;
coinex

مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا، پر قدرت‌تر از قبل!

اگر مدت زمان زیادی است که در اکوسیستم استارتاپی فعالیت دارید، حتما نام مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا به گوشتان خورده است. این مرکز از سال 1394 توسط شرکت تکفا راه اندازی شد.

ریمیا در 7 سال فعالیت خود، بیشتر از 300 رویداد کوچک و بزرگ را در اکوسیستم استارتاپی برگزار کرده است و اکنون با هویتی مستقل از تکفا به کار خود ادامه می‌دهد.

مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا، پر قدرت‌تر از قبل!

با شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های ریمیا بسیار کمرنگ تر شد. اما حالا با عادی شدن شرایط، این مرکز نیز درست مثل سابق به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. روابط عمومی ریمیا در این باره می‌گوید:

ما در مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا بیشتر از هرچیزی به دنبال ارائه آموزش‌های با کیفیت هستیم. ریمیا صرفا رویداد یا دوره آموزشی برگزار نمی‌کند، ما به علاقه‌مندان به کارآفرینی با ارائه دوره‌های آموزشی و رویدادهای ترویجی کمک می‌کنیم که در مسیر درستی قدم بردارند.

مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا

ریمیا تا به حال بیشتر از 300 رویداد در اکوسیستم استارتاپی برگزار کرده است. رویدادهای کوچک و بزرگی که هر کدام تاثیر مثبتی در توانمندسازی کارآفرینان و ترویج کارآفرینی داشته است. شاید برایتان جالب باشد که خیلی از مدیران و افرادی که در اکوسیستم استارتاپی ایران فعالیت دارند، در کارگاه‌های ریمیا شرکت کرده اند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ریمیا مراجعه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر