;
coinex

پلتفرم Looks Rare ؛ آموزش کار با مارکت پلیس جدید NFT

پلتفرم Looks Rare یکی از جدیدترین برنامه‌های خریدوفروش NFT است که برای رقابت با اوپن‌سی راه‌اندازی شده است. برای شناخت این پلتفرم، همراه ما باشید.

پلتفرم Looks Rare اخیراً برای رقابت با برنامه مشهور اوپن‎سی ایجاد شده است. باتوجه‌به توسعه روزافزون بازار ارزهای دیجیتال، تعداد کاربران آن هم روزبه‌روز افزایش می‌یابد. به همین دلیل هم نیاز به بازارهای بیشتری برای خریدوفروش این ارزها احساس می‌شود. اگر شما هم قصد ورود به حوزه خریدوفروش ارزهای دیجیتال و یا NFT را دارید، بهتر است با بازارهای مخصوص به این معاملات هم آشنا شوید. در این نوشتار، یکی از جدیدترین و مهم‌ترین بازارهای خریدوفروش NFT را برای شما شرح می‌دهیم.

اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی دارید، می‌دانید که برای خریدن یا فروختن ارزهای دیجیتال، به بازارهای به‌خصوصی نیاز خواهید داشت. به همین دلیل هم بهتر است بازارهای متفاوت را بشناسید. یکی از جدیدترین بازارهای مخصوص به این حوزه، لوکس ریر (Looks Rare) نام دارد که اخیراً راه‌اندازی شده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این پلتفرم، رقیبی سرسخت برای برنامه اوپن‌سی خواهد بود.

Looks Rare در تلاش است که به کاربران اوپن‌سی، توکن‌های رایگان ارائه دهد. این امر موجب می‌شود که روزانه تعداد زیادی افراد را به سمت خود جذب کند. ازآنجاکه بازارهای زیادی برای خریدوفروش NFT وجود دارد، بسیاری از آن‌ها در تلاش هستند که بتوانند جایگاه خوبی در میان سرمایه‌گذاران کسب کنند. Looks Rare هم جزو این دسته از بازارها به شمار می‌رود و قصد دارد با ارائه توکن NFT به سرمایه‌گذاران اوپن‌سی، کاربران این پلتفرم را به سمت خود جذب کنند.

پلتفرم Looks Rare

پلتفرم LooksRare یکی از بهترین و جدیدترین بازارهای خریدوفروش NFT است که تجربه‌ای کاملاً جدید، قابل‌اعتماد و کارآمد را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از اولین سؤالاتی که ممکن است برای برخی از شما پیش بیاید، این است که Looks Rare چیست و چه کاربردی دارد. برای پاسخ به این سؤال، باید بدانید که کسانی که قصد معامله توکن هستند، می‌توانند از این پلتفرم استفاده کرده و درعین‌حال، برای خود پاداش بگیرند.

پلتفرم Looks Rare

این برنامه، ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیار خوبی دارد که اطلاع از آن‌ها، ممکن است شما را به سمت این پلتفرم سوق دهد. پس اگر شما هم به این حوزه علاقه دارید، می‌توانید ما را تا پایان همراهی کرده و از اطلاعات آموزش کار با Looks Rare به بهترین شکل استفاده نمایید.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، لوکس ریر شباهت بسیاری به اوپن‌سی دارد. اگر شما با این برنامه آشنایی ندارید، می‌توانید نوشتار مربوط به پلتفرم اوپن‌سی (OpenSea) را مطالعه کنید. در این نوشتار، شما می‌توانید آموزش کار با بزرگ‌ترین مارکت پلیس NFTها را بهتر درک کنید. اگر به دنبال مارکت پلیس‌های بیشتری هستید، می‌توانید نگاهی بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 بیندازید. در این نوشتار، لیست بهترین سایت‌های خریدوفروش توکن غیر قابل معاوضه را بهتر بشناسید.

علاوه بر این، وب‎سایت راریبل هم یکی دیگر از پلتفرم‌های مخصوص به خریدوفروش NFT به شمار می‌رود که مانند پلتفرم Looks Rare قابلیت‌های زیادی دارد. به همین دلیل هم می‌توانید مقاله مربوط به آموزش کار با سایت Rarible را مطالعه کرده و نحوه کار با آن را یاد بگیرید.

به‌جز موارد ذکرشده، شما باید یاد بگیرید که چگونه می‌توان توکن NFT را ایجاد و از این پلتفرم‌ها استفاده کرد. به همین منظور، آموزش ساخت توکن NFT در اوپن سی (OpenSea) و راریبل (Rarible) برای شما مفید خواهد بود. مزایا و معایب این پلتفرم را در ادامه می‌بینید.

پلتفرم Looks Rare

مزایا و معایب پلتفرم Looks Rare

همان طور که تاکنون در آموزش کار با Looks Rare متوجه شدید، این پلتفرم قابلیت‌های زیادی دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. درعین‌حال، این پلتفرم مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد که باید از آن‌ها مطلع شوید. در این بخش، ما برخی از مهم‌ترین مزایا و معایبی که این پلتفرم دارد را برای شما بررسی می‌کنیم.

مزایای Looks Rare

یکی از مهم‌ترین دلایلی که بسیاری از افراد به سمت این پلتفرم روی می‌آورند، کارمزد ثابت آن است. میزان کارمزد این برنامه، به‌صورت ثابت و دو درصد است. این در حالی است که میزان کارمزد اوپن‌سی، 2.5 درصد بوده و از لوکس ریر بیشتر است. به همین دلیل هم افراد بیشتری به سمت این بازار خرید و فروش NFT روی می‌آورند.

علاوه بر این، کاربران و سرمایه‌گذاران در ازای تعامل با پلتفرم و سپرده‌گذاری ارز LOOKs که توکن بومی این برنامه است، می‌توانند پاداش دریافت کنند. همچنین لازم به ذکر است که 75 درصد از کل توکن‌ها در میان کاربران توزیع می‌شود و همه درآمدها هم به‌صورت غیرمتمرکز است.

معایب Looks Rare

اکنون وقت آن رسیده که اطلاعاتی درباره معایب این برنامه کسب کنید. اطلاع از این موضوعات می‌تواند در درک بهتر آموزش کار با Looks Rare به شما کمک شایانی کند. یکی از مهم‌ترین عیب‌هایی که در این پلتفرم دیده می‌شود، این است که در حال حاضر، هیج راهی برای خرید دارایی با استفاده از ارزهای غیرکریپتویی (مانند دلار آمریکا و این‌چنین ارزها) وجود ندارد.

پلتفرم Looks Rare

به بیانی دیگر، شما برای خریدوفروش در پلتفرم Looks Rare تنها باید از توکن بومی آن، یعنی توکن LOOKS استفاده کنید. علاوه بر این، سازندگان لوکس ریر نمی‌توانند توکن‌های خود را روی این پلتفرم ضرب کنند و همین موضوع هم یکی از اصلی‌ترین نکات منفی آن محسوب می‌شود. این موضوع در آموزش کار با Looks Rare از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیا Looks Rare توانسته امتیاز کافی را بگیرد؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که شاید برای شما سؤال باشد، این است که امتیازهای داده شده به برنامه Looks Rare چیست و سایر افراد به آن چه نمره‌ای داده‌اند؟ برای پاسخ به این سؤال، خوب است بدانید که از نظر ویژگی و قابلیت‌ها، این برنامه توانسته امتیاز 4 از 5 را کسب کند. همچنین از نظر تجربه کاربری هم توانسته امتیاز کامل، یعنی 5 را به دست بیاورد.

از سوی دیگر، این پلتفرم خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که در این حوزه هم امتیاز 4 به آن داده شد. استفاده از این پلتفرم حتی از نظر اقتصادی نیز کاملاً به‌صرفه است. به همین دلیل هم در این منظر هم توانسته امتیاز کامل را از آن خود کند. پس باتوجه‌به نکات فوق‌الذکر، این برنامه به‌طورکلی امتیاز خوبی دارد نمره آن، 4 از 5 است.

پلتفرم Looks Rare

پلتفرم Looks Rare چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است هنوز برای شما مبهم باشد، این است که Looks Rare چیست و چه زمانی راه‌اندازی شد؟ برای پاسخ به این سؤال، خوب است بدانید که پلتفرم Looks Rare دو 11 ژوئیه 2022 راه‌اندازی شد؛ پس متوجه می‌شوید که این پلتفرم تنها چند ماه است که روی کار آمده و موردتوجه کاربران قرار گرفته است. Looks Rare که برای خریدوفروش NFTها راه‌اندازی شد، توانسته بسیاری از افراد علاقه‌مند به این حوزه را به سمت خود جذب کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تنها بعد از گذشت چند هفته، تیم سازنده این پلتفرم شاهد رشد قابل‌توجهی از تعداد کاربران خود بودند. به بیانی دیگر، چند روز از اولین ما عرضه این برنامه گذشته بود که حجم معاملات در آن به OpenSea رسید. این موضع، محبوبیت بالای لوکس ریر را نشان می‌دهد.

اما به‌طورکلی، Looks Rare چیست؟ لوکس ریر هم مانند بسیاری از پلتفرم‌هایی مانند OpenSea یا Magic Eden، بازاری است که برای خریدوفروش توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFTها) راه‌اندازی شده است. بااین‌حال، Looks Rare برخی ویژگی‌های جذاب دارد که موجب شده نسبت به سایر همتایان خود، متمایزتر باشد. علاوه بر این، ازآنجاکه این برنامه ارز دیجیتال مخصوص به خود، یعنی LOOKS را دارد، منحصربه‌فردتر از سایر پلتفرم‌هایی با این عملکرد به نظر می‌رسد.

پلتفرم Looks Rare

ویژگی‌های پلتفرم لوکس ریر

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، Looks Rare یک پلتفرم معاملاتی است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که توکن موردنظر خود را یافته و خریداری نمایند. البته لازم به ذکر است که کاربرد این پلتفرم هرگز به‌اندازه اقلام دیجیتالی که اخیراً رایج شده، محبوب نبوده است. ازآنجاکه هزینه تراکنش‌های پلتفرم Looks Rare نسبتاً پایین است، تعداد کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کرده و این کاربران، از این هزینه پایین لذت می‌برند. این برنامه ویژگی‌های زیادی دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

توکن LOOKS

اکنون وقت آن رسیده که با توکن بومی این برنامه آشنا شوید. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، توکن منحصربه‌فرد این برنامه، LOOKS نام دارد که برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال، به آن نیاز خواهید داشت. توکن LOOKS یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که شما می‌‌توانید در این وب‌سایت از آن استفاده کرده و بیشتر از 1000 درصد APY به دست آورید. این موضوع نشان می‌دهد که این مقدار درآمد، بسیار بیشتر از سایر توکن‌های موجود است.

برای درک بهتر این بازار خرید و فروش NFT خوب است بدانید که وقتی این برنامه برای اولین‌بار راه‌اندازی شد، این پروژه توکن‌های LOOKS خود را به‌عنوان ایردراپ، به کاربران سایر پلتفرم‌ها ارائه می‌داد. این کار موجب افزایش شهرت Looks Rare شد و افراد زیادی از این طریق، با آن آشنا شدند.

پلتفرم Looks Rare

علاوه بر این، لازم به است که این توکن به کاربرانی که از این سیستم معاملاتی استفاده می‌کنند، به‌عنوان پاداش داده می‌شود. این امر، کاربران را به استفاده بیشتر از این پلتفرم ترغیب می‌کند. کارمزدهای این برنامه از طریق یک مکانیسم معتبر، توزیع شده و تمام 100 درصد آن‌ها به سرمایه‌گذاران تعلق می‌گیرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این ویژگی‌ها در سایر پلتفرم‌ها دیده نمی‌شود.

عرضه مجموعه در لوکس ریر

اکنون وقت آن رسیده که اطلاعاتی درباره میزان عرضه مجموعه‌ها در این پلتفرم کسب کنید. این ویژگی در پلتفرم Looks Rare به شما این امکان را می‌دهد که برای هر مجموعه NFT موجود، پیشنهاد خرید را ارائه دهید. این موضوع تأثیر زیادی در آموزش کار با Looks Rare دارد.

برخلاف سایر برنامه که کمترین قیمت تعیین شده است، سیستم مناقصه این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که قیمت را برای خود تعیین نمایید. مهم‌ترین مزیت این ویژگی این است که با استفاده از آن، شما می‌توانید در لیست قیمت ذکرشده، تخفیفی دریافت کنید؛ زیرا سایر خریداران هم در مقبل یکدیگر، پیشنهادهای دیگری می‌دهند.

پرداخت آنی حق امتیاز در Looks Rare

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برنامه را می‌توان پرداخت آنی حق امتیاز دانست. بسیاری از سازندگان NFT این ویژگی را دوست دارند؛ چراکه به آن‌ها این امکان را می‌دهد که به طور آنی، برای ساخته‌های خود پول دریافت کنند. ازآنجاکه این پلتفرم از استاندارد حق امتیاز EIP-2981 پشتیبانی می‌کند، هم خریداران و هم فروشندگان در حین معامله و تراکنش، کاملاً احساس اطمینان خواهند کرد.

پلتفرم Looks Rare

جوایز معاملاتی

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های برنامه محبوب Looks Rare را می‌توان جوایز معاملاتی آن در نظر گرفت. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، در این برنامه توکن LOOKS به‌عنوان جایزه به بسیاری از کاربران داده می‌شود. راه‌های متفاوتی برای دریافت این توکن در پلتفرم Looks Rare وجود دارد. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که برای دریافت رایگان این توکن باید چه کاری انجام داد، به این بخش توجه کنید.

کسب درآمد با معامله

یکی از ساده‌ترین روش‌ها در این برنامه، کسب درآمد با معامله است. هر بار که شما یک NFT را در این پلتفرم خریداری کرده یا به فروش می‌رسانید، می‌توانید مقداری توکن LOOKS دریافت نمایید. همان طور که مشخص است، بسیاری از افراد با استفاده از این روش به درآمد می‌رسند.

شرط‌بندی با توکن LOOKS

یکی دیگر از روش‌های رایجی که با استفاده از آن، شما هم می‌توانید توکن LOOKS دریافت کنید، شرط‌بندی است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر از 600 درصد سود کسب کنید. شایان ذکر است که تمام 100 درصد از هزینه‌های معاملات، به سهام‌داران توکن LOOKS بازگردانده می‌شود. این راه یکی از رایج‌ترین راه‌های دریافت این توکن در این بازار خرید و فروش NFT است.

ارائه نقدینگی به جفت LOOKS-ETH

روش دیگری که با استفاده از آن شما می‌توانید به درآمد توکن LOOKS برسید، این است که نقدینگی خود را به ارزهای جفت شده LOOKS و ETH ارائه دهید. این کار که در صرافی یونی سواپ انجام می‌گیرد، به شما این امکان را می‌دهد که توکن LOOKS را به‌عنوان جایزه دریافت کنید. این جایزه، جدای از پاداش‌های LOOKS عادی است.

پلتفرم Looks Rare

توزیع توکن‌های LOOKS

تا به اینجا، با روش‌های دریافت ارز دیجیتال LOOKS به‌صورت رایگان آشنا شدید. اکنون وقت آن رسیده با نحوه توزیع توکن‌ها در پلتفرم Looks Rare نیز آشنا شوید. طبق وب‌سایت رسمی این پروژه، 75 درصد از عرض کل این توکن‌ها در میان اعضای این جامعه، یعنی در بین کاربران توزیع شده است. این بار با استفاده از ایردراپ، اهدای جوایز و حق رأی انجام شد. علاوه بر این، همه درآمدها هم به‌صورت غیرمتمرکز هستند؛ زیرا تمام 100 درصد از کل کارمزد معاملات به‌وسیله سهام و سپرده‌گذاری‌ها به دست می‌آید.

تجربه کاربری Looks Rare

علاوه بر ظاهر کاربرپسند آن، برنامه لوکس ریر یک تجربه کاربری بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید توکن‌های موردنیاز خود را تجزیه‌وتحلیل کنید. با استفاده از آن، شما می‌توانید آخرین تراکنش‌ها و NFTهای ذوی بلاک‌چین را مشاهده و ردیابی کنید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که تعداد پیشنهادها و درخواست‎ها و همچنین میزان قیمت آن‌ها در این لیست ببینید.

البته لازم به ذکر است که این برنامه نسخه موبایل را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. به همین دلیل هم شما مجبور خواهید بود که از این برنامه روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود استفاده کنید. بااین‌حال، تیم سازنده آن روی نسخه موبایل آن هم کار می‌کنند تا به این برنامه اضافه شود.

پلتفرم Looks Rare

خدمات مشتریان پلتفرم Looks Rare

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره آموزش کار با Looks Rare باید بدانید، درباره خدمات آن به مشتریان است. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، لوکس ریر از این نظر توانسته امتیاز خوبی کسب کند. در این میان، گفته می‌شود که پلتفرم Looks Rare از طریق کانال خود در برنامه دیسکورد (Discord)، پشتیبانی لازم از مشتریان خود را انجام می‌دهد. این کانال به شما این امکان را می‌دهد که با سایر کاربران و همچنین تیم اصلی این برنامه، تعامل خوب و سازنده‌ای داشته باشید.

قیمت‌های Looks Rare

همان طور که می‌دانید، قیمت هم در هر برنامه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. اما وقتی صحبت از قیمت می‌شود، درک می‌کنیم که بازار Looks Rare هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر برنامه‌های مطرحی مانند اوپن‌سی دریافت می‌کند. در این بخش، بهتر با میزان هزینه این برنامه آشنا می‌شوید.

  • حق امتیاز سازنده: به سازنده بستگی دارد (بین 2.5 تا 10 درصد)
  • کارمزد فروش: ثابت 2 درصد (در مقایسه با اوپن‌سی که 2.5 درصد است)

چه کسانی باید از بازار Looks Rare استفاده کنند؟

باتوجه‌به نکات گفته‌شده در بالا، به نظر شما این بازار برای چه کسانی مناسب است و چه کسانی می‌توانند از آن استفاده کنند؟ برای پاسخ به این سؤال، باید بدانید که اگر به‌تازگی شروع به سرمایه‌گذاری کرده‌اید، بازار خرید و فروش NFT لوکس ریر انتخاب بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته می‌شود. زیرا همان طور که مشاهده کردید، این پلتفرم یک تجربه کاربری عالی، هزینه پایین و مجموعه‌های متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که به‌راحتی می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

پلتفرم Looks Rare

اگر به دنبال مکانی هستید که در آن بتوانید NFTهای خود را بفروشید، بهتر است پلتفرم Looks Rare را در نظر گرفته و از آن استفاده کنید. در این وب‎سایت شمار بسیار زیادی از کاربران را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید. علاوه بر این، در Looks Rare می‌توانید از ویژگی پرداخت آنی حق امتیاز هم بهره ببرید.

سخن نهایی

پلتفرم Looks Rare یکی از بهترین و جدیدترین پلتفرم‌های موجود برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال و NFT است که قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ما در این نوشتار از تکراتو، آموزش کار با Looks Rare را در اختیار شما قرار دادیم. اگر به دنبال یک پلتفرم یا بازار خرید و فروش NFT با اعتبار بالا و هزینه پایین هستید، پیشنهاد ما استفاده از برنامه لوکس ریر است. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید توکن LOOKS را به‌صورت جایزه دریافت کرده و به درآمد برسید.

سؤالات متداول

برنامه Looks Rare و توکن LOOKS چیست؟

Looks Rare یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به کاربران امکان ساده خریدوفروش NFT را می‌دهد. LOOKS هم توکن بومی این پلتفرم بوده که موجب افزایش قدرت این برنامه شده است.

چگونه می‌توانیم توکن LOOKS بخریم؟

برای خرید توکن LOOKS، شما باید در یک صرافی غیرمتمرکز که از توکن شما پشتیبانی می‌کند، حساب باز کنید. همچنین باید یک کیف پول هم دانلود کنید. اگر از قبل کیف پول را دانلود کره‌اید، آن را به صرافی خود متصل نمایید. اکنون می‌توانید توکن ETH را با LOOKS مبادله کنید.

آیا سرمایه‌گذاری در پلتفرم Looks Rare ارزش دارد؟

جواب این سؤال، تقریباً شخصی است. بااین‌حال، توکن LOOKS ویژگی‌هایی دارد که موجب افزایش محبوبیت و ارزش سرمایه‌گذاری در آن شده است. البته قبل از هر سرمایه‌گذاری، باید تحقیقات خود را هم انجام دهید تا از این موضوع مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید:

منبع: business2community

نظر شما درباره پلتفرم Looks Rare چیست؟ شما از کدامیک از مارکت پلیس‌های NFT استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    به چه صورتی میتوان nft را در Looks Rare مینت کرد.
    با سپاس

    پاسخ

    فقط کافیه عبارت آموزش مینت کردن در این پلتفرم رو به انگلیسی سرچ کنی

    پاسخ