;
coinex

ایلان ماسک نتوانست به دوج کوین کمک کند

دوج کوین (Dogecoin)، میم کوین پرنوسان بازار همچنان در تلاش است تا رشد قیمتی خود را حفظ کند. خبر خرید توییتر نتوانسته به رشد دوج کوین کمک کند؛ اینطور که از شواهد پیداست، کمک ایلان ماسک به دوج کوین بی نتیجه مانده است.

در پی خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک، ارزش Dogecoin به میزان 26 درصد در بازه زمانی 24 ساعته افزایش یافت. این افزایش قیمت مدت زمان زیادی پایدار نماند. بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، دوج بیش از 9 درصد از رالی قیمتی شب گذشته خود را اصلاح نمود.

ناتوانی دوج کوین در بازپس‌گیری بالاترین قیمت تاریخی

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین همچنان 81 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود (73 سنت) در می 2021 پایین‌تر است. درست از زمان ریزش بزرگ بازار کریپتوکارنسی، این ارز موفق به بازیابی رشد اخیر خود نشده است.

کمک ایلان ماسک به دوج کوین بی نتیجه ماند

در سال‌های اخیر همواره نام ایلان ماسک را در کنار Dogecoin شنیده‌ایم. توییت‌ها و شوخی‌های ایلان اغلب باعث نوسانات قیمتی در ارز Dogecoin می‌شود. حمایت‌های او در رشد دوج کوین تأثیر بسیار زیادی داشته است.

احتمال اضافه شدن Dogecoin به توییتر به عنوان روش پرداخت

برخی از طرفداران Dogecoin اعتقاد دارند این ارز پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک به عنوان روش پرداختی درون برنامه‌ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. توییتر در حال حاضر از امکان پاداش‌دهی توسط بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند. همچنین با قابلیت Twitter Blue subscription کاربران قادر به نمایش NFT های خود در پروفایل کاربریشان خواهند بود.

در زمان نگارش این خبر، بخش عمده بازار رمزارزها اصلاح 3 درصدی را تجربه می‌کند. میم کوین معروف شیبا اینو نیز با کاهش 3 درصدی ارزش خود در 24 ساعت گذشته به قیمت 0.00002326 رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دوج کوین چیست؟  آیا این ارز قادر به بازپس‌گیری بالاترین قیمت تاریخی خود خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر