;
coinex

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ [+عکس در کنسرت خواننده پاپ]

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ اخیرا خبرهایی در مورد ممنوع‌الکار شدن خانم المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر به گوش می‌رسد. آیا این موضوع صحت دارد؟ با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را مطالعه کنیم.

از ممنوع الکار شدن افراد صدا و سیما همه روزه، خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد. بعد از خبر ممنون التصویر شدن سروش صحت، این بار نوبت المیرا شریفی گوینده شبکه خبر رسیده است. این مجری به صورت علنی، ممنوع التصویر شدن خود را تایید نکرد ولی با انتشار توییتی یک مهر تایید بر این خبر زد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

اولین بار محمد زارعی خبرنگار حوزه ورزش در توئیت خود، خبر ممنوع التصویر شدن المیرا شریفی را در قالب انتشار یک توییت، مطرح کرد. توییت محمد زارعی اینگونه بود: «مهم و فوری؛ المیرا شریفی، گوینده اخبار شبکه‌خبر به خاطر توییت در مورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ملی با لبنان افتاد، ممنوع‌الکار شد. خانم شریفی از مجریان شجاع صداوسیما بودند که در گذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم واکنش‌های محکمی داشتند.»

فروردین ماه سال 1401، با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی ایران و لبنان در شهر مشهد برای بانوان سرزمین‌مان رخ داده بود، این مجری توانمند در حساب شخصی خود توییتی منتشر کرد و گفت: «یک بلیت فروشی ساده را بلد نیستند انجام بدهند چه برسد به حل مشکلات کلان اقتصادی!»

از این توییت زمان زیادی نگذشت و خبر ممنوع التصویری وی در شبکه‌های اجتماعی به گوش همه رسید. در پی انتشار این خبر از سازمان مربوطه، وی هم‌چنان ساکت نماند و به این خبر واکنش نشان داد و این خبر را به نوعی با توئیت جدید خود تایید کرد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟

تایید ممنوع‌الکار شدن توسط المیرا شریفی مقدم؟

در پاسخ به این خبر، المیرا شریفی گفت:

ترم چهارم مقطع دکتری علوم ارتباطات؛ وقت گرفتن مرخصی و زمان برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است. برقرار باشید.

در حقیقت، المیرا شریفی مجری با استعداد کشور به صورت غیرمستقیم، بر ماجرای ممنوع الکاری خود و به کنار گذاشته شدن توسط سازمان صدا و سیما مهر تایید زد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟

او علاوه بر گویندگی در بخش‌های مختلف خبری شبکه خبر، اجرای برنامه صبحگاهی «چاپ اول» که این برنامه هم از شبکه خبر پخش می‌شد را نیز بر عهده داشت که پخش این برنامه هم از 17 فروردین 1400 متوقف شد!

المیرا شریفی مقدم ، گوینده شبکه خبر متولد سال 1360 در تبریز است. شریفی مقدم حدود 7 سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.

ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

عکس المیرا شریفی مقدم در کنسرت بابک جهانبخش

شریفی در صفحه اینستاگرام خود پیشتر عکسی از حضورش در کنسرت بابک جهانبخش منتشر کرده بود:

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (156 نظر)

    سلام، خبر ممنوع التصویری این گوینده توانا رو تازه شنیدم و همچنین پاسخ ایشون رو که برای ازمون دکتری مرخصی گرفتند. به نظرم باید به همین اندازه بسنده کرد. چون کارنامه خوب و درخشان این بانوی محترم آنقدر روشن و تاثیرگذار در زمینه انتشار اخبار و گویندگی هست که منتظر بازگشت قریب الوقوع ایشون به تلویزیون باشیم.

    پاسخ

    ماشاالله…
    ماشاالله….
    چقدر تحلیل گر و کارشناس داریم…
    لطفا حین رانندگی هم انقدر فرهیخته!!!!! باشید

    پاسخ

    ماشاالله…
    ماشاالله….
    چقدر تحلیل گر و کارشناس داریم…
    لطفا حین رانندگی هم انقدر فرهیخنه!!!!! باشید

    پاسخ

    مهم اینه امنیت داریم..

    پاسخ

    یکی جلو صدا سیمارو بگیره،هرچی سرمایه و نبوق بود امثال فردوسی پور هارو دلزده کرد

    پاسخ

    خانم شریفی واقعا برات متاسفم
    شما نباید یک حرف ضدامنیتی می‌زدی

    پاسخ

    سرکارخانم المیراشریفی مقدم مجری شجاع ‌و مردمی و مومنه ومتعهد شبکه خبر به هرعلتی که اکنون ازرسانه ملی کنارگذاشته شده یابرای ادامه تحصیل مرخصی گرفته باشد موردتاییدمردم هست و امیدواریم هرچه زودترتحصیلات تکمیلی مقطع دکتری خودشان را بانجام رسانده و دوباره دررسانه ملی و شبکه خبر شاهدمجری گری و گویندگی ایشان باشیم. رسانه ملی همواره به چنین نیروهای خدوم و مردمی و متدین نیازدارد و مردم هم پشتیبان اینگونه خدمتگزاران رسانه ای هستند.

    پاسخ

    ….خوب هر کاری با راهش بهتره….

    پاسخ

    خدا رو شکر

    پاسخ

    اگه واقعا به خاطر همین جمله بلیط فروشی ممنوع التصویر شده بایدگفت آب ازسرچشمه گله
    ……….

    پاسخ

    خوب شد قبل از انتخابات ۱۴۰۰ خیلی وراجیهای نابجایی داشت طوری حرف میزد که انگار در سوئد زندگی می‌کند نه در ایران چنان از قوانین و اختیارات افراد میگفت که ما تصویر میکردیم تازه از اروپا امده

    پاسخ

    خودتونم قبول دارین حکومت داری سوئدی ها بهتره…
    اونجا انسان بودن مهمه نه خودی و غیر خودی بودن

    پاسخ

    ظاهرا شما هم اره… از خودی های هستی
    کجای انتقاد از پاشیدن اسپره فلفل بصورت زنان و دختران کشورم فعالیت علیه امنیت ملی کشور است. امثال تو دوست دارن زنان تو خفقان باشد
    اگر خواهر ومادر خودتم بودن که مجروح شده بودن باز همین ز… رو میزدی
    تو این کشور هر کس حرف حقیقت رو بزنه یا در مورد چیزی که باب میل اقایون نیست جاسوس موساده ویا همکار و همفکر کشورهای متخاصمه.
    چشمها را باید شُست جور دیگر باید دید

    پاسخ

    ما اسیر دست یه عده داعشی هستیم که خودمون هم خبر نداریم…

    پاسخ

    امام علی (ع) سلام فرمودند من الذی یسکت عن الحق فهو شیطان الاخرس
    کسی که از حق بگذرد یا نادیده بگیرد شیطان بزرگ ولال هست!!! خانوم المیرا شریفی مقدم حرف دل مردم زد درود برشرفت شیر زن

    پاسخ

    دونفر در صدا وسیما مثل ایشون بودن مملکت آباد می شد
    یک انسان شریف و دلسوز وباتعهد

    پاسخ

    حرف حق تلخ هست دیگه نمی تونن واقعیت رو بپذیرن وتغییر بدن مجبورن هرمی یه حرف حق زد سریع حذفش کنن این قانون کشورماهست وگرنه تاالان کلی از رئیس ومدیران رده بالای کشورمون باید حبس ابد یا اعدام میشدن

    پاسخ

    تازه ب دوران رسیده ها

    پاسخ

    ایشون مجری توانمندی هستند. و روشنفکر و متین.

    پاسخ

    چقدر لوس و بی مزه …دیگه تا این حد انتقاد هم مردم نکنند بنده خدا مگه چی گفت مشکلات اقتصادی راه حل داره و رفع کردنش کاری نداره اگه دست مفسد کوتاه بشه

    پاسخ

    متاسفانه سرکوب و حذف کردن از رسانه میلی تمام شدنی نیست. چرا برنامه ی سروش صحت رو متوقف کردین؟ چرا خانم شریفی رو به محل کارش راه ندادین؟! مگه تلویزیون ارث پدری این این مدیرانه؟؟ رسانه برای مردمه یه برای مدیران؟!!!

    پاسخ

    کلا باید همه مردم رو ممنون التصویر کنید تا هر کاری عشقتون بکنید خدا ازتون نمیگذره

    پاسخ

    درود بر شرفت. حرف حق تلخه

    پاسخ

    حرف حق زده اگرمدیریت بلدبودن این وضع افتضاعه جامعه نبودگرانی.بیکاری.بدبختی.خودکشی مردم روانیشدن مرد.کی جواب بایدبده.تواین ماه رمضان۱۴۰۱سه خانواده بچها وشوهروزن همدیگه روقتل عام کردن.مردم روانی شدن درآمدها کم.چیزا گران.کرایه خونه هابالا…..چ

    پاسخ

    حرف حق تلخ است، دموکراسی یعنی این انتقاد سازنده نه این که نان آجر کردن ، نه صدا را در گلو خفه کردن، واقعا جای تأسف دارد افرادی بسیار نالایق و بی کفایت بر مسند قدرت نشسته و امر و نهی می کنند.

    پاسخ

    آزادی بیان تحقق پیدا کرد

    پاسخ

    با سلام.
    اولاً: کار، الف و لام(ال) نمی‌گیرد چون فارسی است.
    پس ممنوع الکار غلط است.
    ثانیاً: هر کسی باید خط قرمزهای شغلی خود را بداند پس اگر نمک می‌خورد و نمکدان می شکند باید به پِیِ نتیجه آنرا هم به تنش بمالد و پای لرز خربزه اش نیز بنشیند.

    پاسخ