;
coinex

خودروی الکتریکی AITO M7 محصول هواوی را تماشا کنید

با توجه به موفقیت آمیز بودن خودرو الکتریکی AITO M5 هواوی، این شرکت قصد دارد خودروی الکتریکی دیگری با نام خودروی الکتریکی AITO M7 را به بازار عرضه کند.

خودروی الکترونیکی هواوی AITO M7 تحت عنوان SUV به بازار می‌آید که سایز بزرگ تا متوسط را داراست. این خودرو با M5 طراحی ظاهری مشابهی دارد. از مشابهت آن با M5  می‌توان به توری تهویه هوای بزرگ در سپر جلو، خط سقفی بسیار شیک و مستقیم، چراغ‌های شفاف جلویی آیرودینامیک و تزئینات کرومی رنگ در بدنه‌ اتومبیل اشاره کرد. با این خبر همراه ما باشید.

خودروی الکتریکی AITO M7

اگر بخواهیم از نظر ابعاد خودروی الکتریکی هوآوی AITO M7 را مورد بررسی قرار دهیم، باید اشاره کنیم که طول این خودرو برابر با 5020، عرض 1945، ارتفاع 1775 و فاصله‌ی بین دو محور برابر با 2820 میلی‌متر است و وزن آن به 2340 کیلوگرم می‌رسد.

خودروی الکتریکی AITO M7

مدل AITO M7، همانند مدل M5، یک سیستم قدرتمند برد گسترده است که یک توسعه دهنده 1.5T به همراه موتور دارد. هم‌چنین شرکت هوآوی حداکثر توان خالص برای تامین قدرت موتور AITO M7 را 90 کیلووات و سوخت مصرفی آن را 1.05 لیتر در 100 کیلومتر تخمین زده است.

با توجه به اطلاعت قبلی که توسط این شرکت انتشار شده بود، می‌توان تخمین زد که M7 یک خودرو با ظرفیت سرنشینی 6 نفره خواهد بود. هم‌چنین این شرکت قرار است به صورت مرتب، به روز رسانی‌های اختیاری را در M7 اعمال کند. این شرکت، به روزرسانی‌هایی از جمله پنجره‌های رنگی نیمه شفاف که مایل به خاکستری کرومی یا شیشه‌های رنگی نیمه شفاف سیاه مایل به جوهری انجام خواهد داد.

با توجه به شایعات موجود احتمالا خودرو AITO M7، در سال 2022 به بازار عرضه شود. اما با توجه به ارائه AITO M5 در ماه گذشته، انتظار می‌رود M7 نیز در اواخر سال 2022 به راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خودروی الکتریکی AITO M7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر