;
coinex

شیائومی 12 اولترا اولین گوشی خواهد بود که به سنسور Sony IMX989 مجهز می‌شود

اخیرا جزییاتی از سنسور Sony IMX989 منتشر شده است. این احتمال وجود دارد که شیائومی 12 اولترا اولین گوشی باشد که به این سنسور دوربین رده‌بالا مجهز می‌شود.

ماه گذشته گزارشی درباره دوربین Vivo X80 Pro منتشر شده بود که از وجود سنسور سونی سری IMX8 در آن خبر می‌‌داد. گفته می‌شد که این سنسور درواقع همان Sony IMX866 خواهد بود. اما اخیرا، اطلاعاتی درباره یک سنسور جدید منتشر شده که احتمالا با اسم رسمی Sony IMX989 کار خود را آغاز می‌کند.

سنسور جدید سونی در شیائومی 12 اولترا

دیجیتال چت استیشن معروف با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد که سونی قصد دارد یک سنسور 50 مگاپیکسلی را در سری IMX9 راه‌اندازی کند. اسم این سنسور احتمالا Sony IMX989 خواهد بود. این افشاگر همچنین مدعی شده که این سنسور احتمالا 1 اینچی است.

شیائومی 12 اولترا اولین گوشی خواهد بود که به سنسور Sony IMX989 مجهز می‌شود

دیجیتال چت استیشم پیش از این مدعی شده بود که سنسور جدید سونی در سری IMX9 احتمالا کار خود را در گوشی شیائومی 12 اولترا شروع می‌کند. بنابراین باید انتظار داشته باشیم که Xioami 12 Ultra از قابلیت‌های عکس‌برداری فوق‌العاده‌ای برخوردار شود.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره مشخصات شیائومی 12 اولترا منتشر شده که از وجود یک نمایشگر 6.73 اینچی E4 AMOLED در این گوشی خبر می‌دهند. نمایشگر گوشی جدید شیائومی احتمالا از تکنولوژی LTPO 2.0 بهره می‌برد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند.

تنظیمات دوربین در پنل پشتی هم از ترکیب یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت OIS و لنز 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 120x تشکیل می‌شود.

قدرت پردازش این گوشی را یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تامین می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی از یک باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 120 وات بهره می‌برد. از دیگر مشخصات شیائومی 12 اولترا باید به اسپیکرهای استریو، استاندارد IP68 و اندروید 12 اشاره کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی در چه تاریخی راه‌اندازی می‌شود. شایعات حاکی از آن هستند که Xioami 12 Ultra تا پایان سه ماهه دوم 2022، یعنی اوایل تابستان رسما کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر