Tensor راه‌اندازی شده، توانسته رضایت کاربران پیکسل 6 را جلب کند. با این اوصاف، چندان عجیب نیست که گوگل بخواهد تراشه تنسور خود را در یک گوشی دیگر نیز روانه بازار کند.

چهار مدل گوگل Pixel 6a تاییدیه FCC را دریافت کردند؛ گوگل بازارهای بیشتری را پوشش می‌دهد

خبرگزاری MySmartPrice اخیرا فهرستی از FCC را منتشر کرده که چهار گوشی با شماره مدل‌های A4RGB62Z ،A4RG1AZG ،A4RGX7AS و A4RGB17L در آن دیده شده‌اند. این خبرگزاری مدعی شده که حداقل یکی از این چهار گوشی، مستقیما با اسم برند Pixel 6a در ارتباط است.

سه گوشی (A4RGB62Z ,A4RG1AZG ,A4RGX7AS) از لحاظ مشخصات فرکانس باند تقریبا یکسان هستند و هر‌سه به‌طور همزمان در پلتفرم FCC دیده شده‌اند. این موارد نشان می‌دهند که هر سه گوشی، مربوط به گوشی گوگل Pixel 6a هستند. اطلاعات مختصری هم از گوشی چهارم با شماره مدل A4RGB17L در این فهرست دیده شده که با خانواده Pixel 6a ارتباط دارد.

اما دلیل چهار مدل گوشی چیست؟ در جواب باید گفت که گوگل در گوشی‌های سری پیکسل در سال‌های قبل هم تقریبا همین کار را کرده و گوشی‌های خود را با مدل‌های مختلف از جمله فرکانس باند، mmWave و موارد دیگر راه‌اندازی می‌کند. به این ترتیب، این گوشی‌ها در بازارهای مختلف جهان که از باند، قابلیت‌های اتصال و فرکانس‌های رادیویی مختلفی برخوردارند، پشتیبانی می‌شوند.

در برخی گزارش‌ها به تفاوت مدل‌های گوشی گوگل Pixel 6a اشاره شده است. برای مثال، مدل GX7AS از باندهای n38 و n41 در اتصال 5G پشتیبانی می‌کند؛ درحالیکه مدل G1AZG قابلیت mmWave 5G را ارائه می‌کند.

هنوز مشخص نیست که این گوشی‌‌ها در کدام بازارها راه‌اندازی می‌شوند. گوگل با راه‌اندازی سری A، بیشتر روی قابلیت‌های مقرون‌به‌صرفه تمرکز کرده و جالب است که ببینیم گوشی‌های بیشتری را با قابلیت اتصال mmWave راه‌اندازی می‌کند؛ قابلیتی که هزینه نسبتا بالاتری دارد.

در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای رونمایی از این گوشی مشخص نشده است؛ اما فاش شدن مشخصات آن و دریافت تاییدیه FCC نشان می‌دهد که یک گام دیگر به راه‌اندازی این گوشی نزدیک‌تر شدیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره Google Pixel 6a چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر