;
coinex

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) ؛ بررسی، معرفی توکن، نحوه خرید و بهترین کیف پول آن

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) موضوعی است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا ارز دیجیتال SAITAMA را بیشتر بشناسید.

ارز دیجیتال SAITAMA از ارزهای دیجیتالی است که عملکردی نسبتا خوب را از خود نشان داده است. اگرچه که ارزهای دیجیتال بیش از یک دهه است که در کنار ما هستند، ما هنوز هم در سطوح اولیه تغییر و تحولات مالی قرار داریم.

تحولاتی که جامعه را از نو می‌سازند، ثروت را باری دیگر میان همه توزیع می‌کنند و به هرکسی شانس رسیدن به استقلال مالی را می‌دهند.

باید این را نیز گفت که درست است هنوز به قله نسل بعدی سرمایه‌گذاران نرسیده‌ایم و آن را فتح نکرده‌ایم؛ اما برای تحقق امورمالی غیرمتمرکز جهانی، سرمایه‌گذاران نه‌تنها باید بر موانع تکنولوژی غلبه کنند، بلکه باید به‌سادگی متوجه شوند که پول چطور کار می‌کند.

این همان نقطه‌ای است که ارز سایتاما  وارد کار می‌شود. ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) ابزار و محتوایی را برای شما فراهم می‌کند که از طریق آن، با امور مالی راحت‌تر باشید.

در عین حال نیز بتوانید در آن سرمایه‌گذاری کرده و فرصت‌های بی‌سابقه‌ای را برای درآمدزایی خود، ایجاد کنید. اگر شما نیز مشتاق هستید تا این ارز دیجیتال کاربردی و دیگر مزایای آن را بهتر بشناسید، با ما همراه باشید تا امروز این ارز، نحوه خرید توکن سایتاما و همچنین بهترین کیف پول SAITAMA را خدمت شما معرفی کنیم.

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

ارز سایتاما یک پلتفرم و همچنین توکن جامعه محور با عملکردی فوق‌العاده است. این پلتفرم قصد دارد تا راهکارهای آموزش نسل بعد سرمایه‌گذاران را توسعه و بهبود بخشد.

بدین ترتیب سایتاما ارزهای دیجیتال را برای همه افراد، به مقوله‌ای ساده و امن، تبدیل می‌کند. بر اساس گزارشات منتشرشده از این ارز دیجیتال تاکنون، می‌توان گفت که این پلتفرم به‌خصوص بر سرمایه‌گذاران نسل زد (Gen Z) تمرکز دارد.

اگر با این سرمایه‌گذاران آشنا نیستید، باید بگوییم که سرمایه‌گذاران نسل زد، آن‌هایی هستند که در مواجه با امورمالی، احساس گیجی و ناامیدی می‌کنند.

حال چشم‌انداز ارز سایتاما این است که به سرمایه‌گذاران این‌چنینی، محتوایی را ارائه دهد که به آن‌ها چگونگی عملکرد پول را در حین سرمایه‌گذاری، آموزش دهد.

بدین وسیله، ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را برای چنین سرمایه‌گذارانی پدید می‌آورد. برای رسیدن به چنین هدفی نیز این ارز دیجیتال قصد دارد تا اکوسیستم خود را توسعه بخشد.

اکوسیستم این ارز دیجیتال شامل: یک بازار معامله و خریدوفروش، یک کیف پول هوشمند، یک پلتفرم لانچ‌پد بر مبنای توکن غیرتعویضی (NFT) و یک پلتفرم محتوای چندکانالی می‌شود.

ارز دیجیتال SAITAMA در حال حاضر در سطح 3ام از 5 سطح نقشه راه خود قرار دارد. این پلتفرم دیجیتال قصد دارد تا یک کمپین بازاریابی جالب را نیز در برنامه‌های تیک تاک (TikTok) و توییتر (Twitter) به راه بیاندازد.

ارز دیجیتال SAITAMA
خرید ارز دیجیتال SAITAMA

بدین ترتیب می‌تواند برنامه خود را به افراد بیشتری معرفی کرده و به 100,000 دارنده در جهان برسد. از این طریق، پلتفرم دیجیتال سایتاما، دست به دست می‌چرخد و در عین حال نیز بخش‌هایی از اکوسیستم خود را به‌خوبی راه‌اندازی می‌کند.

در سطح نهایی خود نیز این پلتفرم متعهد است تا بخش‌هایی از سرمایه‌گذاری‌های خود را به خیریه‌های تحصیلی و دانشجویان نیازمند، ببخشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

چه کسانی سایتاما را تأسیس کردند؟

همچون نمونه‌هایی از بنیانگذاران میم کوین‌ها (meme coin)، بنیانگذار اصلی سایتاما نیز کاملا ناشناس است. بر اساس گزارشات دولتی، سازنده این ارز دیجیتال آن را در می 2021 با اهداف گفته‌شده، راه‌اندازی کرده است.

اما بعدتر به‌دلایل شخصی، مجبور شده است که از  مالکیت آن، کناره‌گیری کند. اگرچه ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) بدون سرپرست نماند.

ارز دیجیتال SAITAMA
توکن ارز دیجیتال SAITAMA

سریعا گروهی از افراد که هدف این پروژه به‌نظر آن‌ها بسیار ارزشمند و مؤثر آمد، کنترل پروژه را در دست گرفته و به توسعه آن، ادامه دادند. حالا نیز شخصی به‌نام «استیو» سرپرستی این پروژه را برعهده دارد.

«استیو» با آیدی @RocketCrypto، یک یوتیوبر ارزهای دیجیتال با بیش از 56,000 دنبال‌کننده است. وی نیز به‌همراه شش فرد دیگر به این پروژه ملحق شد. تمام این افراد نیز همچنان در حال تحقیق و بررسی در وبسایت این پروژه هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

بهترین کیف پول SAITAMA

در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین کیف پول SAITAMA آشنا کنیم. برخلاف بسیاری از میم کوین‌های دیگر، سایتاما نیز وعده برخورداری از اکوسیستم کاملی را می‌دهد که به توکن آن، ارزش واقعی را هدیه دهد. شما می‌توانید این توکن را نیز در بهترین کیف پول SAITAMA ذخیره کنید.

این کیف پول، سایتامسک (SaitaMask) نام دارد و قرار است که تا آخر سپتامبر، راه‌اندازی شود. سایتامسک، یک کیف پول هوشمند است که بهترین کیف پول SAITAMA شناخته می‌شود.

این کیف پول، ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران از هر سطحی، به مقوله‌ای آسان، تبدیل می‌کند. همچنین به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا وضعیت سرمایه‌گذاری‌های خود را نیز به‌خوبی پیگیری کنند. به‌علاوه، کیف پول سایتامسک کاربران را به پلتفرم‌های آموزشی، بازار و فروشگاه NFT نیز متصل می‌کند.

چه چیزی ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) را از دیگر ارزها متمایز می‌کند؟

این ارز دیجیتال، در وهله اول اهداف آموزشی دارد و قصد دارد که ارزهای دیجیتال را در دسترس تمام افراد، فارغ از میزان دانش آن‌ها قرار دهد. پس اولین وجه تمایز سایتاما، هدف فوق‌العاده آن است.

دیگر نکته، برخورداری از کیف پول مخصوص خود است که بسیار قابل‌اعتمادتر از هر کیف پول متفرقه دیگری عمل خواهد کرد. اما دیگر نقطه عطف این ارز دیجیتال، بهره‌مندی از بازار مخصوص است.

بیشتر بخوانید:

شت کوین چیست؟

ایردراپ چیست؟

ارز دیجیتال SAITAMA
توکن سایتاما

بازار این ارز دیجیتال، سایتا مارکت (SitaMarket) نام دارد. این بازار به اعضای انجمن، اجازه خرید کالا، برخورداری از خدمات و احتمالا خریدوفروش بسیاری از دیگر موارد را می‌دهد.

دیگر پلتفرم جالب سایتاما نیز سایتا میکر (SitaMaker) است. این پلتفرم نیز یک پلتفرم لانچ‌پد مبنی بر NFT خواهد بود. پلتفرم سایتا میکر از کاربران انجمن برای ساخت و راه‌اندازی پروژه‌های مبنی بر سایتاما، پشتیبانی خواهد کرد.

به‌علاوه، سایتاما از یک پلتفرم آموزشی نیز بهره‌مند خواهد بود که Saitama Edutainment نام دارد. این پلتفرم، یک پلتفرم محتوای چندکانالی با چندین فرمت محتوایی است که آموزش‌های متفاوتی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

آموزش‌های پلتفرم ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) موضوعاتی همچون: چگونگی ذخیره، سرمایه‌گذاری، مدیریت پول و ساخت فرصت‌های ثروت‌سازی را در بر می‌گیرد. در عین حال این پلتفرم، مخاطبان را سرگرم هم می‌کند.

ارز دیجیتال SAITAMA
ارز دیجیتال SAITAMA

مزایای پلتفرم سایتاما، بسیار زیاد است و هرکسی را شیفته خود می‌کند. البته باید این را نیز در نظر داشته باشید که تمام این مزایا، مخاطبان مخصوص خود که سرمایه‌گذاران نسل زد هستند را در وهله اول،‌ هدف قرار داده است.

پلتفرم سایتاما قصد دارد تا با برخورداری از محتوا به‌عنوان هسته اصلی تجارت، خود را از دیگر پروژه‌های این زمینه، کاملا جدا کند.

البته در کنار توسعه اختصاصی محتوا، این برنامه همچنین قصد دارد تجارتی را نیز داشته باشد که به‌دست جامعه آن اداره می‌شود و همچنین تحت هشتگ #SaitaEdu به راه می‌افتد. در این تجارت، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از به‌اشتراک‌گذاری استعداد و دانش مالی خود، درآمد و سود کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

همه چیز درباره توکن سایتاما (Saitama Inu)

توکن این ارز دیجیتال نیز $SAITAMA نام دارد. این توکن، یک توکن کاملا تورم‌زاست. از این توکن، با هر معامله پی‌درپی که انجام شود، تقدیر خواهد شد. مکانسیم تورم‌زایی این توکن، شامل یک سیستم توزیع مجدد می‌شود.

4% از هر معامله‌ای به‌عنوان پاداش، در میان دارندگان توزیع خواهد شد. 49% از این توکن‌ها نیز سوزانده شده‌اند که شامل نقدینگی قفل‌شده در شبکه و قراردادهای رمزی ضدنهنگ (Anti-Whale Coded Contracts) جالب این شبکه می‌شود.

ارز دیجیتال SAITAMA
رمز ارز سایتاما

در حقیقت ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) قصد دارد که توکنی امن را برای مردم بسازد که بتوانند با خیال راحت در آن سرمایه‌گذاری کنند.

توکنی که با داشتن بازاریابی حقیقتا هوشمند، اوج گیرد و ثروتی کلان را برای کسانی که از آن حمایت می‌کنند، بسازد. این ارز دیجیتال می‌خواهد حتی آن‌هایی که زیاد در این رابطه اطلاعاتی ندارند نیز بتوانند حتی با کمترین مقداری که می‌خواهند در آن سرمایه‌گذاری کنند.

در مقابل نیز آن مقدار کم را به مبالغ بزرگی تبدیل کنند که زندگی آن‌ها را دگرگون کند. بنیان‌گذاران این شبکه گفته‌اند در شهری زندگی می‌کنند که امن است، اما کسانی نیز در این شهر هستند که از امنیت آن هیچ بهره‌ای نمی‌برند؛ پس آن‌ها قصد دارند پروژه‌های امنی بسازند که به چنین افرادی، کمک کند.

این پروژه به‌دلیل برخورداری از اثبات سهام، یک نوع انرژی تجدیدپذیر فوق‌العاده است. سایتاما امیدوار است که این پروژه و حتی موارد دیگر، بتوانند اولین آجر برای تغییر دنیا باشند.

باید این نکته را نیز خدمت شما عرض کنیم که تمام جزئیات برنامه‌های اجتماعی، لینک‌ها و غیره در رابطه با کناره‌گیری بنیان‌گذار اصلی ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) از مالکیت آن، کاملا محفوظ می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

ساختار توکن سایتاما

توکن سایتاما در زیرساخت اتریوم (ERC-20) ساخته شده است. توکن سایتاما اینو یک توکن متعادل برای معامله‌گران، علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال و در کل تمام افراد عادی است. این توکن در کل به آن‌ها امکان معامله ارزها، پرداخت صورت‌حساب‌ها و استفاده از سیستم‌های مالی را می‌دهد.

ارز دیجیتال SAITAMA
ارز SAITAMA

اگر شما نیز از اینکه پول‌های خود را در توکن‌های کلاهبرداری و دروغین از دست بدهید، خسته شده‌اید، نوبت آن است که توکن سایتاما اینو را امتحان کنید. این توکن به شما نشان می‌دهد که هنوز توکن‌هایی نیز وجود دارند که تحولی در سیاست و کاربرد توکن‌های دیگر به وجود آورده و برای هدف بسیار مفیدی به‌کار روند.

توکن سایتاما اینو در حقیقت به وجود آمده است تا به افراد، شانس ساختن ثروت‌های کلان را بدهد. صاحب اصلی پروژه، توکن آن را ساخته است تا افرادی مانند من و شما بتوانیم با کمترین میزان پول نیز در یک توکن،‌ سرمایه‌گذاری کرده و با لبخندی بزرگ سود خود را از آن دریافت نماییم.

همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، پس از آنکه بنیان‌گذار اصلی این پروژه از آن کناره‌گیری کرد، گروهی از افراد دیگر آن را در دست گرفتند. آن‌ها هدف ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) را ارزشمند دیدند و به توسعه آن ادامه دادند.

حالا نیز در حال تبدیل این توکن به یکی از توکن‌هایی هستند که افراد در تمام طول تاریخ آن را به‌خاطر خواهند داشت. هدف آن‌ها آن است که تغییر هزاران زندگی را به‌واسطه این توکن، مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

چرا ارز دیجیتال سایتاما؟

هدف توسعه‌دهندگان این ارز دیجیتال در حقیقت بیشتر بر مبنای ماهیت ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز و برای مبارزه با دستکاری‌های همیشگی نهنگ‌های این زمینه است. نهنگ‌های بازار، با دستکاری قیمت‌ها، قیمت هر ارز دیجیتال را به نفع خود برمی‌گردانند.

ارز دیجیتال SAITAMA
خرید رمز ارز SAITAMA

خبر خوب آنکه پلتفرم سایتاما ساخته شده است تا به‌وسیله قرارداد ضدنهنگ خود، با این معضل بجنگد. این قرارداد نیز ترکیبی از ارزش‌های واقعی و موارد استفاده حقیقی است که اجازه اجرای هر سرمایه‌گذاری در هر سطحی را می‌دهد. بدین ترتیب نیز قدرت را به مردم عادی، بازمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

دیگر امکانات پرداختی سایتاما

هدف توکن سایتاما آن است که یک نیاز مهم را برطرف کند. آن نیز چیزی نیست جز نیاز به یک بازار یا اپلیکیشن ساده که نه‌تنها دارایی‌های ارز دیجیتال شما را به‌طور کاملا ایمنی ذخیره کند، بلکه از ابزارهای مورد نیاز شما نیز برخوردار باشد.

مخصوصا ابزارهایی که برای گرفتن تصمیمات مهم در مواجه با خرید و یا فروش کالاها از طریق توکن ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) به آن نیاز دارید.

سیستم پاداش این ارز دیجیتال نیز حائز اهمیت است. این سیستم به‌نحوی کار می‌کند که در هر معامله سایتاما، 2% پاداش به دارندگان آن می‌دهد. یک 2% دیگر نیز از این توکن‌ها سوزانده می‌شود. همین امر، به‌تنهایی یک منبع مجهول درآمد از توکن‌ها را به دارندگان آن، ارائه می‌دهد.

نحوه خرید توکن سایتاما

در این قسمت می‌خواهیم دو موضوع مهم در رابطه با این ارز دیجیتال را بررسی کنیم: نحوه خرید توکن سایتاما و مکان مناسب برای خریداری آن. باید بگوییم که توکن سایتاما در حال حاضر در شبکه اصلی اتریوم، منتشر شده است. آدرس توکن سایتاما نیز به عبارت زیر است:

0x8b3192f5eebd8579568a2ed41e6feb402f93f73f

حواستان باشد که هیچ توکن دیگری را با قرارداد هوشمندی به‌جز این، خریداری نکنید؛ چرا که امکان جعل این قرارداد به‌راحتی وجود دارد. شدیدا توصیه می‌کنیم که در طی راه‌اندازی توکن،‌ هوشیار و بااحتیاط باشید. اجازه ندهید که هیجانات زودگذر، بهترین نتیجه را از دست شما درآورند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

ارز دیجیتال SAITAMA
SAITAMA

تنها کافی است مطمئن شوید که اتریوم کافی را برای پوشش هزینه‌های معامله در کیف پول خود دارید. در رابطه با نحوه خرید توکن سایتاما نیز باید بگوییم که این توکن برخلاف ارزهای دیجیتال بزرگ، قابل خریداری با ارزهای فیات نیست. بنابراین شما فقط می‌توانید ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) را از روش غیرمستقیم، خریداری کنید.

در این روش نیز ابتدا باید یکی از ارزهای دیجیتال بزرگ همچون بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، بایننس (BNB) و را خریداری نمایید.

برای این منظور نیز می‌توانید از صرافی‌های دیجیتال معتبری که ارز فیات را نیز قبول می‌کنند، استفاده کنید. برای مثال ما صرافی بایننس (Binance Exchange) را به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال است و همچنین سپرده‌های فیات را نیز می‌پذیرد.

زمانی که در این صرافی ثبت نام و روند KYC یا همان احراز هویت خود را تکمیل کردید، سپس باید روش پرداختی خود را انتخاب کنید. در این قسمت نیز می‌توانید، ارائه کارت بانکی و یا روش انتقال بانکی را برگزینید. حالا باید یکی از ارزهای دیجیتال بزرگ را بخرید.

ارز دیجیتال SAITAMA
خرید SAITAMA

پس از آن نیز به یک آدرس کیف پول نیاز دارید که ما برای مثال، کیف پول متامسک (Metamask wallet) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کیف پول متامسک نیز در کنار سایتامسک، بهترین کیف پول SAITAMA شناخته می‌شود.

حالا باید ارز دیجیتال عمده‌ای که خریداری کرده‌اید را به کیف پول جدید خود انتقال دهید. قدم آخر نیز خرید توکن سایتاماست که بهترین صرافی در حاضر برای این کار، صرافی یونی سواپ (Uniswap v2) است. به همین راحتی،‌ شما ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) خود را خریداری کردید.

نقشه راه پلتفرم سایتاما

در این قسمت قصد داریم نقشه راه این ارز دیجیتال را خدمت شما بررسی کنیم. این نقشه راه، برنامه‌ای از چگونگی ساخت ارزش برای دارندگان توکن و تلاش برای درج آن در پورتفولیوی افراد است.

یکی از مزایای دارندگان این توکن و کسانی که بخشی از انجمن آن هستند نیز بخت‌آزمایی‌ها و هدایاست. ما با برگزاری بخت‌آزمایی‌ها و دادن هدایای مختلف، قصد داریم که افراد بیشتری را به شرکت در شبکه خود، تشویق کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

سطح اول نقشه راه

  • راه‌اندازی کلی توکن
  • دستیابی به بیش از 1,000 دارنده
  • انتشار گزارش
  • 2,000 عضو تلگرامی
  • درج در Coingecko
  • درج در Coinmarketcap
  • حسابرسی قرارداد
  • انتشار

سطح دوم

  • 6,000 دارنده
  • کمپین بازاریابی و آگاهی‌رسانی تیک تاک و توییتر
  • 10,000 عضو تلگرامی
  • ادغام وبسایت تجاری

سطح سوم

  • 40,000 دارنده
  • درج در صرافی‌های کوچک
  • همکاری جدید
  • آمادگی برای درج در صرافی‌های بزرگ

سطح چهارم

  • مصاحبه‌های تلویزیونی و رادیویی
  • ساخت NFT
  • کیف پول‌های اندروید و IOS با بازارهای ترکیبی

سطح پنجم

  • کمک به خیریه‌ها
  • کمک به دانشجویان نیازمند
  • درج توکن در صرافی‌های بسیار بیشتر
ارز دیجیتال SAITAMA
رمز ارز دیجیتال SAITAMA

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

جمع‌بندی

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA) یکی از ارزهای دیجیتال برتر است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و مهم‌ترین نکات این ارز جالب را خدمت شما معرفی کردیم.

این ارز دیجیتال، در حقیقت توکن و پلتفرمی جالب است که عمده تمرکز آن بر سرمایه‌گذاران نسل زد است. پلتفرم سایتاما یکی از هدفمندترین ارزهای دیجیتال است که اولین هدف آن، آموزش ارزهای دیجیتال و تمام کارآیی‌های آن به افراد عادی است.

افرادی که در مواجه با امورمالی سردرگم می‌شوند و نمی‌توانند به‌درستی سرمایه‌گذاری کنند. حالا سایتاما با ارائه پلتفرم‌های کاربردی بسیار،‌ از جمله یک پلتفرم آموزشی که تمام موضوعات این زمینه را برای شما باز می‌کند، به کمک شما آمده است.

با استفاده از پلتفرم‌های این ارز دیجیتال و توکن شگفت‌انگیز آن، شما نیز قادر خواهید بود که با کمترین میزان پول، سرمایه‌گذاری کرده و مقادیر بسیاری را از آن به‌دست آورید. ما امروز این ارز دیجیتال، توکن، مزایا،‌ نحوه خرید و بهترین کیف پول آن را به شما معرفی نمودیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cryptobuyingtips.com, saitamatoken.com

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال سایتاما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من که خریدم بیچارم کرد توی یک روز 70 درصد ضرر کردم نرین سمت این شت کوین ها روی 14 خریدم شده 4

    پاسخ