;
coinex

سونی ساخت venom 3 را تأیید کرد؛ احتمال حضور تام هالند

سونی در پنل CinemaCon از ساخت Venom 3 خبر داد. به‌دنبال تایید این اخبر، برخی گمانه‌زنی‌هایی از حضور احتمالی تام هالند در این فیلم به میان آمده است.

قسمت سوم Venom در راه است! سونی پیکچرز در جریان پنل خود در سینماکان امروز، رسما خبر ساخت Venom 3 را تأیید کرد. در دو فیلم اول، تام هاردی نقش ادی براک روزنامه نگار را بازی می‌کرد که میزبان یک همزیست بیگانه به نام ونوم می‌شود و در این فرآیند قدرت‌های فوق‌العاده ای به دست می‌آورد.

هنوز هیچ تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است؛ اما طرفداران ونوم از امروز، منتظر خبرهای غافلگیرکننده خواهند بود.

ساخت Venom 3 با حضور تام هالند؟

خبر ساخت ساخت venom 3 چندان غافلگیرکننده نیست؛ زیرا دو فیلم قبلی در باکس آفیس، فروش موفقی داشتند. قسمت اول ونوم در سال 2018، 856 میلیون دلار از فروش بازارهای داخلی و بین‌المللی به دست آورد و در سال 2021، Venom: Let There Be Carnage توانست فروش 502 میلیون دلاری در سراسر جهان به ثبت رساند.

ساخت 3 venom

ونوم به عنوان یک شخصیت محبوب مارول برای اولین بار در سال 2007 در فیلم Spider Man 3  ظاهر شد. در آن فیلم، نقش ادی براک را تافر گریس بازی می‌کرد. سپس، در سال 2018، تام هاردی نه تنها در نقش ادی ظاهر شد، بلکه با صدای عجیب و طعنه آمیز خود، صداپیشگی ونوم را به عهده گرفت. برداشت از داستان دکتر جکیل و آقای هاید، فرمولی برنده برای ونوم است و طرفداران از پویایی بین ونومی تند و میزبان خشن او استقبال کردند.

در پایان قسمت دوم ونوم، ادی و ونوم را دیدیم که از یک تعطیلات خوب لذت می‌برند؛ اما تعطیلاتشان توسط برخی شیطنت‌های چندجهانی ناتمام ماند. ادی در حال تغییر به دنیای جدید، شاهد بود که جی. جونا جیمسون، هویت پیتر پارکر را به عنوان مرد عنکبوتی اعلام کرد. سپس، در یک حضور کوتاه در Spider-Man: No Way Home، ادی را در حال لذت بردن از نوشیدنی در یک بار MCU دیدیم. در حالی که دکتر استرنج با طلسمی همه دشمنان دنیای اسپایدرمن را به زمان‌های خودشان برمی‌گرداند، بخشی از سیمبیوت ونوم به‌طور ناخواسته از او جدا می‌شود. شاید در ونوم به زمان و جهان خود برگردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساخت Venom 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر