;
coinex

وان پلاس تایید کرد؛ وان پلاس ایس و وان پلاس 10R یک گوشی هستند

وان پلاس رسما اعلام کرد گوشی‌های وان پلاس ایس و وان پلاس 10R یک گوشی هستند. برخی از بازارها این گوشی را با اسم رسمی OnePlus 10R و برخی دیگر با اسم OnePlus Ace عرضه می‌کنند.

چند وقتی است که اطلاعات مختلفی از گوشی‌های وان پلاس منتشر می‌شود و هر روز که به رویداد رسمی این کمپانی نزدیک‌تر می‌شویم، جزییات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. این کمپانی اخیرا خبری را تایید کرده که از مدت‌ها پیش، آن را پیش‌بینی کرده بودیم.

آنچه از وان پلاس ایس و وان پلاس 10R می‌دانیم

وان پلاس رسما تایید کرد که قصد دارد یک گوشی را با دو اسم OnePlus Ace و OnePlus 10R در بازارهای مختلف راه‌اندازی کند. وان پلاس ایس فقط برای بازار چین طراحی شده و 10R در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

وان پلاس تایید کرد؛ وان پلاس ایس و وان پلاس 10R یک گوشی هستند

وان پلاس همچنین اعلام کرد علیرغم اینکه هر دو یک گوشی هستند، اما همزمان رونمایی نمی‌شوند. وان پلاس ایس در 21 آوریل (1 اردیبهشت) رسما در چین عرضه می‌شود و تاریخ رونمایی وان پلاس 10 آر برای 28 آوریل (8 اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.

این کمپانی پیش از این، از برگزاری یک رویداد در 28 آوریل خبر داده بود که در آن از گوشی OnePlus Nord CE  Lite و OnePlus Nord Buds رونمایی خواهد کرد.

علیرغم اینکه OnePlus Ace و OnePlus 10R یک گوشی هستند، اما احتمالا برخی از مشخصات آنها متفاوت خواهد بود. برای مثال، وان پلاس ایس احتمالا به تراشه دایمنسیتی 8100 و وان پلاس 10 آر به تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز می‌شوند.

وان پلاس تایید کرد؛ وان پلاس ایس و وان پلاس 10R یک گوشی هستند

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که وان پلاس 10R از نمایشگر 6.7 اینچی E4 AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره‌مند خواهد شد که از +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. برای این گوشی یک رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه 256 گیگابایتی UFS 3.1 در نظر گرفته شده است.

این گوشی در پنل پشتی هم از سه لنز دوربین برخوردار می‌شود که لنز اصلی آن 50 مگاپیکسلی است. در نمای جلویی هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات وات پلاس 10 آر / ایس باید به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 150 واتی اشاره کرد. این سیستم شارژ می‌تواند باتری کاملا خالی را در عرض 17 دقیقه، به 100 درصد برساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد وان پلاس ایس و وان پلاس 10R چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر