coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی وان پلاس ایس (OnePlus Ace) مشخص شد

وان پلاس ایس اولین گوشی از سری Ace خواهد بود که از هفته آینده، رسما کار خود را آغاز می‌کند. این گوشی با تراشه مدیاتک و سیستم شارژ 150 واتی به بازار می‌آید.

چند روز است که اخبار و گزارش‌هایی درباره گوشی جدید وان پلاس به گوش می‌رسد. این کمپانی بالاخره تایید کرد که این گوشی جدید با اسم OnePLus Ace در حال ساخت است و در 21 آوریل (1 اردیبهشت) رسما رونمایی می‌شود.

وان پلاس همچنین تصاویری از این گوشی را منتشر کرده که دقیقا با تصویری که از گوشی وان پلاس 10R منتشر شده بود، مطابقت دارد.

رونمایی از وان پلاس ایس

پنل پشتی این گوشی از یک طراحی کاملا متفاوت برخوردار است. قسمتی از پنل پشتی به‌صورت راه‌ راه طراحی شده و قسمت دیگر، کاملا صاف و یکدست است. اینطور که از شواهد پیداست، پنل پشتی از جنس پلاستیک ساخته شده است.

تاریخ رونمایی وان پلاس ایس (OnePlus Ace) مشخص شد

انتظار داشتیم کمپانی وان پلاس از یک گوشی با پنل فلزی رونمایی کند؛ اما اینطور که به نظر می‌رسد، وان پلاس ایس آن گوشی مد نظر نیست.

به غیر از طراحی متفاوت پنل پشتی،‌ ظاهر این گوشی به ریلمی جی تی نئو 3 شباهت دارد. این دو گوشی از لحاظ مشخصات هم به یکدیگر شبیه هستند که از جمله آنها می‌‌توان به سیستم شارژ 150 وات و تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8100 اشاره کرد.

برند Ace از سری OPPO Ace گرفته شده و وان پلاس هیچ مشکلی با اعتراف این موضوع ندارد. وان پلاس اعلام کرده است که اسم گوشی را از برند اوپو ایس گرفته و تلاش می‌کند گوشی‌های بهتری را نسبت به مدل‌های فعلی ایس که در بازار وجود دارند، عرضه کند.

وان پلاس همچنین گفته است که سری گوشی‌های Ace از طراحی متفاوت و رده‌بالا، کیفیت مطمئن و عملکرد قدرتمند برخوردار خواهند شد. این احتمال وجود دارد که OnePlus Ace و OnePlus 10R درواقع یک گوشی باشند که در بازارهای مختلف با دو اسم متفاوت عرضه می‌شوند.

این کمپانی قصد دارد رویدادی را در 28 آوریل (8 اردیبهشت) برای رونمایی از OnePlus Nord CE 2 Lite 5G و Nord Buds جدید برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی وان پلاس ایس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر